XXL Nutrition

Denk jij ooit te stoppen. .

• Topic Starter Topic Starter
I love you guys :D

stoppen..tsja, vast wel een keer..als ik in mijn kist lig ofzo :D nee zonder gekheid...

Op onze 'jonge' leeftijd heb je nog niet of nauwelijks last van vervelende, soms blijvende sides.

De meeste oudere gebruikers worden wel veel selectiever in hun keuze van middelen. Je herstel wordt immers merkbaar trager met de jaren (wat ik van hun mag aannemen)

Zie mezelf nog best een var, primo, test, winny gebruiken op latere leeftijd...

wat betreft de kinderwens...wil zelf minimaal 2 jaar clean zijn voordat ik met scherp ga schieten in ieder geval ;)

moeilijk te zeggen:o
ik zei vroeger dat ik nooooooooit zou aan kuren:o..maargoed...na 1 keer het sap dr goden geproefd te hebben en je een god van het Ijzer te voelen...wordt het wel verleidelijk.zelf probeer ik niet meer dan 1 kuur per jaar te pakken...ben hiervoor al 1,5-2jaar clean geweest wat AAS betreft...dus verslaafd mentaal ben ik niet:D

ben wel nu een half jaar aan de sth..bevalt me erg goed...dus overweeg het all year round te gaan doen

mocht ik echter iemand tegenkomen die kinderen met me wil..dan zou ik er wel mee kappen...of tijdelijk iig :D

Voor de kinderwens misschien tijdelijk stoppen. Maar ik zal toch zeker 2-3 keer per jaar blijven kuren. Ik wil wel met de jaren het aantal middelen verminderen en op een andere manier gaan kuren. Nu bestaan m'n kuren nog meestal uit 5/6/ soms 7 producten. Ik wil op latere leeftijd alleen voor de HGH gaan met een leuke dosis test erbij bijvoorbeeld.

gruwelijke sig, heb je het videofragment hier ook van? :)
en idd.. the goodlife!

heb ik uiteraard :D ga ff zoeken straks

Kweet niet wat de toekomst brengt of wat ik zal doen....

zolang ik train zak ik wel minimaal een keer per jaar kuur(tje)doen

:eek: ik moet er voorlopig echt nog niet aan denken om te stoppen .

Ik bedoelde ook niet dat ik die miskraam zou krijgen hè ;).
Maar stel je krijgt een kindje met het syndrom of down, hoe dan ook blijft het toch wel door je kop spoken.
Bij mij zou dat wel doen.

Anyway, voordat ik kids neem, kap ik geruime tijd.

Altijd slim...

Ik zou "ooit" wel een keer willen stoppen maar weet dat dit aan de andere kant ook erg moeilijk zou worden. Maar gun me lichaam wel een keer zijn welverdiende rust (als ik nog niet in de kist lig;) )...

Ja jongens Hitman kapt ermee, voor mij is het genoeg, was leuk voor 2006.
2007 gaan we weer vrolijk van start.:p

denk zelf dat ik de komende paar jaar niet of ga, mischien hier en daar een maandje of 2,

Is onlangs nog een topic over geweest waarin Rodge aangaf na 8 maanden off te zijn geweest zijn zaadproductie iets verbeterd werd. RichardV aan gaf dat zijn maat pas na 6jaar een kleine kreeg door gebruik van aas...
En flex(met een aantal nummers erachter) hier ook een theorie over had!!!

Ondanks dit te weten zou ik er zelf ook voor kiezen om dan een goede tijd off te zijn zodat jij je zelf nooit schuldig hoeft te voelen mocht dit wel fout gaan.
Heb ik geen theorie over maar is gevoelsmatig!!!

Maar een ieder staat daar anders in...

AS beschadigen je zaadcellen wel degelijk in de kuur. Ze raken ver-/misvormt en de kans op aan afwijking bij een kind is groter wanneer je een kind verwekt TIJDENS je aan de AS zit of vlak erna.

Het is dus weldegelijk verstandig om een langere periode OFF te zijn voordat je kinderen gaat verwekken.

Ook als je al een zogenaamd "langzaam zaad" hebt, zal de kwaliteit van je zaadcellen achteruitgaan bij (veelvuldig) As-gebruik.

Heb hier onlangs nog een onderzoek over gelezen met foto's er bij van zaaadcellen ON JUICE en zaadcellen OFF Juice. Kan alleen de links niet meer vinden.

ONTOPIC: uhmm.. ja denk ooit wel te stoppen. De vraag is alleen wanneer??? :D

Terug
Naar boven