Fitness Seller

Delfzijl 2005

He dat is niet eerlijk, ik wil ook eten!!! Kunnen we daarna nog niet ff met zijn allen ergens gaan eten?!!! PIZZA ofzo!!! :D

Ik heb iig mijn zak met eten bij met oa,

Kitkatchunky white, twix, haribo pretmix :D, pringles en krentebollen met pindakaas en hagelslag :D !!!

En op de terugweg wil ik nog langs een pizzeria en ook nog langs de Mac als die nog open is!!!

Laatst bewerkt:
Ik heb er nu al zin in...

ik heb er ook superveel zin in :)

ik ben zo blij dat wij gewoon 2 nachten een hotel hebben :)
kunnen we op de dag zelf tussendoor lekker luieren en niet verplicht slenteren ;)
zondag junkdag,lekker met HUGE paasontbijt!!!
word helemaal gezellig!!!
ben benieuwd of ik nog iemand van het forum tegenkom
word lastig natuurlijk met al die forum-namen :eek: :rolleyes:

Mr. B.I.G. zei:
He dat is niet eerlijk, ik wil ook eten!!! Kunnen we daarna nog niet ff met zijn allen ergens gaan eten?!!! PIZZA ofzo!!! :D

Ik heb iig mijn zak met eten bij met oa,

Kitkatchunky white, twix, haribo pretmix :D, pringles en krentebollen met pindakaas en hagelslag :D !!!

En op de terugweg wil ik nog langs een pizzeria en ook nog langs de Mac als die nog open is!!!

Arme Big heeft nu al honger.....zal effe aan je denken als ik straks pizza ga eten,gabber! :D

Purple zei:
Had ik het bijna goed...

Hehe 's middags gaan we met een groepje lekekr eten bij een steakhouse.. jammie.. heb daar erg veel zin in. Zondag ga ik lekker een beetje junken.

Als je naar Groningen gaat naar de steakhouse, Ribhouse BRONCO eingelijk kun je voor 12,50 onbeperkt spareribs eten. En ja daar ben ik OOOKKKK HEEEEELLLLLL VAAAKKKKK :D

Iemand van ons clubje heeft al gereserveerd bij een steakhouse... Maar geen idee welk.

Gezellig met het breiclubje uit eten.....om 1 uur s'nachts? :p

Nee tussen de Pre en de avond gaan we daarheen.

Dacht al....

Ik verheug me meer op mn baco dan op een stuk vlees want ik eet elke dag biefstuk dus daar word ik niet warm of koud van ;)

Mr. B.I.G. zei:
De ochtendkaart is E 10.00 en voor de avond is het E 22.50 !

Is het de moeite waard om er sochtens heen te gaan?? En hoelaat begint het savonds, is er geen site ofzo van? En kan je kaarten aan de deur kopen of moet je ze bestellen??

Ik ga er ook heen :D

Laatst bewerkt:
mmm t*ring de kaarten nog niet ontvangen van John.. hopen dat ze er morgen zijn..

wanneer heb je ze besteld dan

De mijne liggen daar gewoon bij de kassa als het goed is :D

Ik wou er ook wel heen, maar je raad het al geen vervoer.
En dat is dan weer zwaar k*t, maar ik lees hier wel hoe het was.

Veel plezier iig.....

Terug
Naar boven