- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Hoezo gepakt op aas? Hij gebruikt ja dat wel, al lang.
Mijn god, je bent hier nu al de derde die dat zegt, maar waarop baseer je deze aantijging?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo gepakt op aas? Hij gebruikt ja dat wel, al lang.
Mijn god, je bent hier nu al de derde die dat zegt, maar waarop baseer je deze aantijging?
Erko is geen onbekende eh. Ben zelf ook van Antwerpen. Hij heeft ook heel wat massa. In real life ziet die er echt bruter uit.
Dus je aantijging is gebaseerd op het feit dat jij vindt dat hij brute massa heeft.
Beetje jammer dat men dit vaak zegt over iemand als die wat massa heeft, en dit zonder bewijs.

Dus je aantijging is gebaseerd op het feit dat jij vindt dat hij brute massa heeft.
Beetje jammer dat men dit vaak zegt over iemand als die wat massa heeft, en dit zonder bewijs.
Erko is geen onbekende eh. Ben zelf ook van Antwerpen. Hij heeft ook heel wat massa. In real life ziet die er echt bruter uit.
Mensen die nu kijken, hebben jullie ook de indruk dat die gast die de kuurd zogezegd doet gewoon ingehuurd is om daar een rolletjé te spelen? Naar mijn mening is die jongen een buitenproportie idioot of ingehuurd.
Dit gaat toch nergens over.. + ze filmen yerko z'n werkplek (fitnessccentra) en op dat moment beginnen immigranten te vechtenPolitie erbij nzo
Weeral een prachtig beeld over BB dit.
ik train de laatste maanden af en toe in die gym en ik heb nog nooit 1 discussie gezienJay Cutler is ook natty, zie dus niet in waarom Erko dat niet kan zijn.
Op het feit dat jij ook van Antwerpen bent daar beweer jij het beter door te weten dan de rest LOL ...
OLANG HET TEGENDEEL BEWEZEN IS BLIJFT HIJ WAT HIJ BEWEERT TE ZIJN

Ik train daar ook just fit aan oudaan na 17h kom ik er niet meer want enkel marginale figuren met geen respect voor mekaar of voor het materiaal, een halter moet je daar echt zoeken niemand legt iets waar het hoort etc etc...kom daar met oortjes en iPad in men oren, train en ga naar huis en zie erko er ook vaak en is toffe rustige kerel als die iets neemt zal het dan al zeker wel zijn met de kennis van het hoe en wat en niet vertrouwen op die dealer die denkt Georoe te zijn omdat hij enkele kuurlogjes via google heeft afgeprint en die idioot die gaat kuren die had eens nog geen basis dus kuren heeft dan geen zin maar kuurgoeroe wil enkel zijn centjes zien. En daardoor pakken ze hormonengebruik zo hard aan door zulke figuren vanaf te geraken heb mijn schema's van sportatleten haha vuile ronny dieook wat anabolen in huis heeft liggen zeker!!ik train de laatste maanden af en toe in die gym en ik heb nog nooit 1 discussie gezien
(ik train wel in de ochtend of rond de middag)
Nee zeg ik helemaal niet! Neem het gewoon aan van mij. Ik ken hem niet persoonlijk maar ken wel meerdere mensen die hem kennen.
En die heeft meer massa dan 99% op dbb.
Er is geen 'bewijs' dat Cutler, Heath enz kuren, betekend dat dat het 'jammer' is dat men zegt dat ze kuren?![]()
maar mensen zoals erko zullen nooit over aas spreken (en daarmee laat ik nog altijd in het midden of hij gebruikt heeft of niet, ik heb er geen idee van dus doe er ook geen uitspraken over).