AndroidHealthClinic

Deftige beroepen zonder diploma

De online pokerwereld zit vol met onopgeleid tuig dat 5 figure maandloontjes heeft. Gewoon je bankrekening op fulltiltpoker.com zetten en beginnen spelen, je zal het wel leren.

Dit is het beste antwoord. Echte mannen werken niet, maar pokeren.

gigelo

Personal training.

-pizza bakker
-putje schepper op zee
-supermarkt
-plantsoenendienst

Moderator op DBB

Ik ben ook gestopt met school omdat ik het kots moe was.(2x blijven zitten waarvan 1 onterrecht)
Je kan altijd aan de slag in een fabriek als bandwerken of magazijnier.
Magazijnier valt nog goed mee. Ik was magazijnier maar daarna MOEST ik aan de band gaan werken. Dit kon ik niet combineren met mijn rugklachten en ben gestopt.

Ik ga in september 2dekansonderwijs volgend. Daar ga ik boekhouding/informatica volgen. Een zittend beroep lijkt me chil :). (en je hebt maar halve daagjes)

Ga eerst een beetje werken dan kom je er snel achter wat je in je leven wilt bereiken en ga avondschool volgen daarna.(nice milf's naartschijnt die les geven) tits=motivation

Sinds ik geen zwaar werk meer doe en alleen maar zit word me prostaat steeds groter :D.

Een mens moet bewegen, en dan wel de hele dag, avonds slapen en dan weer een hele dag bewegen, niet voor niks dat in Afrikaanse landen prostaat klachten niet bestaan.

Nee maar ik heb ook zittend werk gedaan, en dat is niet goed voor je plumbing systeem..

In de beveiliging! Heb je vooraf geen diploma's voor nodig.

je zal ergens bij 0 moeten beginnen en op moeten werken.
praktijkervaring is ook wat waard. evt in de avond een opleiding erbij volgen en je komt er wel.

Dacht dat sales over het algemeen wel goed betaalde. Heb je ook geen diploma voor nodig.

professional trader

Nice, bij mij is het net omgekeerd. Ik heb vorig jaar lo-biologie leerkracht gedaan en het leerkracht aspec + 10u sport per week voor 1 vak lagen me niet. Ik ben ook gewoon geen goeie studeerder maar heb wel een goed IQ. Was de dag ervoor beginnen studeren, heb nog 2 examens gehaald en een paar 9's, 8ten en 1 3 :o.
En studeer nu Financiën en Verzekeringen. Het is mss wat saaier maar het interesseert me toch meer en het is gewoon iig leren, niet zo extreem moeilijk. Denk wel dat het me gaat lukken deze keer.

Ben vorig jaar een half jaar in de fabriek gaan werken; En geloof me , het is geen leven. Ik heb echt veel respect voor degene die het wel kunnen. Maar ik kon het iig mentaal heel slecht aan... Veel te eentonig werk, het enige voordeel was dat je na het werken gewoon klaar was met alles.

Wat me wel snel opviel is dat ik daar bv geen bandwerker ging blijven, ik mocht al snel af en toe wat andere zaken doen, veranderen van post en dergelijke. Zat er maar 5 maand maar ik kon iig al meer dan degene die er soms al jaren zaten. Veel kans dat ik binnen 2 jaar ploegbaas was. En dan kan je je zo gaan opwerken...

Maar ik raad je aan om dan gewoon een vak te leren, metser, schrijnwerker. Kan je nog serieus veel geld mee verdienen als je dr een beetje goed in wordt. Fitnessinstructeur is idd leuk, maar je zal er veel beter voorstaan als goeie , zelfstandig metser. ( mijn pa heeft het bijvoorbeeld erg goed gemaakt als metser , lerarenopleiding in avondschool en hij geeft nu 24u pw fulltime les aan het buso, en dan werkt hij nog de rest van zijn tijd als metser.. Dubbel loon, heeft het goe op zijn bankrekening).

Hou het gewoon even 3 jaar vol, verplicht jezelf om te studeren, dan kan je tenminste later 20 u per week een beetje lo gaan geven in een schooltje, wat overigens een van de chillste beroepen is die er bestaan.

Manschappen bij een van de krijgsmachtonderdelen.

Als studeren je niet ligt zou ik inderdaad zoals ze dat in België zeggen "ne stiel" leren. Electricien, loodgieter, dat soort dingen. Heb ik veel respect voor (veel meer dan voor marketing/HR toestanden) en verdient goed als je niet lui bent.

Nice, bij mij is het net omgekeerd. Ik heb vorig jaar lo-biologie leerkracht gedaan en het leerkracht aspec + 10u sport per week voor 1 vak lagen me niet. Ik ben ook gewoon geen goeie studeerder maar heb wel een goed IQ. Was de dag ervoor beginnen studeren, heb nog 2 examens gehaald en een paar 9's, 8ten en 1 3 :o.
En studeer nu Financiën en Verzekeringen. Het is mss wat saaier maar het interesseert me toch meer en het is gewoon iig leren, niet zo extreem moeilijk. Denk wel dat het me gaat lukken deze keer.

Ben vorig jaar een half jaar in de fabriek gaan werken; En geloof me , het is geen leven. Ik heb echt veel respect voor degene die het wel kunnen. Maar ik kon het iig mentaal heel slecht aan... Veel te eentonig werk, het enige voordeel was dat je na het werken gewoon klaar was met alles.

Wat me wel snel opviel is dat ik daar bv geen bandwerker ging blijven, ik mocht al snel af en toe wat andere zaken doen, veranderen van post en dergelijke. Zat er maar 5 maand maar ik kon iig al meer dan degene die er soms al jaren zaten. Veel kans dat ik binnen 2 jaar ploegbaas was. En dan kan je je zo gaan opwerken...

Maar ik raad je aan om dan gewoon een vak te leren, metser, schrijnwerker. Kan je nog serieus veel geld mee verdienen als je dr een beetje goed in wordt. Fitnessinstructeur is idd leuk, maar je zal er veel beter voorstaan als goeie , zelfstandig metser. ( mijn pa heeft het bijvoorbeeld erg goed gemaakt als metser , lerarenopleiding in avondschool en hij geeft nu 24u pw fulltime les aan het buso, en dan werkt hij nog de rest van zijn tijd als metser.. Dubbel loon, heeft het goe op zijn bankrekening).

Hou het gewoon even 3 jaar vol, verplicht jezelf om te studeren, dan kan je tenminste later 20 u per week een beetje lo gaan geven in een schooltje, wat overigens een van de chillste beroepen is die er bestaan.

Not sure if serious....

Terug
Naar boven