Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja heb ik ook al gedacht, maar zou niet weten wat.
Het irritante is dat weinig me echt interesseert, en een beroep moet je echt volhouden voor lange tijd.
Vorig jaar financie-en verzekeringswezen gestudeerd, was veel te saai, na 3 maand gestopt.
Nu lerarenopleiding LO 1ste jaar ook nog maar weer, wat echt klote is, want het "leraar-aspect" wordt hier natuurlijk enorm benadrukt. Maar moet dit wel volgen want is de enige manier om iets in de fitness-branche te beginnen.. Zoals personal coach of gwn werken in fitnesszaak fzo..
Hmm zou hier toch eens 2 nachten over slapen, aangezien het vol loopt met personal trainers en lo leerkrachten..
Nu niet, bezuinigingen. Aannamestop en 10.000 ontslagen...valt opzich nog best werk te krijgen als lo docent + defensie heeft nog best intresse in dat soort figuren.
I know, en in mijn optiek is webdesigner een deftig beroep...
Valt genoeg mee te verdienen.![]()
Nu niet, bezuinigingen. Aannamestop en 10.000 ontslagen...

Ik zou laag bij een bedrijf beginnen en dan me opwerken via cursussen. Je hebt in principe geen opleiding nodig als je verstand van zaken hebt. M'n pa is ook onderdirecteur en heeft alleen z'n mavo.