XXL Nutrition

Defqon1 Festival UITVERKOCHT

wat ben ik blij met mijn kaartjes :D

als iemand overigens nog een kaartje overheeft die hij voor de normale prijs kwijt wilt dan zou ik graag een PM ontvangen, omdat er een vriend van mij geen kaartje heeft kunnen bemachtigen (komt ie ook pas gister mee, de derde been)

PM me maar :D dank je

RvR zei:
wat ben ik blij met mijn kaartjes :D

als iemand overigens nog een kaartje overheeft die hij voor de normale prijs kwijt wilt dan zou ik graag een PM ontvangen, omdat er een vriend van mij geen kaartje heeft kunnen bemachtigen (komt ie ook pas gister mee, de derde been)

PM me maar :D dank je
same here, maar mag evt wel iets duurder zijn (geen achterlijke bedragen)

ipv het kaartje te verkopen met 50 euro winst vragen jullie om hem voor niets over te nemen... hmmz

kalosse zei:
ter***lijers die over de rug van house liefhebbers geld willen verdienen, geen goed woord voor over:mad:
Bullshit, moet men maar op tijd zijn. Ik heb 23 kaarten verkocht en heb per kaart 20 eurootjes winst gemaakt. Mooi makkelijk bijna 500 verdienen. Ik ben gewoon altijd op tijd en dat heeft zo z'n voordelen. ;)

THE CLAW zei:
Bullshit, moet men maar op tijd zijn. Ik heb 23 kaarten verkocht en heb per kaart 20 eurootjes winst gemaakt. Mooi makkelijk bijna 500 verdienen. Ik ben gewoon altijd op tijd en dat heeft zo z'n voordelen. ;)

Tof man!!!
Echt leuk voor je.
Fijn dat je ook een ander wat gunt.

Door die hufters zoals jij wordt het voor andere mensen steeds moeilijker om op een gewone manier aan kaartjes te komen.
Echt geweldige actie!

Sommige mensen denken alleen maar aan zichzelf, jammer hoor.....:mad: :mad:

ik wordt er ook kwaad om maarja als je vanuit zijn ogen bekijkt....
maarja ik heb 1 van de laatste van de 1000 onbetaalde kaarten whaaaaaaaa
zie jullie op defqon!!!!!!!!:cool:

kaartje van 10 mei ofzo dus..hoezo uitverkocht hhaha

Mark NL zei:
Tof man!!!
Echt leuk voor je.
Fijn dat je ook een ander wat gunt.

Door die hufters zoals jij wordt het voor andere mensen steeds moeilijker om op een gewone manier aan kaartjes te komen.
Echt geweldige actie!

Sommige mensen denken alleen maar aan zichzelf, jammer hoor.....:mad: :mad:
idd, egoist...
tip van mij: als je zoiets doet, hou het dan lekker voor jezelf en ga het niet overal rondbazuinen want zo maak je geen vrienden ;)
en denk er eens na hoe jij het zou vinden als je zo'n feest moet missen omdat er overal van die egoistische klootzakken rondlopen die er nog eens hun geld aan moeten verdienen, get a job man...

uitverkocht?:eek: :( :sob: :bawling:

beervaneldik zei:
ik heb nog een kaartje 80 eurie

pleur op ..ik zou bijna ter demonstratie mijn kaartje aan hosper wegdoen voor 35 als je zo doorgaat.. 80 euro ...kaartje kost 50 en hij is nie nieuw meer. hoeveel kaartjes heb je opgekocht om te verkopen zodat trouwe defwonfans nie kennen gaan?!

Ik heb 90 euro betaald voor een kaartje...

leander112 zei:
Ik heb 90 euro betaald voor een kaartje...
Da`s mooi schraal dan want ik heb er teveel en daar hoef zeker geen 90 uuro voor neergelgd te worden.
Maar achteraf heb je daar natuurlijk geen k*t aan.;)

• Topic Starter Topic Starter
Martinus zei:
Da`s mooi schraal dan want ik heb er teveel en daar hoef zeker geen 90 uuro voor neergelgd te worden.
Maar achteraf heb je daar natuurlijk geen k*t aan.;)

Open een nieuw topic en bied ze aan, denk dat er veel geintresseerde zijn :thumb:

GDVRDMM ik heb gewoon een kaartje... ben ik vergeten vrij te vragen... moet gewoon het hele weekend werken :(

Who cares... ik sta toch achter de bar :D

Nog 1 weekje :D
Zo te zien gaat het helemaal goed komen met het weer! Misschien zelfs wel te goed (ik heb liever een graadje of 23 dan 30 graden)... Waarschijnlijk moet m'n meisie me om de 2 uur insmeren overdag, anders verbrand ik echt als een gek...

Terug
Naar boven