MuscleMeat

Deftige beroepen zonder diploma

ja heb ik ook al gedacht, maar zou niet weten wat.
Het irritante is dat weinig me echt interesseert, en een beroep moet je echt volhouden voor lange tijd.
Vorig jaar financie-en verzekeringswezen gestudeerd, was veel te saai, na 3 maand gestopt.

Nu lerarenopleiding LO 1ste jaar ook nog maar weer, wat echt klote is, want het "leraar-aspect" wordt hier natuurlijk enorm benadrukt. Maar moet dit wel volgen want is de enige manier om iets in de fitness-branche te beginnen.. Zoals personal coach of gwn werken in fitnesszaak fzo..

Hmm zou hier toch eens 2 nachten over slapen, aangezien het vol loopt met personal trainers en lo leerkrachten..

weet niet of het al genoemd is in dit topic maar bemiddelaar is een beroep waar je geen diploma voor nodig hebt. En als je een vlotte babbel hebt, gemakkelijk contacten kunt leggen en onderhouden dan is dat een poging waard.

Drugsdealer.
:trollfacex:

1e14100f.jpg

1e14100f.jpg

1e14100f.jpg

1e14100f.jpg

1e14100f.jpg

Ik zou laag bij een bedrijf beginnen en dan me opwerken via cursussen. Je hebt in principe geen opleiding nodig als je verstand van zaken hebt. M'n pa is ook onderdirecteur en heeft alleen z'n mavo.

Ik zou laag bij een bedrijf beginnen en dan me opwerken via cursussen. Je hebt in principe geen opleiding nodig als je verstand van zaken hebt. M'n pa is ook onderdirecteur en heeft alleen z'n mavo.

Dat zie ik inderdaad vaak terug, mensen die gewoon laag begonnen zijn, maar door een goede inzet toch uiteindelijk vrij hoog belanden.

Vrachtwagenchauffeur komt een tekort en de baas betaald je rijebwijs alleen moet je wel er dan een X aantal jaar werken anders moet je het uiteindelijk terug betalen.

In een winkel werken, in het begin een beetje vouwen en klanten helpen. Als je goed je best doet kun je je op werken.

Filiaal manager van de wibra! :)

Volgens mij vragen ze tegenwoordig voor vakkenvuller al een HBO-opleiding (gechargeerd). Als je 15 jaar terug op zoek was gegaan naar een baan waren de kansen beter geweest.

Zelf uitgegaan van eigen kracht maar tegenwoordig was mijn sollicitatie waarschijnlijk als 1 van de eersten op de verkeerde stapel terecht gekomen.

Terug
Naar boven