MuscleMeat

Demoustier reportage bodybuilding

Erko is geen onbekende eh. Ben zelf ook van Antwerpen. Hij heeft ook heel wat massa. In real life ziet die er echt bruter uit.

Dus je aantijging is gebaseerd op het feit dat jij vindt dat hij brute massa heeft.

Beetje jammer dat men dit vaak zegt over iemand als die wat massa heeft, en dit zonder bewijs.

Dus je aantijging is gebaseerd op het feit dat jij vindt dat hij brute massa heeft.

Beetje jammer dat men dit vaak zegt over iemand als die wat massa heeft, en dit zonder bewijs.

Er is geen 'bewijs' dat Cutler, Heath enz kuren, betekend dat dat het 'jammer' is dat men zegt dat ze kuren? :trollface:

Nee zeg ik helemaal niet! Neem het gewoon aan van mij. Ik ken hem niet persoonlijk maar ken wel meerdere mensen die hem kennen.

En die heeft meer massa dan 99% op dbb.

Erko is geen onbekende eh. Ben zelf ook van Antwerpen. Hij heeft ook heel wat massa. In real life ziet die er echt bruter uit.

Op het feit dat jij ook van Antwerpen bent daar beweer jij het beter door te weten dan de rest LOL ...
OLANG HET TEGENDEEL BEWEZEN IS BLIJFT HIJ WAT HIJ BEWEERT TE ZIJN

Jay Cutler is ook natty, zie dus niet in waarom Erko dat niet kan zijn.

Mensen die nu kijken, hebben jullie ook de indruk dat die gast die de kuurd zogezegd doet gewoon ingehuurd is om daar een rolletjé te spelen? Naar mijn mening is die jongen een buitenproportie idioot of ingehuurd.
Dit gaat toch nergens over.. + ze filmen yerko z'n werkplek (fitnessccentra) en op dat moment beginnen immigranten te vechten ??? Politie erbij nzo :roflol:
Weeral een prachtig beeld over BB dit.
:roflol: ik train de laatste maanden af en toe in die gym en ik heb nog nooit 1 discussie gezien
(ik train wel in de ochtend of rond de middag)

:roflol: ik train de laatste maanden af en toe in die gym en ik heb nog nooit 1 discussie gezien
(ik train wel in de ochtend of rond de middag)
Ik train daar ook just fit aan oudaan na 17h kom ik er niet meer want enkel marginale figuren met geen respect voor mekaar of voor het materiaal, een halter moet je daar echt zoeken niemand legt iets waar het hoort etc etc...kom daar met oortjes en iPad in men oren, train en ga naar huis en zie erko er ook vaak en is toffe rustige kerel als die iets neemt zal het dan al zeker wel zijn met de kennis van het hoe en wat en niet vertrouwen op die dealer die denkt Georoe te zijn omdat hij enkele kuurlogjes via google heeft afgeprint en die idioot die gaat kuren die had eens nog geen basis dus kuren heeft dan geen zin maar kuurgoeroe wil enkel zijn centjes zien. En daardoor pakken ze hormonengebruik zo hard aan door zulke figuren vanaf te geraken heb mijn schema's van sportatleten haha vuile ronny dieook wat anabolen in huis heeft liggen zeker!!

Laatst bewerkt:
+ punten:

Het harde werk van Erko werd goed in beeld gebracht.
BB ademen, 24/7 leven
Zwaar trainen, discipline, voeding...

Dat zat allemaal goed...

Maar dan:

Die kerel met z'n paardemiddelen? Gepakt op 4-5 producten...geen wonder dat ie last van nieren en lever had!

Die andere kerel van 30? 0 ervaring met de sport, voeding, trainen...
Dan direct een (imo) zware kuur? En lol...als je het spul op je tafel hebt staan je vragen stellen over wat de bijwerkingen kunnen zijn..dat onderzoek had hij al weken op voorhand zelf moeten doen.

Langs de ene kant was dit 1 van de betere reportages over de sport...maar verantwoord AAS gebruik (want die ene dokter sprak erover dat het foutging als je je grens voorbijgaat) zullen ze nooit positief in beeld brengen. Want dan ga je doping promoten...

Ze hebben er nu ook wel 2 idioten uitgekozen voor het AAS gedeelte..mocht Erko nu over AAS hebben gesproken zoals hij over voeding, training etc sprak dan had de buitenwereld een beter beeld. Maar mensen zoals Erko zullen nooit over AAS spreken (en daarmee laat ik nog altijd in het midden of hij gebruikt heeft of niet, ik heb er geen idee van dus doe er ook geen uitspraken over).

Nee zeg ik helemaal niet! Neem het gewoon aan van mij. Ik ken hem niet persoonlijk maar ken wel meerdere mensen die hem kennen.

En die heeft meer massa dan 99% op dbb.

Ah, ik moet het van je aannemen.
Weet je, Arnold was natty, neem het van me aan.

7 jaar geleden heb ik nog een tweetal maanden getraind met die Kenneth, was altijd wel een redelijke hoek af...had extreeeeeeeme acne ja.

Er is geen 'bewijs' dat Cutler, Heath enz kuren, betekend dat dat het 'jammer' is dat men zegt dat ze kuren? :trollface:

Effe ernstig; Heb je de foto's van Erko gezien? Dat is echt geen Cutler.
Ook, Erko heeft een goede massa, is buffer dan de meeste leden hier, maar we moeten maar eens ophouden te zeggen dat iemand aas gebruikt omdat hij buffer is dan ons;
Je kan wel zeggen dat je een vermoeden hebt, maar beweren dat je het "weet", is een brug te ver.

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 08:06 ----------

maar mensen zoals erko zullen nooit over aas spreken (en daarmee laat ik nog altijd in het midden of hij gebruikt heeft of niet, ik heb er geen idee van dus doe er ook geen uitspraken over).

dit!!!!!

Iemand een linkje voor me zodat ik het vanmiddag even online kan bekijken? Uiteraard is zon' link iets waard in de vorm van k..ma. :-)

Thanks

Terug
Naar boven