- Waardering
- 288
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze volgen yerko de naturel trainer en iemand die niet lift die een kuur volgt.
Verhaal van die kuurde is dat hij groter wil worden maar het lukt hem niet..
Om groter te worden gebruikt hij echt een monsterkuur, heb srs nog nooit z'n kuur hier zien voorbijgaan in de AAS sectie.
Ze volgen yerko de naturel trainer en iemand die niet lift die een kuur volgt.
Verhaal van die kuurde is dat hij groter wil worden maar het lukt hem niet..
Om groter te worden gebruikt hij echt een monsterkuur, heb srs nog nooit z'n kuur hier zien voorbijgaan in de AAS sectie.
De dealer ging tijdens de 12 weken samen met de kuurder trainen meen ik gehoord te hebben..als hij die 12 weken overleeft in ieder geval..test, deca, winstrol, oxy, clen en dan nakuur. Dat wordt een lever met builen..
Ben gestopt met kijken..
Politie erbij nzo 
Ja inderdaad, vond het ook wel toeval dat ze net begonnen te vechten.. Haha tja..Mensen die nu kijken, hebben jullie ook de indruk dat die gast die de kuurd zogezegd doet gewoon ingehuurd is om daar een rolletjé te spelen? Naar mijn mening is die jongen een buitenproportie idioot of ingehuurd.
Dit gaat toch nergens over.. + ze filmen yerko z'n werkplek (fitnessccentra) en op dat moment beginnen immigranten te vechtenPolitie erbij nzo
Weeral een prachtig beeld over BB dit.
Ik ben het aan het opnemen dan kan ik doorspoelen als het me te veel wordt.
---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 23:02 ----------
Maar iemand beweerde dat Erko gepakt was op aas. Iemand daar enige info over?
Erko woont toch in belgie? Zal dan wel een paar controles hebben gedaanHoezo gepakt op aas? Hij gebruikt ja dat wel, al lang.
..
.