Fitness Seller

Uitslag Mr Olympia 2010

Ik vraag me af waarom er zo vaak gehaat wordt richting Cutler. Het lijkt wel of sommigen zien er één of ander vaag complot in dat hij wint. Nee, hij heeft gewoon het beste totaalpakket, klaar. Pech voor de anderen hoe sterk ze ook verbeterd zijn.

Soms lijkt het of er op de forums slechtere verliezers zijn dan op de podia.

"jay heeft al een sandow vorig jaar gekregen, laten we eens iemand anders kiezen:):)"

nee, zo werkt dat niet :o

Dat is nog eens 1 zin pakken en uit zijn context rukken. nooit gehoord dat dorian yates met een afgescheurde biceps nog de sandow nog eens kreeg? of ronnie die hem ook net iets te vaak nog kreeg. dat bedoelde ik samen met de rest van mijn argumenten

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

en absoluut geen haat naar jay, hij was de eerste bb waarvan ik zijn dvd's ging kijken en me ging verdiepen in bb. i
k vind dat hij geen totaalpakket heeft en dat er andere atleten beter zijn. ik vind dat een MR o een fysiek moet hebben waarvoor de meeste mensen zouden tekenen, een phil heath of dexter.

geen haat naar hem of dat het doorgestoken kaart is of de jury slecht is, want die zullen het beter zien als ons. want als ambassadeur voor de sport is hij 1 van de beste

Wolf 5e is ook wel bizar, als je zijn foto's vergelijkt met die van 2007 toen ie ook 5e was.

Mooie top 3. Jay is dit jaar gewoon het beste, volgend jaar gaat Phil wel over Jay heen.

Ik snap hier sommige argumenten echt niet. Zoals ik dit lees lijkt het dat sommige mensen vinden dat Phil van Jay moest winnen omdat phil zichzelf ten opzichte van vorig jaar sterk had verbeterd, en Jay nagenoeg 't zelfde was. Volgens mij is dit een wedstrijd die niet gaat om best verbeterde atleet maar degene met beste massa, conditionering etc etc etc. Als je de video's bekijkt zie je dan toch echt wel dat Jay de winnaar is.
En al ben ik zelf ook een grote fan van Jay, toch zou ik het erg tof vinden voor phil als hij z'n benen nog iets groter weet te krijgen, dan in net zo'n shape komt en de sandow pakt.

next year is his year

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk ook dat Kai volgend jaar niet weer dezelfde fout maakt.

Ik vraag me af waarom er zo vaak gehaat wordt richting Cutler. Het lijkt wel of sommigen zien er één of ander vaag complot in dat hij wint. Nee, hij heeft gewoon het beste totaalpakket, klaar. Pech voor de anderen hoe sterk ze ook verbeterd zijn.

+1

Jay is gewoon THE BEST!

lijkt erop dat, hoe zwaarder hij wordt, hoe minder impressive hij lijkt.
als je dit bekijkt (rechts)

en dan naast de huidige kai zet, dan verdwijnt de huidige kai gewoon.
misschien dat hij gewoon teveel massa heeft waardoor zijn seperatie een groot stuk minder lijkt. geen idee, maar toch hoop ik in de nabije toekomst kai te zien met een perfecte conditie + massa

daarbij is die rug gewoon DE dikste rug in de hele bodybuilding geschiedenis :D

meerdere presentators en athleten vonden jay niet in de shape van vorig jaar, maar ik zie ook veel haat naar mensen die niet jay de nr 1 vinden maar iedereen heeft zijn eigen mening, dit is geen wetenschap waarin iets correct is of niet.

massa of esthetisch dit is een persoonlijke kwestie van smaak. genoegen mensen die jay op 1 zetten en genoeg die phil op 1 zetten

Idd ****ing fail uitslag.

Zowel Branch als Phil waren beter dan Jay.
Jay 2009 was vrijwel onverslaanbaar maar dit jaar niet.

Ga het niet meer volgen deze circus, wat een tijdverspilling.
Je moet eens kijken naar de filmkes, daar zie je onmiddelijk dat branch warren zijn fysiek veel minder groot is dat deze van Jay. Heath zijn fysiek is ook heel goed maar op een andere manier dan die van Jay. Op de individuele foto's zou je zeggen Heath maar als je dan de filmkes bekijkt merk je dat de frame van Jay iets indrukwekkender is in vgl met die van Phil.

---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:42 ----------

Mooie top 3. Jay is dit jaar gewoon het beste, volgend jaar gaat Phil wel over Jay heen.
Kan, maar dat zijn wel straffe uitspraken er kan zoveel verkeerd gaan. Zie Kai of dennis wolf tijdje geleden. Ze hebben nu opnieuw een jaar om te trainen en binnen een maand of 11 zullen we er iets meer zicht op hebben wie, wie kan bedreigen.

heat moest gewonnen hebben zijn boven lichaam was gewoon dodelijk en zijn benen waren super ook

gewoon terechte uitslag imo.
Heath zn jaar komt nog wel...

:treuren:

Ik gun het Jay, hij is een beest. Maar een beter fysiek dan phil zal hij nooit krijgen.

Ik ben benieuwd als Phil nog groter wordt, wat ze nou weer gaan verzinnen om hem alsnog niet die verdiende nr.1 spot toe te kennen.

Laatst bewerkt:
:treuren:

Ik gun het Jay, hij is een beest. Maar een beter fysiek dan phil zal hij nooit krijgen.

Ik ben benieuwd als Phil nog groter wordt, wat ze nou weer gaan verzinnen om hem alsnog niet die verdiende nr.1 spot toe te kennen.
De Olympia jury kent er niets van, de fans, die weten pas wie de beste is. Zij zijn immers veel objectiever dan een jury die gewoon een lijstje met pro's en contra's afgaat.

lijkt erop dat, hoe zwaarder hij wordt, hoe minder impressive hij lijkt.
als je dit bekijkt (rechts)

en dan naast de huidige kai zet, dan verdwijnt de huidige kai gewoon.
misschien dat hij gewoon teveel massa heeft waardoor zijn seperatie een groot stuk minder lijkt. geen idee, maar toch hoop ik in de nabije toekomst kai te zien met een perfecte conditie + massa

daarbij is die rug gewoon DE dikste rug in de hele bodybuilding geschiedenis :D

:rolleyes: sure... Denk dat je Ronnie vergeet..!!!!

(en die foto's zijn gefotoshopt...) gewoon een advertentie voor carnivor

Ik kwam deze foto tegen op een ander forum

De rug van Phil Heath erop gephotoshopt wat een feest om dat te zien, hoop dat over een paar jaar werkelijkheid is het ziet er in ieder geval sick uit :D

Helemaal mee eens, hij was gewoon niet zo spectaculair als vorig jaar. Ik vond de hele line up gewoon niet zo uitbundig. Niet dat die gasten geen bizarre prestaties neerzetten maar het was een makke olympia zonder echte bijzonderheden. :(

Haat richting Cutler?
Zowat iedereen had hem in de voorspellingen op nummer 1 en na de show krijg je de zogezegde haat, dan zijn het geen haters volgens mij maar gewoon mensen die een eerlijke mening geven.

En over dat vage complot... dat vind ik vrij logisch dat mensen sceptisch tegenover bb uitslagen zijn want hier staat de sport toch om bekend?

HEATH HAD MOETEN WINNEN!!! hhehe..

quote van SIBIL, waar ik me trouwens wel in kan vinden..

jay cutler had nooit 1 mogen worden die was zwaar off ,Phil had hier de Titel gewoon moeten krijgen.
mensen waar Roelly nu van verloor en waar hij voorheen van gewonnen had,tja wat kan je daar op zeggen,zelf de amerikanen zetten daar hun ? bij

Terug
Naar boven