MuscleMeat

Demoustier reportage bodybuilding

Wat een gelul weer, upc blijkt VTM niet in het pakket te hebben opgenomen ???

Binnen 10 minuten begint het programma.

Vind het jammer dat bodybuilding altijd in een 'slecht' daglicht gesteld wordt.
Het is één van de moeilijkste sporten die er is, met de meeste toewijding...

Ze volgen yerko de naturel trainer en iemand die niet lift die een kuur volgt.
Verhaal van die kuurde is dat hij groter wil worden maar het lukt hem niet..
Om groter te worden gebruikt hij echt een monsterkuur, heb srs nog nooit z'n kuur hier zien voorbijgaan in de AAS sectie.

Om groter te worden gebruikt hij echt een monsterkuur, heb srs nog nooit z'n kuur hier zien voorbijgaan in de AAS sectie.

Iemand die kuurt maar niet lift?

En erko die dan ook helemaal niet naturel is... Test/dk met oral kickstart is toch helemaal niets ongewoons...

Iemand die kuurt maar niet lift?

Voorheen de kuur lift hij blijkbaar niet, nu kuurt hij dus (12 weken) maar er is nog niets gezegd geweest over trainen bij de kuurder. Dus momenteel kuurt hij en lift dus niet. Word wrs later in het programma duidelijker.
Die erko traint trouwens in die gym in antwerpen waar die oud pro bodybuilder begleiding geeft. (zwarte)

De dealer ging tijdens de 12 weken samen met de kuurder trainen meen ik gehoord te hebben..als hij die 12 weken overleeft in ieder geval..test, deca, winstrol, oxy, clen en dan nakuur. Dat wordt een lever met builen..
Ben gestopt met kijken..

De dealer ging tijdens de 12 weken samen met de kuurder trainen meen ik gehoord te hebben..als hij die 12 weken overleeft in ieder geval..test, deca, winstrol, oxy, clen en dan nakuur. Dat wordt een lever met builen..
Ben gestopt met kijken..

Ik ben het aan het opnemen dan kan ik doorspoelen als het me te veel wordt.

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 23:02 ----------

Maar iemand beweerde dat Erko gepakt was op aas. Iemand daar enige info over?

Damn zo'n kuur voor zo'n gastje, die weet niet waar hij aan begint :p

Mensen die nu kijken, hebben jullie ook de indruk dat die gast die de kuurd zogezegd doet gewoon ingehuurd is om daar een rolletjé te spelen? Naar mijn mening is die jongen een buitenproportie idioot of ingehuurd.
Dit gaat toch nergens over.. + ze filmen yerko z'n werkplek (fitnessccentra) en op dat moment beginnen immigranten te vechten ??? Politie erbij nzo :roflol:
Weeral een prachtig beeld over BB dit.

waar kan ik dit later terugkijken? (nl hier)

Mensen die nu kijken, hebben jullie ook de indruk dat die gast die de kuurd zogezegd doet gewoon ingehuurd is om daar een rolletjé te spelen? Naar mijn mening is die jongen een buitenproportie idioot of ingehuurd.
Dit gaat toch nergens over.. + ze filmen yerko z'n werkplek (fitnessccentra) en op dat moment beginnen immigranten te vechten ??? Politie erbij nzo :roflol:
Weeral een prachtig beeld over BB dit.
Ja inderdaad, vond het ook wel toeval dat ze net begonnen te vechten.. Haha tja..

Belgische overheid op zijn best

Die dokter zijn diploma mogen ze precies ook in twee scheuren :D
Zou toch niet willen dat hij me voor iets behandeld

Laatst bewerkt:
Ik ben het aan het opnemen dan kan ik doorspoelen als het me te veel wordt.

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 23:02 ----------

Maar iemand beweerde dat Erko gepakt was op aas. Iemand daar enige info over?

Hoezo gepakt op aas? Hij gebruikt ja dat wel, al lang.

Was weer lekker eenzijdig, maar ja wat verwacht je van zo'n sensatie programma's.

Jambers 2.0,hij heeft zelfs een moderne jambers look :D..

Daarom dat dat vtm-kind dat hier opzoek was naar volk voor dat programma probeerde te doen alsof dit anders zou zijn als alle andere docu's met dit onderwerp:D.

Elk woord heeft een negatieve ondertoon,stereotype personages,gasten met niets anders dan failure-verhalen.Elke scène met stereotype onheilspellende of emotionele muzikale achtergrond.
Objectieve wetenschappelijke inslag?? Nergens te vinden.

Je kan met deze werkwijze een schrikcampagne beginnen over alles.
Het gevaar van ademen,de donkere kant zuurstof.

Kent brockman-gehalte van die onzin isiets dat nooit verdwijnt.
Entertainen is winstgevender en dus belangrijker dan informeren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Human interest story's: Kent Cares!

Terug
Naar boven