nachtwacht
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dani zei:

Xtreme_BODY zei:

Jonathan Later, 23 jaar eerste wedstrijd met een paar armen waar een paard de hik van krijgt. Een B-klasse met zeker 4 man die op een Holland kunnen scoren. Hee, dit is geen profwedstrijd, maar een C-B met enkele absolute kanjers.fromamsterdam zei:TegenvallenJonathan Later, 23 jaar eerste wedstrijd met een paar armen waar een paard de hik van krijgt. Een B-klasse met zeker 4 man die op een Holland kunnen scoren. Hee, dit is geen profwedstrijd, maar een C-B met enkele absolute kanjers.
Foto's nog deze week op www.flexmagazine.nl of www.muscletotaal.nl (ook te bestellen).
Xtreme_BODY zei:kleiner. Johan (duke Nukem) Is 5e gewerden in de b klasse had vorig jaar de c overal gewonnen. Maar had verwacht dat hij 1 of 2e zou worden..
Duke Nukem zei:Ik ben altijd realistisch geweest, ik heb nooit verwacht dat ik 1 of 2 zou worden... Dat waren de verwachtingen van iedereen in mijn omgeving. Ik heb altijd gezegd: "Ik ga voor de 1e plaats, maar ik zie wel waar ik eindig, zolang ik voor mijzelf 110 % gegeven heb en er niet als podiumvulling bij sta, kan ik toch tevreden zijn als ik niet 1e word..."
Ik vind zowiezo niet dat ik van mijzelf bij voorbaat kan verkondigen dat ik wel ff 1e of 2e ga worden...
Was wel weer een zware, vermoeiende dag met een ongekend hoog niveau op de B-klasse... Heb het zeker 's avonds ontzettend naar mijn zin gehad, alles ging toen automatisch, ik stond er toen ook veel beter bij dan 's middags. Ik was toen harder, droger en groter... Toch eerder beginnen met laden de volgende keer![]()
Greetz Duke
axestream zei:Vind het niveau een beetje erg tegenvallen en die gasten die wel goed droog zijn en veel massa hebben lijken rechtstreeks uit de Bijlmerbajes te komen. Zoals Saint al zei is het poseren ook ondermaats.
...moet da dan ook maar eens gaan trainen.....