Fitness Seller

Denk jij ooit te stoppen. .

Ik denk dat de meeste die stoppen, ook stoppen met trainen.Als ik zo in mijn vriendenkring kijk,zijn de meeste die niet meer gebruiken gestopt met trainen.Er is er 1 die net als mij nog traint en nog steeds gebruik.Kortom ben ik de enigste die nu al bijna 6 jaar niet meer gebruikt.Wel zit ik af en toe te twijfelen om een laatse kuurtje met sth te doen,maar vindt dat weer zonde omdat ik al zo ver ben gekomen zonder te gebruiken.Ook blijf ik het een boeiend onderwerp vinden.

Ik denk dat de meeste die stoppen, ook stoppen met trainen.Als ik zo in mijn vriendenkring kijk,zijn de meeste die niet meer gebruiken gestopt met trainen.Er is er 1 die net als mij nog traint en nog steeds gebruik.Kortom ben ik de enigste die nu al bijna 6 jaar niet meer gebruikt.Wel zit ik af en toe te twijfelen om een laatse kuurtje met sth te doen,maar vindt dat weer zonde omdat ik al zo ver ben gekomen zonder te gebruiken.Ook blijf ik het een boeiend onderwerp vinden.

Niet janken en prikken ;)
Wel respect dat je meerdere malen gekuurd te hebben al 6 jaar clean traint. Waarom de keuze om clean te blijven? Doelstellingen aangepast of iets anders?

AS beschadigen je zaadcellen wel degelijk in de kuur. Ze raken ver-/misvormt en de kans op aan afwijking bij een kind is groter wanneer je een kind verwekt TIJDENS je aan de AS zit of vlak erna.

Het is dus weldegelijk verstandig om een langere periode OFF te zijn voordat je kinderen gaat verwekken.

Ook als je al een zogenaamd "langzaam zaad" hebt, zal de kwaliteit van je zaadcellen achteruitgaan bij (veelvuldig) As-gebruik.

Heb hier onlangs nog een onderzoek over gelezen met foto's er bij van zaaadcellen ON JUICE en zaadcellen OFF Juice. Kan alleen de links niet meer vinden.

ONTOPIC: uhmm.. ja denk ooit wel te stoppen. De vraag is alleen wanneer??? :D

Ook dikke BS, maar goed.
JP met zn uitroeptekens :D slaat deze keer de spijker op zn kop.
De kwantiteit neemt zeker af, maar voor velen niet naar een absoluut nul-punt

Ook dikke BS, maar goed.

Hier JP met zijn !!!!! Liefde komt beetje bij beetje weer terug BigMaussie;) ...
Maar goed on-topic weer...

• Topic Starter Topic Starter
my liquid explosion is still very nice i likeee!!

Ook dikke BS, maar goed.

Toch heb ik het gelezen in dat onderzoek, de kans op complicaties bij het kind zijn groter wanneer kinderen verwekt tijdens of vlak kan AS gebruik. jammer dat ik het niet meer kan vinden.

niet het onderzoek dat ik eerder bedoelde maar ff uit een ander onderzoek (Harm Kuipers, M.D., Ph.D. Department of Physiology, Anabolic steroids: side effects. In: Encyclopedia of Sports Medicine and Science, T.D.Fahey) :

Oligo, azoospermia and an increased number of abnormal sperm cells have been reported in athletes using AS, resulting in a decreased fertility. After stopping AS use, the gonadal functions will restore within some months. There are indications, however, that it may take several months.

Toch heb ik het gelezen in dat onderzoek, de kans op complicaties bij het kind zijn groter wanneer kinderen verwekt tijdens of vlak kan AS gebruik. jammer dat ik het niet meer kan vinden.

niet het onderzoek dat ik eerder bedoelde maar ff uit een ander onderzoek (Harm Kuipers, M.D., Ph.D. Department of Physiology, Anabolic steroids: side effects. In: Encyclopedia of Sports Medicine and Science, T.D.Fahey) :

Oligo, azoospermia and an increased number of abnormal sperm cells have been reported in athletes using AS, resulting in a decreased fertility. After stopping AS use, the gonadal functions will restore within some months. There are indications, however, that it may take several months.

En denk je nou echt dat zo'n abnormaal celletje ooooit het eitje bereikt?

de dag dat ik moeite heb om vlot door de deur te lopen stop ik met kuren :)

nee, ik zie wel...
heb ook geen zin om er opgeblazen en supergroot te gaan uitzien, geen wandelende reuzevleesklomp dus :D
wel mooi atletisch gebouwd met iets meer vlees om het lijf als de doorsnee
natural bodybuilder...

de verleiding om door te kuren zal altijd wel blijven, denk ik.
zolang AAS een meerwaarde geeft aan mijn lichaam en ik vind dat ik er naar mijn normen mooi blijf uitzien en ik het fysiek aankan neem ik verder.

Ik weet niet of zo'n celletje wat "verminkt" is door aas het andere celletje bereikt. Misschien kun jij Maus uitleggen waarom dit celletje de andere niet zou kunnen bereiken. Maar in de praktijk komt dit natuurlijk wel voor. Denk aan het syndroom van Down, gehandicapten....

Of je krijgt kinderen met extreem hoge Test en elke nacht 20iu HGH aanmaken. Überbaby's :D

de eerst komende 20 jaar wil ik niet stoppen!behalve bij het eventuele kindjes verhaal!dan ga ik wel clean!(hope dat het nog ff duurt want damn die shit is fijn!)

Dat zijn de mensen die direct naar AS grijpen zonder het geduld te hebben om naturel massa op te bouwen.

Zelf gebruik ik nu een maand of 8 niet meer en ik blijf zeker een jaar clean. Grote kans dat een kuur dan ook beter aanslaat.

Denk dat naarmate ik ouder wordt minder AAS zal gaan gebruiken. Igf,sth en slin zal ik voor zover het te financieren valt blijven gebruiken.

de dag dat ik moeite heb om vlot door de deur te lopen stop ik met kuren :)

nee, ik zie wel...
heb ook geen zin om er opgeblazen en supergroot te gaan uitzien, geen wandelende reuzevleesklomp dus :D
wel mooi atletisch gebouwd met iets meer vlees om het lijf als de doorsnee
natural bodybuilder...

de verleiding om door te kuren zal altijd wel blijven, denk ik.
zolang AAS een meerwaarde geeft aan mijn lichaam en ik vind dat ik er naar mijn normen mooi blijf uitzien en ik het fysiek aankan neem ik verder.

Ikzelf moet nog gaan gebruiken (als de gezondheid toestaat ergens rond feb). Maar ik weet nu als niet gebruiker al dat wanneer je bezig bent in de sport en je er steeds verder ingroeit je steeds je grensen verlegt. Zo vond ik de eerste paar x dat ik jay cutler etc zag ze echt verschrikkelijk lelijk. Nu vind ik het juist te bruut voor woorden. Dit wil nog niet zeggen dat ik zelf zo wil worden maar ik heb toch ook mijn eigen grens al verlegt en denk dat wanneer je op je eigen grens gekomen bent je jezelf toch weer anders ziet als dat je je voorgesteld had en je verder gaat. Ik heb nog als doestelling dat ik normaal wil kunnen blijven sporten (oa badminton) wat mij waarschijnlijk zal doen stoppen rond een bepaald gewicht maar als je puur alleen fitnest zie ik de rem niet zitten...

Het goede ouwe ’eens een gebruiker altijd een gebruiker’ liedje.

Ik heb 2 keer gekuurd en dat beviel uitstekend. En daarna heb ik besloten om voor mijn 50ste geen exogeen testosteron meer toe te dienen. Waarom? Omdat ik niet hoef te kuren om mijn doelen te bereiken. Het was een leuke ervaring maar meer ook niet.

ik denk ooit als ik 40 of 50 word weet niet

Terug
Naar boven