Fitness Seller

Dennis James wint Tampa Bay Pro

Tja, misschien heeft hij gewoon een ****ed up aanhechting? Ik weet niet of het altijd al zo was?

Tja, misschien heeft hij gewoon een ****ed up aanhechting? Ik weet niet of het altijd al zo was?

index.php?action=dlattach;topic=293134.jpg

Foto van nu:
index.php?action=dlattach;topic=293134.jpg

Voor Robert Piotrkowicz (15de) is de stap van de amateurs naar de profs flink tegengevallen , hij heeft jarenlang als amateur zowat alles gewonnen wat er te winnen viel.

very nice, clarence devis voorlaatste aiai :( ben white boven jackson, zal hij leuk vinden

dit is de complete uitslag

Mens Bodybuilding
1. Dennis James
2. Fouad Abiad
3. Ben Pakulski
4. Bill Wilmore
5. Ben White
6. Tarek Elsetouhi
7. Leo Ingram
8. Johnnie Jackson
9. Frank McGrath
10. Marcus Haley
11. Craig Richardson
12. Joel Stubbs
13. Lionel Brown
14. Clarence Devis
15. Robert Piotrkowicz
16. Eddie Abbew
17. Grigori Atoyan
18. Mike Debenham
18. Yan Salaks
18. Jonathan Rowe
18. Omar Deckard
18. Alfonso DelRio
18. DeShaun Grimez
18. Jari Mentula
18. Mike Horn
18. Fadi ZaaZaa
Fedel Clarke

[Link niet meer beschikbaar]

Precies ook een nogal raar hoofd aan het krijgen :p

BB wedstrijden is niks voor hem, hij moet doorgaan met die animal reclames. Daar zit meer geld in voor hem en kan hij ook minder shit gebruiken dan nu.

Misschien een stomme vraag maar wnr je je tricep scheurt, kan je dan best de andere kant ook niet laten opereren (scheuren) zodat de symmetrie terug is ?

Misschien een stomme vraag maar wnr je je tricep scheurt, kan je dan best de andere kant ook niet laten opereren (scheuren) zodat de symmetrie terug is ?

ja als ik een duim mis door een ongeluk zou ik ook gelijk mijn andere duim af laten hakken!

haha, goed nagedacht svenn

Is het nou bevestigd dat hij een scheuring heeft?

Geloof er anders nog niks van.

Edit: verkeerd gekeken, het is wel duidelijk inderdaad

Ik vind Frank en Johnnie Jackson toch tegenvallen in dit deelnemersveld.

idd, die man heeft een topfysiek

Zit er nou aardig wat Synthol in de biceps van Dennis? Het ziet er een beetje apart uit.

Terug
Naar boven