MuscleMeat

deca

Status
Niet open voor verdere reacties.
glennvanvoren zei:
wa bedoel je nu met ja doe maar,geen goe idee volgens u,wat zou jij dan aanraden

Eerst zou ik eens uitzoeken wat de oorzaak is van je hoge bloeddruk, heb
je er vroeger nog last van gehad?

dit was weer de leukste thuis!!!!

Tot de volgende keer maar weer!!

ohhh dat wordt lachen!!! dat wordt weer lachen!!!

Dit was weer OOhh OOHHH dit was weer OOHH OHHH

DIT WAS WEER DE LEUKSTE THUIS !!!!!!

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Laatst bewerkt:
Ryu zei:
dit was weer de leukste thuis!!!!

Tot de volgende keer maar weer!!

ohhh dat wordt lachen!!! dat wordt weer lachen!!!

Dit was weer OOhh OOHHH dit was weer OOHH OHHH

DIT WAS WEER DE LEUKSTE THUIS !!!!!!

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Ryu heeft blijkbaar een bakkie te veel op :beerbang:

Gaat een moderator deze nog dicht gooien?

Of zullen we die jongen maar een R3-IGF1 + slin kuurtje aanpraten?

• Topic Starter Topic Starter
Geoffke zei:
Eerst zou ik eens uitzoeken wat de oorzaak is van je hoge bloeddruk, heb
je er vroeger nog last van gehad?

ik heb een jartje geleden eens 1-ad genomen en toen was mijn bloeddruk ook iets hoger,ik ga begin volgende week mijn bloed ed laten controlleren om meer te weten over mijn hoge bloeddruk.wat zouden jullie dan aanraden als beginnerskuur

Geen, ga eerst eens wat leren over steroiden.
Je bent nogal hardleers he. Maargoed, als jij wilt gebruiken zonder enig flauw benul dan doe je dat maar. Kan me niets boeien, als je hier over een half jaar komt zeuren over bijwerkingen die je eraan over hebt gehouden.
Wees eens een verstandige vent, en denk voorlopig even niet aan kuren. Ga leren, lezen, leren, lezen.
Ik besteed iig geen aandacht meer aan jou.

Als ik jou was zou ik eerst een bloeddrukmeter aanschaffen.Deze zijn niet duur en je kunt het dan wat beter in de gaten houden. Misschien heb je altijd wel een hoge bloeddruk.
Ik ben persoonlijk wel te spreken over een deca only kuur. Redelijk wat massa gewonnen, krachttoename was in verhouding wat minder. En een snel herstel, na 3 weken clomid. Dit laatste is wel persoons/leeftijd afhankelijk denk ik. Die bijwerkingen die genoemd werden gaan volgens mij wel op voor bijna alle steroiden.
En lezen, heel belangrijk. Armidex, clomid en nolvadex zijn erg handig bij oa test en dbol. En geen proscar bij een stack met deca!

Laatst bewerkt:
ZOZO, dus je had een hogere bloeddruk gekregen van dianabol! Dat is ook een van de meest voorkomende bijwerkingen van dia, had je moeten weten en dat na een week.
Ik denk niet dat je lichaam klaar is voor a.s.
Neem advies van deze jongens die al jaren trainen en ERVARING hebben met a.s. probeer nog een tijdje clean te blijven trainen, met deca only kom je toch niet echt ver, en ik neem aan dat je best groot bent, dus ik denk dat je niet echt blij zal zijn met de resultaten dan je kuur.

Als je toch van plan bent om door te zetten met kuren, vraag eerst aan de dokter of dat mogelijk is.
Iemand zei het al: JE BENT EEN RUND ALS JE MET STEROIDEN STUNT!

SUCCES VERDER

Vrijwel elke steroide zorgt voor een verhoging van je bloeddruk. Wannneer je bloeddruk normaal is en hij verhoogt ligt gedurende kort periode is dit niet zo erg, alleen als die al verhoogt is gaat het simpelweg echt gevaarlijk worden. Zorgt eerst dat je bloeddruk lager komt te liggen en zoek de oorzaak achter de hogere bloeddruk.

Jongens dat deze jongen iets vraagt of zegt wat in jullie ogen niet zo verstandig is geeft je nog niet het recht hem de grond in te douwen. We zijn het allemaal eens dat je maar 1 lichaam hebt en dat jezelf heel goed moet weten waar je mee bezig bent als het op AS aankomt.

Tis vrij zimpel de hoge bloeddruk kan alleen komen door de snelle toename in gewicht. Helaas is de toename in gewicht vrijwel de grootste reden waarom mensen aan de AS gaan. Als je alleen deca zult nemen 200 mg per week dan kun je zelfs hier al 10 kg van aankomen waardoor je ongetwijfeld ook weer een hoge bloeddruk zult krijgen. Zoek dus eerst uit waar de hoge bloeddruk vandaan komt voor je weer met iets anders gaat beginnen.

Koolhoven zei:
Jongens dat deze jongen iets vraagt of zegt wat in jullie ogen niet zo verstandig is geeft je nog niet het recht hem de grond in te douwen. We zijn het allemaal eens dat je maar 1 lichaam hebt en dat jezelf heel goed moet weten waar je mee bezig bent als het op AS aankomt.

Tis vrij zimpel de hoge bloeddruk kan alleen komen door de snelle toename in gewicht. Helaas is de toename in gewicht vrijwel de grootste reden waarom mensen aan de AS gaan. Als je alleen deca zult nemen 200 mg per week dan kun je zelfs hier al 10 kg van aankomen waardoor je ongetwijfeld ook weer een hoge bloeddruk zult krijgen. Zoek dus eerst uit waar de hoge bloeddruk vandaan komt voor je weer met iets anders gaat beginnen.

Ik denk dat je voorgaande thread van deze meneer gemist heeft.

Hij is zeer eigenwijs, wilt niets aannemen (alleen horen wat hij wilt horen) en heeft mooie plannen om z'n lichaam te vernken door zijn ondoordachte acties.

Dan vind ik wel dat dat duidelijk gemaakt mag worden, hopelijk dringt het dan misschien beter tot hem door.

Waarom wil je a.s. nemen als het zo goed gaat, ik zou blij wezen als ik 80k zou wegen, maar ja.

Spieren zijn nooit groot genoeg he?

Wat ben je nu van plan eigenlijk na zoveel reacties?

• Topic Starter Topic Starter
louis zei:
Waarom wil je a.s. nemen als het zo goed gaat, ik zou blij wezen als ik 80k zou wegen, maar ja.

Spieren zijn nooit groot genoeg he?

Wat ben je nu van plan eigenlijk na zoveel reacties?

Ik ga morgen eens naar de docter en mijn bloed laten trekken en alles laten onderzoeken en eens vragen aan hem wat de oorzaak is.
de rede waarom ik wil overstappen op AS is dat ik wedstrijden wil doen en dan moet ik toch nog bijkomen en ik vrees dat dit op natuurlijke wijze niet meer zal lukken.Ik kom de laatste tijd niks meer bij ma da vind ik ook normaal,ben nu 32 kg bijgekomen op drie jaar dus ik heb wel aanleg.
Ik zal dan ook vermelden wat de dokter heeft gezegd en hoop dat jullie me dan verder kunnen helpen.
groetjes

Als je wedstrijden wilt doen zul je toch echt eerst naar genetische max. moeten. Groei je nu niet meer dan is er iets met je voeding, training of rust niet in orde, in 3 jaar zit je namelijk onmogelijk op die max. Ga dat bijwerken en je zult weer groeien. Mocht je dan over een aantal jaren in de buurt van die max. komen en wil gaan kuren, neem dan fatsoenlijk weloverwogen kuren en niet zomaar een dboll kuurtje of deca kuurtje. Stel jezelf tegen die tijd onder begeleiding van een trainer/coach die jou kan begeleiden en je helpen doelen te halen, vorm te bereiken, punten aangeeft die verbeterd moeten worden. Het is namelijk niet zo dat je met 2-3 kuurtjes ineens westrijden kan draaien. Vraag maar eens aan Jerry bv. wat je ervoor over moet hebben qua levensstijl, hard trainen, voeding, en as voordat je indien je al de goede genen hebt, een wedstrijd kan draaien.

AMEN en ga nu eerst maar eens wat lezen in de sticky's voor je nog eens opnieuw dezelfde vragen stelt glen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven