quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Ooit gehoord van vestigingswet en attest bedrijfsbeheer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenzaakje, webdesign miss? Is geen opleiding voor nodig, kan je best met wat zelfstudie.

Toevallig heb ik hier een 2 dikke kluwerbundels voor me neusOoit gehoord van vestigingswet en attest bedrijfsbeheer?
maar geen zin om te zoeken, verlicht mij. Geldt dat ook voor webdesign? Kan me dat niet voorstellen.Toevallig heb ik hier een 2 dikke kluwerbundels voor me neusmaar geen zin om te zoeken, verlicht mij. Geldt dat ook voor webdesign? Kan me dat niet voorstellen.
. (en je hebt maar halve daagjes)Is dat een volledig lessenpakket (34uur/week)?Ik ga in september 2dekansonderwijs volgend. Daar ga ik boekhouding/informatica volgend. Een zittend beroep lijkt me chil. (en je hebt maar halve daagjes)

Is dat een volledig lessenpakket (34uur/week)?
Ik zit nu in de 3de graad en doe de richting boekhouden-informatica. Informatica is bij ons niet van de poes hoor![]()
. (NO offence to 40 jarige lassers)
. Op school kon ik het niet en haatte ik het als de pest.Maar als er op vakantie een lekker franstalig poppetje tegen je komt schuren zal de interesse voor talen wel stijgen. (Daar stond ik dan met een paal van een meter en ik kon geen frans en zei geen engels
)
Neen, check => [Link niet meer beschikbaar]
EN een stiel zou ik zeker niet doen als je het niet op school gevolgt hebt. Als je 40 bent heb je zogoed als geen werkzekerheid met je vdab lassen diploma. Ze willen liever een jonge lekkere stevige gespierde bink zoals mij. (NO offence to 40 jarige lassers)
Maarja ieder zijn goesting.
Ik zie het wel zitten om elke dag achter een pc schermpje te werken.
Moest je 2talig zijn opgevoed zou ik iets met talen gaan doen. (of een certificaat behalen voor die taal, dat speelt zeker in je voordeel als je gaat solliciteren) Ik zit er over te denken voor certificaat engels en frans te halen. Op school kon ik het niet en haatte ik het als de pest.Maar als er op vakantie een lekker franstalig poppetje tegen je komt schuren zal de interesse voor talen wel stijgen. (Daar stond ik dan met een paal van een meter en ik kon geen frans en zei geen engels
)

Als je geen diploma hebt zul je vooral(lastig) fysische arbeid moeten verrichten denk ik
Het balsemen van dode lichamen is niet bepaald een aangename job en in vergelijking met enkele andere baantjes niet de best betaalde. Toch is een gemiddeld brutoloon van 2.150 euro zeker niet slecht voor een job die alleen een diploma middelbaar onderwijs en een korte opleiding vereist.
Series als CSI mogen dan wel een loopje nemen met de werkelijkheid en de job van een forensisch expert veel glamoureuzer voorstellen dan ze in werkelijkheid is, toch zijn er binnen dezelfde afdeling nog veel minder aangename beroepen te vinden. Bovenaan op de lijst staat wellicht de man of vrouw die na de vaststellingen de plek van de misdaad moet schoonmaken. Dat u te maken krijgt met erg veel bloed is duidelijk, maar vaak houdt het werk ook in dat er in kleine ruimtes of op ronduit gevaarlijke locaties gewerkt moet worden. Volgens Amerikaanse cijfers ligt het gemiddeld brutomaandloon op een goede 3.200 euro.
" vergeten