MuscleMeat

Delfzijl 2005

leuke foto's op bodybuild.nl !!!
Helaas ken ik alle namen die er bij horen niet!

Nou en of,Xtreme!! :D

Voorlopig geen baco's meer voor mij. ;)

Hier staat nog ergens en review van mij hoe ik de dag beleefd heb...

Delfzijl

Haar vind ik echt WAUW!!!!!

:thumb:

Xtreme_BODY zei:

Vind het niveau een beetje erg tegenvallen en die gasten die wel goed droog zijn en veel massa hebben lijken rechtstreeks uit de Bijlmerbajes te komen. Zoals Saint al zei is het poseren ook ondermaats.

Tegenvallen??????????????? Jonathan Later, 23 jaar eerste wedstrijd met een paar armen waar een paard de hik van krijgt. Een B-klasse met zeker 4 man die op een Holland kunnen scoren. Hee, dit is geen profwedstrijd, maar een C-B met enkele absolute kanjers.

Foto's nog deze week op www.flexmagazine.nl of www.muscletotaal.nl (ook te bestellen).

wat mij altijd zo opvalt is dat de athleten op de foto's zo klein tonen. sta er maar eens naast irl of zit dichtbij het podium, er zit echt wel flinke massa!

ja was een gezellige dag..een hoop goede atleten. Bart gefeliciteerd met je 4e plek maatje.

Grt. Rico

He maatje ja thnx man!!! Mijn shape van de dag was niet echt super, maar er komen zo wat fotos!!!

Voel je je al wat beter bro?...Ik heb respect voor je bro want je hebt er toch maar gestaan!..
Moest ook zo lachen aan dat tafeltje..
Bent u zijn trainer....?
Nee .........zijn dokter! whahahha lachen met die ADRbeest

HAHA ja voelde me echt klote, maar was zeker lache daar ja!!! OMFG stelletje gekken!!!
Was leuke dag maar echt super zwaar!!!
Maar heb net weer wat lekkers gegeten en het zit er nog steeds in dus...!!!! :D

fromamsterdam zei:
Tegenvallen??????????????? Jonathan Later, 23 jaar eerste wedstrijd met een paar armen waar een paard de hik van krijgt. Een B-klasse met zeker 4 man die op een Holland kunnen scoren. Hee, dit is geen profwedstrijd, maar een C-B met enkele absolute kanjers.

Foto's nog deze week op www.flexmagazine.nl of www.muscletotaal.nl (ook te bestellen).

Ik had het over wat ik zag op bodybuild.nl. Net foto's gezien van Mr BIG en da's wel gewoon goed.

Bedankt man, maar ik moet zeggen dat het niveau echt heel erg hoog was!!! Er stonden echt hele goede jongens tussen!!!

Goed gedaan allemaal!

Het lijkt er inderdaad op dat het niveau op deze wedstrijd ieder jaar hoger komt te liggen. Heb toch aardig wat monsters zien rondlopen achter de schermen. Verder vond ik dat alles weer netjes tot in de puntjes verzorgt was geen idioot lange pauzes en alles liep netjes in elkaar over. Respect voor de mensen die er weer voor geknokt hebben om er te kunnen staan.

Xtreme_BODY zei:
kleiner. Johan (duke Nukem) Is 5e gewerden in de b klasse had vorig jaar de c overal gewonnen. Maar had verwacht dat hij 1 of 2e zou worden..

Ik ben altijd realistisch geweest, ik heb nooit verwacht dat ik 1 of 2 zou worden... Dat waren de verwachtingen van iedereen in mijn omgeving. Ik heb altijd gezegd: "Ik ga voor de 1e plaats, maar ik zie wel waar ik eindig, zolang ik voor mijzelf 110 % gegeven heb en er niet als podiumvulling bij sta, kan ik toch tevreden zijn als ik niet 1e word..."

Ik vind zowiezo niet dat ik van mijzelf bij voorbaat kan verkondigen dat ik wel ff 1e of 2e ga worden...

Was wel weer een zware, vermoeiende dag met een ongekend hoog niveau op de B-klasse... Heb het zeker 's avonds ontzettend naar mijn zin gehad, alles ging toen automatisch, ik stond er toen ook veel beter bij dan 's middags. Ik was toen harder, droger en groter... Toch eerder beginnen met laden de volgende keer :D

Greetz Duke

Duke Nukem zei:
Ik ben altijd realistisch geweest, ik heb nooit verwacht dat ik 1 of 2 zou worden... Dat waren de verwachtingen van iedereen in mijn omgeving. Ik heb altijd gezegd: "Ik ga voor de 1e plaats, maar ik zie wel waar ik eindig, zolang ik voor mijzelf 110 % gegeven heb en er niet als podiumvulling bij sta, kan ik toch tevreden zijn als ik niet 1e word..."

Ik vind zowiezo niet dat ik van mijzelf bij voorbaat kan verkondigen dat ik wel ff 1e of 2e ga worden...

Was wel weer een zware, vermoeiende dag met een ongekend hoog niveau op de B-klasse... Heb het zeker 's avonds ontzettend naar mijn zin gehad, alles ging toen automatisch, ik stond er toen ook veel beter bij dan 's middags. Ik was toen harder, droger en groter... Toch eerder beginnen met laden de volgende keer :D

Greetz Duke

Gewoon volgend jaar weer meedoen en dan winnen!
En je moet idd altijd voor de 1e plaats gaan, maar winnen zal zoals je zelf zegt nooit vanzelfsprekend zijn.

axestream zei:
Vind het niveau een beetje erg tegenvallen en die gasten die wel goed droog zijn en veel massa hebben lijken rechtstreeks uit de Bijlmerbajes te komen. Zoals Saint al zei is het poseren ook ondermaats.

Is da een hardcore gym die Bijlmerbajes ??? ...moet da dan ook maar eens gaan trainen..... :D

Hallo iedereen,

Ten eerste iedereen gefeliciteerd met zijn of haar behaalde plek.
Gisteren heb ik 8 cd`s met foto`s doorgespit. Vandaag ga ik proberen om het een en ander op de www.forfunsport.nl site te zetten. Ik zal beginnen met de atleten individueel en dan later misschien de vergelijkingen. Hou de site dus in de gaten.
Alle foto`s zijn te bestellen bij for fun sport.

Tevens zullen er foto`s terug te vinden zijn op www.muscletotaal.nl en www.flexmagazine.nl

Terug
Naar boven