AndroidHealthClinic

Demoustier reportage bodybuilding

En achteraf vervolgens stopt en na paar maand terug staat waarmee je bent begonnen, je hormoombalans niet meer klopt door geen of verkeerd gebruik pregnyl, clomid, nolva... Depri door een tekort testosteron kan even duren eer hypofyse en hypothalamus juiste balans terug doorsturen. Gevaar ontstekingen door naald verkeerd te zetten, etc etc....
Ben niet tegen het gebruik aas maar wel als ze beginnen eer ze bezinnen.
En zomer kuurders zijn beter af met een goede sup zoals bv creatine
logo-dopingautoriteit.png

De intro zegt al voldoende:
"Aflevering 3. Bodybuilders, met of zonder groeihormonen?
Volgens recent onderzoek zou 1 op de 4 sporters in Vlaamse fitnesscentra zich schuldig maken aan het gebruik van illegale doping. Daniel Demoustier volgt Erko, een jonge bodybuilder die door keihard trainen zijn droom op natuurlijke wijze probeert waar te maken en een andere jongeman die met een anabolenkuur hetzelfde probeert te bereiken op de gemakkelijke manier. Realiseert deze laatste wel wat de enorme gevaren zijn? Een verhaal over spieren, macho's, imago en gezondheid.

Dit is weer enorm triest... Je vraagt je af of ze deze onzin vanuit onwetendheid de wereld insturen, of echt bewust zijn dat het BS is maar gewoon propaganda verspreiden. Dan heb ik het over dat eerste punt, want het tweede punt daarvan weet ik dat het pure propaganda is. Een beetje research is immers voldoende om te achterhalen dat "enorme gevaren" een totaal verkeerd beeld geeft van de realiteit.

Deze reportages zijn natuurlijk ook pure propaganda filmpjes tegen het gebruik van prestatieverhogende stoffen. Nooit krijg je een evenwichtig beeld te zien, en niemand lijkt er zich iets van aan te trekken.

De titel "groeihormonen" als verzamelnaam wijst trouwens ook op complete onwetendheid.

Ik vraag me verder af of deze idioten eigenlijk wel begrijpen dat ze zelf HGH en test in hun lichaam hebben?

Dit is weer enorm triest... Je vraagt je af of ze deze onzin vanuit onwetendheid de wereld insturen, of echt bewust zijn dat het BS is maar gewoon propaganda verspreiden. Dan heb ik het over dat eerste punt, want het tweede punt daarvan weet ik dat het pure propaganda is. Een beetje research is immers voldoende om te achterhalen dat "enorme gevaren" een totaal verkeerd beeld geeft van de realiteit.

Deze reportages zijn natuurlijk ook pure propaganda filmpjes tegen het gebruik van prestatieverhogende stoffen. Nooit krijg je een evenwichtig beeld te zien, en niemand lijkt er zich iets van aan te trekken.

De titel "groeihormonen" als verzamelnaam wijst trouwens ook op complete onwetendheid.

Ik vraag me verder af of deze idioten eigenlijk wel begrijpen dat ze zelf HGH en test in hun lichaam hebben?

deze propaganda filmpjes en docus komen elk jaar rond deze periode opduiken de reden erachter is simpel, er zijn er veel die naar aas grijpen zonder te weten wat ze doen ze kunnen eens nog geen training of voedingsschema ineen steken willen er gewoon zich op het strand kunnen vertonen in bloot bovenlijf en denken dat aas een wondermiddel is waarbij alles vanzelf komt , deze tijd van het jaar word ik nu en dan wel eens aangesproken door mensen die ik amper ken met de vraag of ik iets kan regelen, mijn antwoord hierop is vanzelf sprekend nee maar uit nieuwsgierigheid vraag ik soms wat zou je willen nemen rn daarop krijg ik dan echt verschillende allemaal even domme opmerkingen, als ze dat vragen aan iemand die daar wel in handelt krijgen ze iets mee waarvan ze het gruik en effect niet van kennen. aan zulke mensen is het dan beter ze door goed te overdrijven over de gevaren dan te minimaliseren. mensen die elke dag van de week in de gym zitten en voeding letten die weten wat de waarheid is en met wat ze bezig zijn dus ze mogen daar zeggen willen degene die ermee bezig zijn weten beter

Gewoon duidelijk zijn over de bijwerkingen en wijzen op de reële risico's, zeggen dat ze de spiermassa niet definitief zullen houden. Ik zie niet in waarom je zou moeten liegen. Dat doe je ook niet over het gebruik van alcohol, sigaretten, of voeding. Het is hun lichaam en hun keuze. Als je eerlijk bent geweest en ze dan nog steeds dom doen, tja hun probleem. Hetzelfde kan je zeggen over iemand die op andere manieren ongezond leeft.

deze propaganda filmpjes en docus komen elk jaar rond deze periode opduiken de reden erachter is simpel (zomervakantie strand en zee) er zijn er veel die dan naar aas grijpen zonder te weten wat ze doen ze kunnen eens geen training of voedingsschema ineen steken, ze willen op het strand vertoonbaar zin in bloot bovenlijf en denken dat aas een wondermiddel is waarbij alles vanzelf komt , deze tijd van het jaar word ik nu en dan wel eens aangesproken door mensen die ik amper ken met de vraag of ik iets kan regelen, mijn antwoord hierop is vanzelf sprekend nee maar uit nieuwsgierigheid vraag ik soms wat zou je willen nemen, daarop krijg ik dan echt verschillende allemaal even domme opmerkingen, als ze dat vragen aan iemand die daar wel in handelt krijgen ze iets mee waarvan ze het gebruik en effect niet van kennen. aan zulke mensen is het dan beter ze door goed te overdrijven over de gevaren dan te minimaliseren. mensen die elke dag van de week in de gym zitten en voeding letten die weten wat de waarheid is en met wat ze bezig zijn dus ze mogen daar zeggen willen degene die ermee b

VTM is een nieuwszender op de Belgische tv. Die uitzending zal vast en zeker kunnen worden herbekeken.
Zal hier dan wel een link plaatsen.

VTM is geen nieuwszender. Het is een commerciële zender, en wordt beschouwd als een zender voor de simpele geesten.

Wat een BS weer van Erko... Zelf gepakt op doping en dan in beeld komen dat hij natty is.....

Meen je dat? Heb je daar een link van of zo? Als dit waar is, is het wel een extreme fail van de journalist dat die deze jongen opvoert als een natty.

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 08:17 ----------

Sossenzenders zijn nog erger.

Demoustier is wel riooljournalistiek, niveau Jambers.

Jambers, de enige journalist die WEL de doodstraf verdient. Echt een k*treporter. Snap het succes van die man niet.

Nope, in de flair was er laatst een artikel over "wat testosteron doet met het mannelijk lichaam"

(flair gelezen bij dokter, om te kotsen dit soort zweverige boekjes).

"In tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt vullen anabolische(yes srs) steroides je testosteron niet aan, maar zijn het chemische imitaties van testosteron. Hierdoor zorgen ze voor zware bijwerkingen zoals agressie, kanker, haaruitval, opgeblazen spieren en hoofd,..."

Allé vooruit, tzal weer marginaliteit troef zijn.
VTM kleurt je dag...
zielig vlaanderen.

Is het filmpje al online?
Heb geen Belgische zender op de tv..

Wtf doen ze nu echt alsof Erko natural is?

En achteraf vervolgens stopt en na paar maand terug staat waarmee je bent begonnen, je hormoombalans niet meer klopt door geen of verkeerd gebruik pregnyl, clomid, nolva... Depri door een tekort testosteron kan even duren eer hypofyse en hypothalamus juiste balans terug doorsturen. Gevaar ontstekingen door naald verkeerd te zetten, etc etc....
Ben niet tegen het gebruik aas maar wel als ze beginnen eer ze bezinnen.
En zomer kuurders zijn beter af met een goede sup zoals bv creatine

Goede post, kan ik me in vinden.

enerzijds enorm enorm hypocriet dat hij wil overkomen als natural, langs de andere kant van de medaille wil hij het andere beeld brengen dat bodybuilding als levensstijl, voor degene die er echt voor gaan, veel meer is dan die spuit, maar dat je er keihard voor moet werken, ik hoop vooral dat dat zn bedoeling is geweest hierachter.

voor de rest wordt het weer commerciële paniekzaaierij, shockeren moet het.

en lol "groeihormonen", ze bedoelen wellicht hormonen waarvan je groeit. epic knowledge

Terug
Naar boven