XXL Nutrition

Delicious Protein Pudding - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Heerlijk genieten van een lekker romig toetje, terwijl je een hoge dosis eiwitten binnenkrijgt? Dat doe je met Delicious Protein Pudding. Het ideale dessert voor mensen die wel wat extra eiwit in hun voeding willen. Door zijn samenstelling ook zeer geschikt binnen een dieet!
    Voordelen Delicious Protein Pudding
    •Het perfecte dessert om verantwoord te genieten
    •Maar liefst 30 gram eiwit per serving!
    •Ideaal als eiwitrijk toetje – ook populair binnen een eiwitdieet
    •Geeft een lekker verzadigd gevoel
    •Vrijwel suiker- en vetvrij
    •Bevat HDP, het baanbrekende koolhydraat
    •Vier volle romige smaken: Chocolade, Vanille, aardbei & witte chocolade en Perzik-Mango
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Weekje
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de smaak: Aardbei - Witte Chocolade > Echt heerlijk, zie review
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 gram + 250ml melk
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, goodies, eerlijk advies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 21.50 van een pot van 1000gram
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie review
Mijn review: De Delicious Protein Pudding kan je als toetje nemen, maar ook als tussendoortje. Je mengt 40 gram van het pudding poeder met 250 ml melk en als je het dan ongeveer een half uur in de ijskast laat staan krijg je een lekkere dikke pudding. Zelf vond ik het het lekkerste om het een dik half uur - uurtje in de vriezer te zetten dan krijg je een nét wat dikkere pudding. De pudding is (afhankelijk van hoelang in vriezer of ijskast) lekker dik en romig van structuur en heeft een hele volle smaak. Ik heb zelf de aardbei - witte chocolade en is zeker de lekkerste smaak die ik ooit gehad heb van n eiwit product! Je proeft een fruitige aardbeien smaak.. en n zacht romige witte chocolade smaak op de achtergrond. De pudding zelf is rijk aan eiwitten, en zitten weinig vetten in. Goed voor in de cut of als eiwit aanvulling op je dieet. Ik vind het een echte aanrader, Eiwitten zijn nog nooit zo lekker geweest :D
 
Laatst bewerkt:
Ik zag trouwens dat er heel wat minder proteine zit in de choclade smaak. Misschien wel leuk om te vermelden op de site?
 
Ik zag trouwens dat er heel wat minder proteine zit in de choclade smaak. Misschien wel leuk om te vermelden op de site?
Niet leuk om te vermelden op de website = niet vermelden op de website :D
 
Niet leuk om te vermelden op de website = niet vermelden op de website :D

Ja nou. Een paar gram is een paar gram en daarvoor laat ik mijn chocolade smaak niet staan. Maar voor te vergelijken tussen bepaalde merken,
is het wel handig. Ondanks dat er bij XXL sowieso al een hoger eiwitgehalte in zit.
 
Ik zag trouwens dat er heel wat minder proteine zit in de choclade smaak. Misschien wel leuk om te vermelden op de site?

er staat op de site bij dat per smaak het eiwitpercentage kan afwijken anders moet er per smaak een tabel met voedingswaarden op de site, als je dan zoals met whey delicious 15 smaken hebt....

Volgens mij zijn we sowieso 1 van de weinige merken waar je op het label wel verschil ziet tussen de verschillende smaken. Bijna overal zie je bij elke smaak dezelfde waarden.
 
Back
Naar boven