- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jopiepoekie zei:
achja slaap wel ff in de auto 
van zijn dit nou junioren haha. Je voelt je zelf ineens stukken kleiner. Johan (duke Nukem) Is 5e gewerden in de b klasse had vorig jaar de c overal gewonnen. Maar had verwacht dat hij 1 of 2e zou worden.. En bij de vrouwen geen id waar ze nu precies op oordelen.. Bij bodybuilding kozen ze voor 1tje die eigenlijks het minst gespierd was vergeleken de anderen maar wel erug lekker
Figuregirl is 4e geworden bij de figure klasse zag de ook erg goed uit!
Verder ben ik van dbb niet veel tegen gekomen van b en f wel veel. 
saint zei:Wat ik wel erg vond is dat er heel behoorlijk wat atleten zijn die niet eens goed kunnen poseren. Schijnbaar wordt daar geen of weinig aandacht aan besteed. Erg zonde, want goede fysieken komen zo niet goed naar voren.

Brutez zei:Inderdaad, zeker bij het kwartslag naar rechts draaien was het lachwekkend. Zeggen ze recht voor je kijken en pas na 3 keer snappen ze het. Of buik en benen pose, word duidelijk gezegt 2 handen achter je hoofd, na 3 keer zeggen deed die pipo het nog niet.
Maar voor de rest was alles wel goed. Er waren ook nog gastoptredens van Frank Cuppens en Mascha tieken. En de fitnessdames zagen er allemaal erg goed uit...![]()
Xtreme_BODY zei:Die kuiten van Frank Cuppens waren echt ziek!!!! Brutez waar zaten jullie de hele tijd dan?

Ben je zo verlegen?
Brutez zei:
Xtreme_BODY zei:De winnares van bodybuilding klasse voor vrouwen...

Testo zei:Hier nog een link naar het body&fitness forum waar ook veel foto's te vinden zijn van gister.
http://forum.body-fitness.nl/forum/albumphoto.asp?albumid=159&asortType=6&apage=1
Ik heb een topdag gehad gister!!
Jammer dat mn gabber(Mr Big) niet helemaal lekker was waardoor hij er wat minder bij stond.
Volgend jaar beter,bro.
Testo begrijpt me wel