XXL Nutrition

Denk dat ik gek word?

nozem

Novice
Waardering
0
Beste mensen,

Ik train sinds een maand of 5, 4 keer in de week. Nou ben ik een ectomorph kan veel eten zonder aan te komen.
Ben 1.87 en maar liefst 69 KG:mad:. Graag wil ik zelf een kg of 15 in spiermassa erbij meer mag ook wel maar vraag me uberhaupt af of dat lukken gaat met mijn lichaams bouw?. Maar ja nu komt het:
de eerste 4 maanden eigenlijk getraint zonder echt op mijn voeding te letten. ben toen van 69 naar 74 kg gekomen. vervolgens ben ik sinds eigenlijk een week of 3 a 4 goed op mijn eten aan het letten. Maar in plaats dat ik aankom val ik af ??? weer terug bij af 69 kg vrij appart denk ik? of hebben jullie hier een verklaring voor?

wat eet ik zo op een dag:

07:00 bord brinta met melk en plak ontbijtkoek

10:00 4 broodjes met pidakaas

13:00 4 broodjes met kipfile soms ook appelstroop

15:00/16:00: 2 stukken fruit

18:00 uur: avond eten ( wat de pot schaft)

4 keer in de week uurtje of half 8 fitness 1.5 uur lang

21:30: 250 gram spagetti met vaak ook gehakt of alleen saus.

23:00: bak franse kwark 500gram ( super de boer )

dit is zo wat ik eet, verder drink ik zo'n 6 tot 8 glazen water en 2 keer per dag wat glas melk. en zo nu en dan een tussendoortje

is dit dan nog niet genoeg wat ik eet om aan te komen of niet de juiste voeding? snap er werkelijk niks meer van.

Iemand die me kan helpen ?

alvast bedankt

Beste mensen,

Ik train sinds een maand of 5, 4 keer in de week. Nou ben ik een ectomorph kan veel eten zonder aan te komen.
Ben 1.87 en maar liefst 69 KG:mad:. Graag wil ik zelf een kg of 15 in spiermassa erbij meer mag ook wel maar vraag me uberhaupt af of dat lukken gaat met mijn lichaams bouw?. Maar ja nu komt het:
de eerste 4 maanden eigenlijk getraint zonder echt op mijn voeding te letten. ben toen van 69 naar 74 kg gekomen. vervolgens ben ik sinds eigenlijk een week of 3 a 4 goed op mijn eten aan het letten. Maar in plaats dat ik aankom val ik af ??? weer terug bij af 69 kg vrij appart denk ik? of hebben jullie hier een verklaring voor?

wat eet ik zo op een dag:

07:00 bord brinta met melk en plak ontbijtkoek

10:00 4 broodjes met pidakaas

13:00 4 broodjes met kipfile soms ook appelstroop

15:00/16:00: 2 stukken fruit

18:00 uur: avond eten ( wat de pot schaft)

4 keer in de week uurtje of half 8 fitness 1.5 uur lang

21:30: 250 gram spagetti met vaak ook gehakt of alleen saus.

23:00: bak franse kwark 500gram ( super de boer )

dit is zo wat ik eet, verder drink ik zo'n 6 tot 8 glazen water en 2 keer per dag wat glas melk. en zo nu en dan een tussendoortje

is dit dan nog niet genoeg wat ik eet om aan te komen of niet de juiste voeding? snap er werkelijk niks meer van.

Iemand die me kan helpen ?

alvast bedankt

Meer eten
even snel geteld is dit 3500 kcal ofzo ?

Toen je niet op je voeding lette zal je meer gegeten hebben dan nu, voer je calorieen op en durf ook al eens te junken ipv steeds maar de voorgeschreven voeding voor body building.

En gedult hebben. Je moet niet verwachten dat jij met jou stats, binnen één jaar 15 kg aan vet vrije massa zal gainen.

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt voor jullie reacties:)
maar is het dus een goed idee zeg 3 keer per week 2 cheeseburgers van de lidl extra toe te voegen?

Hoe veel gram Brinta eet je in de ochtend.
En hoe veel kipfile doe je op je brood.
en wat voor 2 stuks fruit moet ik aan denken ?

*EDIT*

Beter dat je meer CLEAN eet wat hoog in Eiwit/Carbs en goede VETTEN is dan dat je gaat junke in de hoop dat je zo meer aan komt.

Clean eten met een hoog Kcal% zal voor jou beter zijn dan junke met een hoog Kcal%

100 gram brinta denk ik zo
kipfilet gewoon een plakje per brood
en fruit moet je denken aan appel en banaan soms kiwi

Hoe oud ben je ?

100 gram brinta denk ik zo
kipfilet gewoon een plakje per brood :p
en fruit moet je denken aan appel en banaan soms kiwi

Een plakje per brood is niet echt heel erg gewoon voor BB denk ik.. maak daar 2 of 3 plakjes van, of bak smorgens gewoon een hele zooi kip, neem dat in een bakje mee en eet dat samen met je brood op

probleem is dat deze jongen denk ik nog onder de 17 is en nog afhankelijk is van zijn ouders voor zijn belegde brood :P

probleem is dat deze jongen denk ik nog onder de 17 is en nog afhankelijk is van zijn ouders voor zijn belegde brood :P

nou ja eigenlijk ben ik 19 :P bovendien vanaf mijn 12 al zelf broodjes aan het smeren hehe. Ben meer een jongen die jong al heeft geleerd zelfstandig te zijn:$:D.
nee maar even weer ontopic het is meer dat ik geen geldboompje heb ( studenten leven is namelijk erg vermakelijk)

Ik moet zeggen dat ik 8 belegde broodjes wel weinig vind. Probeer dat in ieder geval eens op te schroeven naar 10-12.
En het is misschien een idee om aan whey-shakes te beginnen... maargoed, dat moet natuurlijk wel binnen je budget vallen ;)

100 gram ongezouten noten toevoegen, zo weer +/- 550 kcal erbij.. goede vetten
vervang 4 van de 8 glazen water voor melk
probeer 2 broodjes meer te eten ofzo en als je nog geld over hebt shake na de training

zo verzamel je aardig wat extra op een dag

succes

Meh wat een k*t voedsel eten mensjes toch.

Vis, vlees, noten, fruit, olies all you need!

Dus je bent in die 3 week 5 kilo weer afgevallen?? Dan ben ik wel benieuwd hoeveel meer je wel niet at voordat je op je voeding begon te letten.

Je krijgt 3500 kcal en valt 5 kg af in maar 3 week tijd. Dan at je voorheen iets van 5000 kcal ofzo??? ?

Dus je bent in die 3 week 5 kilo weer afgevallen?? Dan ben ik wel benieuwd hoeveel meer je wel niet at voordat je op je voeding begon te letten.

Je krijgt 3500 kcal en valt 5 kg af in maar 3 week tijd. Dan at je voorheen iets van 5000 kcal ofzo??? ?

Ja denk dat ik te veel ongezond voedsel at dam komen de caloriën er hard bij. Maar ben daar nu volledig van af gestapt en wil het graag gezonder houden.

edit: gister in de sportschool gewogen en woog nu 70.4 kg

doe je hier zwaar werk bij?

Een plakje per brood is niet echt heel erg gewoon voor BB denk ik.. maak daar 2 of 3 plakjes van, of bak smorgens gewoon een hele zooi kip, neem dat in een bakje mee en eet dat samen met je brood op

:rolleyes:
Gewoon pakje kipfilet per 4 boterhammen, hoe kom je anders aan je eiwitten?

Edit: Zie nu pas dat TS het over een plakje had. Dat slaat natuurlijk nog minder ergens op.

Terug
Naar boven