AndroidHealthClinic

Defensie, SOA test,urine afgeven

payload

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Dus je krijgt te horen dat je scharrel chlamydia heeft. Nu wil ik mij laten checken, echter moet je voor de test urine afgeven. Dit gaat naar een lab en er volgt een uitslag.

Ik weet niet waar ze naar kijken, maar ik zit nu op Test,Tren,Mast, Clen, T3,T4, anavar en ari/letro.....
Kan me voorstellen dat als ze naar de waardes gaan kijken dat die niet helemaal kloppen.....

Of is dit zoiets als de defensie "in-test" waar ze ook urine afnemen maar daar niet testen op AAS door te hoge kosten?

Hoop dat iemand hier inzicht in heeft! Geen werk, geen gear :<

Ze testen op chlamydia, that's it. Misschien meteen naar andere voorkomende SOAs maar echt niet naar je test waarden oid.

Bij een Chlamydia test gaan ze niet kijken naar AAS. Ze testen op Chlamydia.

Maar zelfs al zouden ze op AAS testen. Het enige wat je huisarts dan kan doen is zeggen; "Hey, ik zie dat je AAS gebruikt, vind ik persoonlijk onverstandig, maar ik kan je er niet in tegenhouden. Zorg in elk geval dat je weet waar je mee bezig bent. De groeten!"

Wat ik uit vorige topics gelezen heb, is dat ze niet testen op AAS gebruik. Is te duur.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt heren ;)

Alleen chlamydia wordt getest, niet druk maken

idd checken ze niet, ook weleens moeten pissen daar toen ik on was, maar niets aan de hand.

Maar als het alleen daarvoor is kan je ook elders laten testen, kost je wel wat extra, maar dan weet je zeker dat je geen gezeur krijgt.

Gewoon bij je huisarts ze zetten een kweekje ;)

Terug
Naar boven