MuscleMeat

Deca

:(
Ik ben het helemaal met je eens. Alleen 95kg op 14%, nog steeds dunne kip :marvin::trollface:

Haha, dat is ook de reden dat ik heel de zomer door ga met bulken en na de zomer begin met test deca.

Dus voor het 4e jaar op rij bulkend de zomer door, wat zullen andere mensen wel niet van me denken, zo vaak sporten en nog steeds dik :( .. ohja wacht, het boeit me geen f**k wat andere denken want ik ben geen beachboy f**got :D

Ja precies.. ik wordt een beetje moe van dat gezeur over 'je look' op deca.

Ik heb echt een hekel aan die beachboy types.. en vooral omdat dat de types zijn die er voor zorgen dat aas een slechte naam krijgt.

:o

een voordeel is er wel aan deze beachboy pannenkoeken ,in de winter is het lekker rustig in de gym zonder deze clowns ;)

Hoezo logica van likmnkut?

Stel je doel is, extra massa door een deca kuur en eindigen op 10% vp.

Dan maakt het geen reet uit of je eerst kiest om massa aan te komen of er eerst voor kiest om te cutten.

Als je gaat cutten naar 10% en dan begint met deca dan zal je vp na de kuur hoger zijn dan 10%, en dan moet je weer gaan cutten.

Dan kun je beter eerst lekker bulken, en als je klaar bent met de kuur mooi de tijd nemen om te cutten.

Het is ieder zn mening wat zijn voorkeur heeft, maar zeggen dat je niet kan bulken omdat je een te hoog vp hebt is natuurlijk totale onzin. Je zal net zo veel massa aanzetten met dezelfde kuur of je nou begint met 10% vp of 15% vp.

En er wordt hier op dbb vaker gezegd dat je geen deca moet gebruiken als je een hoog vp hebt maar het maakt geen donder uit.

Ik heb persoonlijk een hekel aan die gastjes die 80kg wegen en dan rekening gaan houden met hun vp tijdens een deca kuur.. ga eerst lekker massa opbouwen voor je er überhaupt aan denkt om te gaan cutten, je kunt wel gaan cutten maar dan kom je er uit als een dunne kip..

Ik ben zelf begonnen op 62,5kg met 8% vp. Gewoon een dunne kip dus. Ik weeg nu 95kg met een vp van 14% en ga deze zomer doorbulken en na de zomer een deca kuur doen. f**k je vp als je vvm minder dan 85kg is. Gewoon bulken en een beest worden, en dan pas cutten.
Dan verschillen we daar van mening over.

Begrijp me niet verkeerd, ik dacht voorheen ook als jij. Ik wil groter Groter GROTER worden. Dit ten nadele van het fysiek waar ik tevreden over zou zijn.
Als mijn vp 15% is, zal ik nooit kiezen om een bulk te pakken. Kans dat je dan op 20% eindigd is aanwezig. Helemaal als je test met deca combineert. Dan moet ik na Mn kuur gaan cutten. Wat ook af te raden is.
Blijf je on, en ga je dan cutten, kan ik er nog in komen. Maar bulken puur om het groot worden, ongeacht je vp, en dan maar cutten om het weer te compenseren, vind ik omgekeerde wereld.

Ik zou dan zeggen, cut natty tot 10%. Bulk dan. Daar je vp lager is, zul je ook minder snel vet aan zetten. Dus behaal je meer vvm in een zelfde kuur.

Dan verschillen we daar van mening over.

Begrijp me niet verkeerd, ik dacht voorheen ook als jij. Ik wil groter Groter GROTER worden. Dit ten nadele van het fysiek waar ik tevreden over zou zijn.
Als mijn vp 15% is, zal ik nooit kiezen om een bulk te pakken. Kans dat je dan op 20% eindigd is aanwezig. Helemaal als je test met deca combineert. Dan moet ik na Mn kuur gaan cutten. Wat ook af te raden is.
Blijf je on, en ga je dan cutten, kan ik er nog in komen. Maar bulken puur om het groot worden, ongeacht je vp, en dan maar cutten om het weer te compenseren, vind ik omgekeerde wereld.

Ik zou dan zeggen, cut natty tot 10%. Bulk dan. Daar je vp lager is, zul je ook minder snel vet aan zetten. Dus behaal je meer vvm in een zelfde kuur.

Ja maar ik ben sowieso niet tevreden met mn lichaam zo lang ik niet minimaal 90kg weeg op 10% vp.

En bulken en cutten afwisselen als je al een goede basis massa te pakken hebt is natuurlijk niet verkeerd, maar zo lang je niet tevreden bent over de basis massa zeg ik: Alleen maar bulken tot je de basis hebt die je wilt, en vervolgens cutten. En dan lekker afwisselen met periodes van bulk en cut.

Anders had ik al kunnen gaat cutten toen ik 75kg woog, omdat ik er toen voor mijn doen ontzettend vet bij liep.. Maar dat heeft natuurlijk geen zin.

100kg met max 15% vp is mijn minimale doel wat ik wil hebben voor ik het aandurf om echt serieus te gaan cutten.

Ja maar ik ben sowieso niet tevreden met mn lichaam zo lang ik niet minimaal 90kg weeg op 10% vp.

En bulken en cutten afwisselen als je al een goede basis massa te pakken hebt is natuurlijk niet verkeerd, maar zo lang je niet tevreden bent over de basis massa zeg ik: Alleen maar bulken tot je de basis hebt die je wilt, en vervolgens cutten. En dan lekker afwisselen met periodes van bulk en cut.

Anders had ik al kunnen gaat cutten toen ik 75kg woog, omdat ik er toen voor mijn doen ontzettend vet bij liep.. Maar dat heeft natuurlijk geen zin.

100kg met max 15% vp is mijn minimale doel wat ik wil hebben voor ik het aandurf om echt serieus te gaan cutten.
Dan verschillen we gewoon van mening. Ik blijf bij het advies vanaf een lager vp te gaan bulken ivm aanzetten van vet.

Maar een ieder zo zijn ding natuurlijk. Hoop dan ook dat jij je doelen zult behalen.

Persoonlijk focus ik mij niet meer op de weegschaal, meer op de spiegel.
Ik heb 103 gewogen op 17%. Weeg nu 96 op 11% en vind dat mooier. Kleren zitten ook wat beter. :)

:(

Haha, dat is ook de reden dat ik heel de zomer door ga met bulken en na de zomer begin met test deca.

Dus voor het 4e jaar op rij bulkend de zomer door, wat zullen andere mensen wel niet van me denken, zo vaak sporten en nog steeds dik :( .. ohja wacht, het boeit me geen f**k wat andere denken want ik ben geen beachboy f**got :D

Ik ben liever ook 120kg en een vp van rond de 15%. Dan dat ik 100kg weeg met een vp van 5%.

Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur.

Beachboys zijn sowieso verschrikkelijk. Trainen puur voor de chicks.

Terug
Naar boven