MuscleMeat

Denk jij ooit te stoppen. .

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
3
Als eenmaal de stap is genomen.. dan is er geen weg meer terug.

Welcome to the Dark Side.. The ECLIPSE realm :)

Denken jullie ooit nog (voorgoed) te stoppen met gebruiken? Waarom wel? Waarom niet? Deel jullie verhalen met jullie liefste mede-dbb'er

Nee denk t niet, uiteindelijk belanden er zat in HRT.

Ligt er een beetje aan wat jouw definitie van stoppen is, ik ben 5 a 6 jaar lang "clean" geweest en heb in die periode ook nauwelijks echt getrained.
Wel heb ik aardig wat massa kunnen behouden door een tamelijk consistent proteine rijk dieet te hanteren met daarbij minimale oefeningen.

Echter ben ik een jaar geleden weer begonnen met een redelijk kuurtje en voor dat ik het wist pompte ik al weer een redelijke dosis naar binnen. Nu moet ik wel bekennen dat dit weer geweldig voelt.

Ik wil hier mee zeggen dat misschien ooit weer zo'n periode aanbreekt dat ik het voor een jaar gezien heb, maar uit eigen ervaring kan ik zeggen: Uit het verleden wel overwogen beslissingen bieden geen garantie voor de toekomst, ofwel zeg nooit,.. nooit.

En jij??

• Topic Starter Topic Starter
Ligt eraan.. je weet nooit hoe een balletje rolt.. zoals ik het nu zie leg ik het ijzer nog heel erg lang niet neer.. er zullen er vast en zeker periodes zijn waarin ik stop.. maar voorgoed? heel onwaarschijnlijk

Wel zit ik er aan te denken om voor de zomer nog 2 AS kuurtjes te pakken en dan een tijdje op de HGH te gaan teren, heb jij hier ervaring mee?

Kun je hiermee je gains goed behouden? Of waarmee heeft dit het meeste effect?

Wil het namelijk zo plain mogelijk houden, hoogstens gecombineerd met IGF.
Ik begin liever niet aan insuline, waarom? geen idee gewoon een principe overweging denk ik...... maar dat was AS in eerste instantie ook. Dus hier gaat ie ook weer op: Zeg nooit, nooit.........

• Topic Starter Topic Starter
Wel zit ik er aan te denken om voor de zomer nog 2 AS kuurtjes te pakken en dan een tijdje op de HGH te gaan teren, heb jij hier ervaring mee?

Kun je hiermee je gains goed behouden? Of waarmee heeft dit het meeste effect?

Wil het namelijk zo plain mogelijk houden, hoogstens gecombineerd met IGF.
Ik begin liever niet aan insuline, waarom? geen idee gewoon een principe overweging denk ik...... maar dat was AS in eerste instantie ook. Dus hier gaat ie ook weer op: Zeg nooit, nooit.........

nooit sth only gedaan.. dus kan je uit ervaring weinig vertellen daarover..
in oude posts van mij vind je ook dat ik nog laaaaaaaaaang niet aan de slin zou gaan.. nu ligt het in mn koelkast ;)

Ik denk dat ik ooit wel zal stoppen.
Zeker als ik straks kinderen wil, wil ik minimaal 1,5 jaar clean zijn.
Anders zul je je een eventuele miskraam of andere ellende bij de geboorte, je dan toch altijd afvragen: wat als ik niet gedaan zou hebben...

Misschien zeg ik daarna wel definitief good bye tegen AAS, dat durf ik nu alleen nog niet te zeggen. Ben ik nog te jong voor.

Dit vind ik nou een goede topic.

Ik denk dat het heel erg moeilijk is om te stoppen, voor dat ik ben begon met aas dacht ik dat ik maar 1x zou gaan doen. Maar nu denk ik er heel anders over, ik denk nu al aan mijn tweede, zelfs de derde kuur van me.
Voor gebruik van aas pak je supplements als creatine, no producten, tribulus enz enz.

Dan kom je in aanmerking met aas en dit kan je met geen eene shit vergelijken. Dit is een hele andere wereld van BB, kwa kracht, massa, groei noem maar op.

Zolang ik BB blijf doen zal ik ook blijven gevruiken denk ik, zolang mijn gezondheid dat toe laat. Aangezien ik toch niet van plan ben om te gaan stoppen met BB, kan het feestje heelang door gaan.:D

Dit is inderdaad een Dark Side.:bang:

Ik denk dat ik ooit wel zal stoppen.
Zeker als ik straks kinderen wil, wil ik minimaal 1,5 jaar clean zijn.
Anders zul je je een eventuele miskraam of andere ellende bij de geboorte, je dan toch altijd afvragen: wat als ik niet gedaan zou hebben...

Misschien zeg ik daarna wel definitief good bye tegen AAS, dat durf ik nu alleen nog niet te zeggen. Ben ik nog te jong voor.

Als je een vrouw bent die gebruikt ja, maar als man niet hoor.

nooit sth only gedaan.. dus kan je uit ervaring weinig vertellen daarover..
in oude posts van mij vind je ook dat ik nog laaaaaaaaaang niet aan de slin zou gaan.. nu ligt het in mn koelkast ;)

Hehehe, slin is lekker en zeer goed spul.
Mensen doen er soms erg overdreven over.

Snap dat er angst over bestaat, en dat is maar goed ook.

Als je een vrouw bent die gebruikt ja, maar als man niet hoor.

Ik bedoelde ook niet dat ik die miskraam zou krijgen hè ;).
Maar stel je krijgt een kindje met het syndrom of down, hoe dan ook blijft het toch wel door je kop spoken.
Bij mij zou dat wel doen.

Anyway, voordat ik kids neem, kap ik geruime tijd.

hoe ik er nu over denkt zal ik nooit meer stopen ik ben verliefd op bodybuilding maar ik wil wel kinderen dus zal wel een jaar moeten stopen als het zo ver is maar daarna weer flink er tegen aan het is mijn doel om zo ver mogelijk te komen en daar heb ik veel voor over

Maar stel je krijgt een kindje met het syndrom of down, hoe dan ook blijft het toch wel door je kop spoken.

Ik denk dat jij mij niet snapt.

Je gebruik heeft geen invloed hierop namelijk, en jij bent nu in de veronderstelling van wel.

Snap je het nu slimmerd? :p

Ik kan me dat wel voorstellen. Ook al WEET dat je het geen moer met AAS te maken heeft, als je kind een afwijking heeft, zul je het jezelf toch altijd kwalijk nemen denk ik. Je zult je altijd afvragen of je kind het niet gehad zou hebben als je niet (of minder) zou hebben gebruikt...

Zelf heb ik (nog) niet gebruikt, maar oh oh oh... wat is de verleiding groot. Krijg straks een hoop geld terug van het Nuon, misschien dat ik toch maar eens moet gaan bestellen...

Ik kan me dat wel voorstellen. Ook al WEET dat je het geen moer met AAS te maken heeft, als je kind een afwijking heeft, zul je het jezelf toch altijd kwalijk nemen denk ik. Je zult je altijd afvragen of je kind het niet gehad zou hebben als je niet (of minder) zou hebben gebruikt...

Ja sorry, maar dat is gewoon BS.
Als je weet dat het geen invloed heeft, dan maak je je er zeker toch niet druk om???

Ja sorry, maar dat is gewoon BS.
Als je weet dat het geen invloed heeft, dan maak je je er zeker toch niet druk om???

Is er dan geen klein stemmetje in je hoofd dat zal zeggen: HET IS JOUW SCHULD, wanneer je kindje wordt geboren met het syndroom van Down?
Ook al WEET je dat het klinkklare onzin is... what if...

Is er dan geen klein stemmetje in je hoofd dat zal zeggen: HET IS JOUW SCHULD, wanneer je kindje wordt geboren met het syndroom van Down?
Ook al WEET je dat het klinkklare onzin is... what if...

Nee kerel, dan denk ik aan de dingen die er wel invloed op gehad kunnen hebben.

Maakt ook niet uit verder, ieder zn eigen hersenspinsels :D

Weer on-topic?

Hehe, let's do that... Sorry TS voor de hijack :D

Simpel antwoord: NEE :D

Terug
Naar boven