MuscleMeat

Delfzijl 2005

Kaarten zijn binnen :)

Ik ga dus niet, ben ziek... :(

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik ben er dus geweest en heb weer aardig wat monsters gezien.

Ik ben alleen overdag geweest. Alleen had ik het idee dat er minder atleten waren en minder bezoekers. Ik kan me van de voorgaande jaren herinneren dat ik pas na drie uur de zaal uit liep. Nu was het om twee uur al afgelopen. Ik kom ook altijd mensen tegen en maak zo ook wat babbeltjes hier en daar, maar ook dat was minder. Het lijkt erop dat het afneemt, dat wedstrijdgebeuren.

Ik vond wel dat er aardig wat kwaliteit stond, vooral in B-klasse stonden echt een paar bomen. En ze waren nog echt goed droog ook. Ik hoop dat iemand later wat foto's kan posten.

Wat ik wel erg vond is dat er heel behoorlijk wat atleten zijn die niet eens goed kunnen poseren. Schijnbaar wordt daar geen of weinig aandacht aan besteed. Erg zonde, want goede fysieken komen zo niet goed naar voren.

Nou, ik ben benieuwd wat de anderen er van vonden.

Ik hoor het wel.

Ben wel benieuwd hoe de dames het er vanaf hebben gebracht!

• Topic Starter Topic Starter
Ik vond dat er aardig wat mooie dames tussen zaten. Ik heb alleen het idee dat men niet echt duidelijke richtlijnen heeft voor dames bodybuilding, fitness en figure. Ik had soms het idee dat bepaalde vrouwen ook in een andere klasse konden staan. Verder blijft het onderlichaam (billen en benen) voor vrouwen een lastig gebied, was gisteren ook weer te zien.

Maar respect voor de ladies.

Mr Big is 4e geworden bij de junioren stonden er 11 dus een zeer goeie prestatie. Je kijkt afentoe echt ff zo :eek: van zijn dit nou junioren haha. Je voelt je zelf ineens stukken kleiner. Johan (duke Nukem) Is 5e gewerden in de b klasse had vorig jaar de c overal gewonnen. Maar had verwacht dat hij 1 of 2e zou worden.. En bij de vrouwen geen id waar ze nu precies op oordelen.. Bij bodybuilding kozen ze voor 1tje die eigenlijks het minst gespierd was vergeleken de anderen maar wel erug lekker :D Figuregirl is 4e geworden bij de figure klasse zag de ook erg goed uit!

Verder was het echt verdomd druk! En bloed heet daar. Snap niet dat ze geen grotere zaal hebben geregeld. Arie kanarie enz.. waren er ook allemaal heb me echt dood gelachen om die vent haha. En t*ring wat is die groot! :eek: Verder ben ik van dbb niet veel tegen gekomen van b en f wel veel.

Waren nog gastoptredens van Jerry Koolhoven, Boris Kleine, Hedwig parden enz..

Wel erg apart te zien dat lui gewoon voor de wedstrijd om te laden gewon patat aten.. ???

Laatst bewerkt:
masterlijk! :)

zijn er ook ergens foto's te bewonderen?

saint zei:
Wat ik wel erg vond is dat er heel behoorlijk wat atleten zijn die niet eens goed kunnen poseren. Schijnbaar wordt daar geen of weinig aandacht aan besteed. Erg zonde, want goede fysieken komen zo niet goed naar voren.

Inderdaad, zeker bij het kwartslag naar rechts draaien was het lachwekkend. Zeggen ze recht voor je kijken en pas na 3 keer snappen ze het. Of buik en benen pose, word duidelijk gezegt 2 handen achter je hoofd, na 3 keer zeggen deed die pipo het nog niet.

Maar voor de rest was alles wel goed. Er waren ook nog gastoptredens van Frank Cuppens en Mascha tieken. En de fitnessdames zagen er allemaal erg goed uit... :)

Die kuiten van Frank Cuppens waren echt ziek!!!! Brutez waar zaten jullie de hele tijd dan?

Brutez zei:
Inderdaad, zeker bij het kwartslag naar rechts draaien was het lachwekkend. Zeggen ze recht voor je kijken en pas na 3 keer snappen ze het. Of buik en benen pose, word duidelijk gezegt 2 handen achter je hoofd, na 3 keer zeggen deed die pipo het nog niet.

Maar voor de rest was alles wel goed. Er waren ook nog gastoptredens van Frank Cuppens en Mascha tieken. En de fitnessdames zagen er allemaal erg goed uit... :)

Xtreme_BODY zei:
Die kuiten van Frank Cuppens waren echt ziek!!!! Brutez waar zaten jullie de hele tijd dan?

Kuiten is zijn sterkste spiergroep, je kon wel zien waarom..

Uuh waar ik zat.. ff uitleggen.. Vanaf het podium gezien zat ik helemaal rechts van het linker gedeelte ongeveer de 5e rij van voren, hoop dat het duidelijk is :D

Pff.. ik heb een leuke dag gehhad daar heb veel en lekker gegeten... :D

Maar stonden echt goede atleten bij de B... De dames zagen er ook goed uit. Was een leuke drukke wedstrijd. Altijd leuk...

En barman moet zeggen had jou toch wel heel anders verwacht eigenlijk. Eigenlijk heb je op het forum best een grote bek maar daar ben je maar een stil muisje. :D Ben je zo verlegen?

Maar Franky van het forum zag er goed uit en was 4 geworden. Vond alleen jammer dat die 2 gewichtsklasses van de B bij elkaar waren gegiooit. tot 90 en boven 90. Vind niet ech dat een atleet van 86 kilo bij een atleet in de klaase hoort te staan van een 110 kilo atleet.

Zo krijg je ook niet ech de prijs die je verdiend. Er zijn niets voor niets gewichtsklasses denk ik dan. :)

Ik ben er ook geweest
de mannen waren monsterlijk maar bij de dames was het voor mij niet duidelijk waarop jureerd werd. dat figuregirl 4e is geworden was ik helemaal niet mee eens en dat ingrid 2e is geworden in de fitness klasse ook niet. kan iemand mij uitleggen op welke punten de juryleden letten?

Terug
Naar boven