Fitness Seller

Defqon1 Festival UITVERKOCHT

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Ik dacht van de week ''kom wel, toen dacht ik, nee van uitstel komt afstel, meteen kaarten gekocht. En net op tijd''

''Defqon.1 Festival 2006 is binnen een week volledig uitverkocht gegaan. Ook via de voorverkoopadressen van TicketBox zullen dus geen kaarten beschikbaar zijn.''

Bron

Klote k*t ZOOI!!

Ik lees dit echt vol frustratie!!

GVD, wilde net naar de stad.

hou de online verkoop van ticketonline in de gaten!

gisteravond was het uitverkocht, maar soms komen er nog enkele gereserveerde kaarten vrij, door niet (op tijd) uitgevoerde betalingen.

heb ook erg veel mazzel gehad, snel nog 7 kaarten weten te krijgen vannacht:D

Juriaan zei:
Had je ook weinig aan gehad, verkoop was alleen via ticketonline.nl. De verkoop heeft ticketbox niet gehaald :o
Ach, ben vorig jaar ook zonder kaartje heengegaan. En toch binnen gekomen.
Als het niet anders is, houd ik wel van een gokje.

De vip kaarten waren al binnen 2uur uitverkocht:eek:

Marktplaats.nl staat weer helemaal vol zie ik, pure handel.

Als er iemand 2 kaarten voor een normale prijs kan krijgen, dan hoor ik het graag.

Neee Morgen Kaartjes Halen
Omfg

brrrrrr. slecht nieuws. Ik wilde hier eigenlijk ook wel naar toe. Haal me kaartjes meestal nooit zo vroeg omdat de afspraken pas vaak op het laatste moment gemaakt worden :(.

gelukkig heb ik van de week ook al 6 kaarten besteld. als ik ze niet had zou ik ze als nog op marktplaats halen voor iets meer.

dit is 1 van de feesten die je als fanatieke houser niet mag missen!!

Tja, dit zou de 4e keer worden. Vorig jaar ook al 1 kaartje bij de deur gehaald alla 75e. Maar ik begin er niet meer aan, aso bedragen man.

Ik ga lekker heen....:banana:

Mr.Mike zei:
Tja, dit zou de 4e keer worden. Vorig jaar ook al 1 kaartje bij de deur gehaald alla 75e. Maar ik begin er niet meer aan, aso bedragen man.

ter***lijers die over de rug van house liefhebbers geld willen verdienen, geen goed woord voor over:mad:

k*tzooi ik wou gister bij ticketbox halen uitverkocht...stond ik daar O RLY

wou er zo graag heen

echt eikels die kaartjes kopen om ze te verkopen :L
maar als het goed is zijn mijn kaartjes binnenkort binnen, ik heb er zin in :D
btw; jammer mike dat jij niet meer kan; zou je wel eens willen meeten ;)

Dan meeten we gewoon volgend jaar, sim-pel ^^

Nah, we meeten gewoon dit jaar.. SiRoj Der ook bie :# (en nog mensen van SF :P )

Nah, we meeten gewoon dit jaar.. SiRoj Der ook bie :# (en nog mensen van SF :P )

Terug
Naar boven