RvR
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RickN zei:
same here, maar mag evt wel iets duurder zijn (geen achterlijke bedragen)RvR zei:wat ben ik blij met mijn kaartjes
als iemand overigens nog een kaartje overheeft die hij voor de normale prijs kwijt wilt dan zou ik graag een PM ontvangen, omdat er een vriend van mij geen kaartje heeft kunnen bemachtigen (komt ie ook pas gister mee, de derde been)
PM me maardank je
Bullshit, moet men maar op tijd zijn. Ik heb 23 kaarten verkocht en heb per kaart 20 eurootjes winst gemaakt. Mooi makkelijk bijna 500 verdienen. Ik ben gewoon altijd op tijd en dat heeft zo z'n voordelen.kalosse zei:ter***lijers die over de rug van house liefhebbers geld willen verdienen, geen goed woord voor over![]()

THE CLAW zei:Bullshit, moet men maar op tijd zijn. Ik heb 23 kaarten verkocht en heb per kaart 20 eurootjes winst gemaakt. Mooi makkelijk bijna 500 verdienen. Ik ben gewoon altijd op tijd en dat heeft zo z'n voordelen.![]()

idd, egoist...Mark NL zei:Tof man!!!
Echt leuk voor je.
Fijn dat je ook een ander wat gunt.
Door die hufters zoals jij wordt het voor andere mensen steeds moeilijker om op een gewone manier aan kaartjes te komen.
Echt geweldige actie!
Sommige mensen denken alleen maar aan zichzelf, jammer hoor.....![]()
![]()

beervaneldik zei:
Da`s mooi schraal dan want ik heb er teveel en daar hoef zeker geen 90 uuro voor neergelgd te worden.leander112 zei:

Martinus zei:Da`s mooi schraal dan want ik heb er teveel en daar hoef zeker geen 90 uuro voor neergelgd te worden.
Maar achteraf heb je daar natuurlijk geen k*t aan.![]()
Martinus zei:Da`s mooi schraal dan want ik heb er teveel en daar hoef zeker geen 90 uuro voor neergelgd te worden.
Maar achteraf heb je daar natuurlijk geen k*t aan.![]()
3loy zei: