MuscleMeat

Defqon1 Festival UITVERKOCHT

Shitttt, dat mis ik dan man :rolleyes:

Wat hebben die VIP kaarten voor privileges eigenlijk.

Marky zei:
Wat hebben die VIP kaarten voor privileges eigenlijk.

Heb ik nog nergens kunnen vinden eigenlijk...

Vorig jaar was het een speciale (gratis) parkeerplaats vlakbij de VIP ingang, toegang tot het VIP podium (tegenover de mainstage) en een helicoptervlucht over het terrein. Aangezien VIP vorig jaar het geld meer dan waard was, ga ik dit jaar weer VIP...

die helikopter vlucht is inderdaad wel de moeite waard dan.

Ik zou met 10 man heengaan maar waarschijnlijk worden er 2 uitgezonden. Ze werken bij defensie en weten nog niet of ze er dan zullen zijn. Weet binnenkort of ik 2 kaarten over heb. Hoef er niet op te verdienen want ik heb een schurft aan die ******** die van die schoftige bedragen vragen.

Dan maak je wel vrienden denk ik zo. Op marktplaats doen ze €90+

kep net m'n kaarten binnen en heb er superveel zin in :D

Bouwens PM!!!

Ik heb er echt mega veel zin in...

ik heb al kaarten maar voor mensen die toch nog interesse hebben, en niet van plan zijn een kaartje via marktplaats te kopen. Hier toch de allerlaaste kans.

''Defqon.1 was binnen een week tijd volledig uitverkocht. Aangezien helaas niet iedereen de betaling binnen de gestelde tijd heeft voldaan, zijn er kaarten vrij gekomen.

Het gaat om 1000 kaarten, die je aanstaande maandag vanaf 12:00 uur exclusief bij TicketOnline.nl kunt bestellen. Een kaartje kost € 50,25 (ex fee)

Let op: Betaling kan voor deze kaarten alleen via Credit Card of iDEAL.

Heb je dus nog geen kaartje is dit je allerlaatste kans om erbij te zijn.''

Bron http://www.q-dance.nl/index.php?SECTION=news;ACTION=single;NEWSID=814

mischien ga ik dr dan toch nog heen, lekker dichtbij ook:D

maandag komen er nog 1000 kaarten in de verkoop!
is wel aan te raden om er klokslag 12 uur bij te zijn , anders vis je waarschijnlijk alsnog langs het net:D

:D ik ga lekker bounchen 17 juni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P heb er nu al zin in!

Gezellig dat jullie allemaal dan op m'n verjaardag komen! :D
Ik ben er ook, wordt zekers wel een groot feest :D

Mega zin in!!!!

kaartjes defqon

morgen worden er 1000 kaartjes verkocht. deze zijn over gebleven van mensen die ze niet hebben betaald. kijk maar op Q dance .com. grzzzzzz de boer.

Omfg kk gierig, toen ik om 1200 u keek op ticketonline stond er dat de vip kaarten waren uitverkocht, maar reguliere kaarten niet, ga ik proberen te bestellen:

"Kan selectie niet verkrijgen, dit is mogelijk omdat het evenement is uitverkocht of omdat uw aanvraag hoger is dan het nog beschikbare aantal tickets."

En nu staat er dat er weer vip kaarten zijn en nogsteeds reguliere kaarten maar ik blijf die k*t melding zien (ook als ik 1 kaart probeer te bestellen).

:( :(

heb kaartje over, dus voor de liefhebber.... pm maar

Terug
Naar boven