MuscleMeat

Uitslag Mr Olympia 2010

ronnie kan niet aan deze dikte tippen, sorry ...
in wijdte wint ronnie misschien wel weer.

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
rc406.jpg

Kan nog wel ff zo doorgaan... maar zegt genoeg...

:roflol:

rc406.jpg

Kan nog wel ff zo doorgaan... maar zegt genoeg...

ik zeg niet dat ronnie een slechte rug heeft, maar ik blijf erbij dat kai wint qua dikte ;)

kai is not impressed !

Ronnie is 8 voudig O. Kai is alleen maar een talent:D

Zie toch nog een heel groot verschil in de dikte van Ronnie tegenover Kai.

idd. ronnie = unbeatable

Haat richting Cutler?
Zowat iedereen had hem in de voorspellingen op nummer 1 en na de show krijg je de zogezegde haat, dan zijn het geen haters volgens mij maar gewoon mensen die een eerlijke mening geven.
Nee hoor, dezelfde haters ervoor als erna. Gewoon vasthouden aan hun idool. Cutler stond er prima bij, gewoon verdiende overwinning.

En over dat vage complot... dat vind ik vrij logisch dat mensen sceptisch tegenover bb uitslagen zijn want hier staat de sport toch om bekend?
Weet ik niets van. Maar dat is ook een typisch kenmerk aan complotten: alleen complotdenkers zien ze.

HEATH HAD MOETEN WINNEN!!! hhehe..

quote van SIBIL, waar ik me trouwens wel in kan vinden..
Achja idereen heeft zijn mening altijd klaar. Die jury moeten toch wel een ongelooflijk stel idioten zijn dat iedereen het ongeveer beter weet dan hen :rolleyes:

jay cutler had nooit 1 mogen worden die was zwaar off ,Phil had hier de Titel gewoon moeten krijgen.
Lol, welke foto's heb jij gezien? Cutler stond er zo ripped bij als maar zijn kan. Bovendien nog eens meer massa dan vorig jaar, en zonder belly.

mensen waar Roelly nu van verloor en waar hij voorheen van gewonnen had,tja wat kan je daar op zeggen,zelf de amerikanen zetten daar hun ?
Roelly stond er volgens verschillende bronnen gewoon minder goed bij deze keer.

Nee hoor, dezelfde haters ervoor als erna. Gewoon vasthouden aan hun idool. Cutler stond er prima bij, gewoon verdiende overwinning.

Weet ik niets van. Maar dat is ook een typisch kenmerk aan complotten: alleen complotdenkers zien ze.

Achja idereen heeft zijn mening altijd klaar. Die jury moeten toch wel een ongelooflijk stel idioten zijn dat iedereen het ongeveer beter weet dan hen :rolleyes:

Lol, welke foto's heb jij gezien? Cutler stond er zo ripped bij als maar zijn kan. Bovendien nog eens meer massa dan vorig jaar, en zonder belly.

Roelly stond er volgens verschillende bronnen gewoon minder goed bij deze keer.

+1

bij de O zitten de beste judges van de IFBB, die al tig wedstrijden hebben gejureerd.. en foto's zeggen niet alles, net als je in de zaal zit op de 1e rij of op de 10e rij..

@ big T Lol 'zonder belly'.. is totaal niet Cutlers verdienste, enkel te wijten aan zijn brede heupen waardoor de 'uitzetting' minder opvalt.

@ big T Lol 'zonder belly'.. is totaal niet Cutlers verdienste, enkel te wijten aan zijn brede heupen waardoor de 'uitzetting' minder opvalt.
Dan moet jij de foto's beter bekijken. Cutler heeft geen belly bij het posen, de anderen (Branch wat minder) allemaal wel. Zijn breedte heeft daar niets mee te maken.

Not sure if serious...

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Dan moet jij de foto's beter bekijken. Cutler heeft geen belly bij het posen, de anderen (Branch wat minder) allemaal wel.

Zou team Cutler iets weten wat de rest niet weet? Gruwelijke massa, zonder die gut...

dat laatste wat ik zei dat was de quote van Sibil en die heeft ernaast gestaan, dan kan je het beter beoordelen en geloof ik het wel.

[Link niet meer beschikbaar]

mooie pics van phil, jay, branch en david henry

Muscletech kan nu zeggen dat de top 4 ter wereld hun producten gebruiken.

Deed Melvin Anthony eigenlijk niet mee? ???

Waarom hoort Jay niet op de eerste plek thuis dan? zet even Heath en Jay naast elkaar en wijs nu eens precies aan wat je bedoeld? want van wat ik heb gezien is Jay de onbetwiste winnaar.

sowieso niet onbetwist, Jay en Phil lagen heel dicht bij elkaar, en na de pre judging had ik hem eerder aan Phil Heath gegeven dan aan Jay. maar Jay stond er op de final judging beter bij dan de avond ervoor. Vorig jaar was het veel duidelijker dat Jay hem verdiende, dit jaar was het een dubbeltje op zijn kant.

sowieso niet onbetwist, Jay en Phil lagen heel dicht bij elkaar, en na de pre judging had ik hem eerder aan Phil Heath gegeven dan aan Jay. maar Jay stond er op de final judging beter bij dan de avond ervoor. Vorig jaar was het veel duidelijker dat Jay hem verdiende, dit jaar was het een dubbeltje op zijn kant.

Ik zeg ook voor mij onbetwist, ik had namelijk voor de uitslag al door dat Jay hem weer ging krijgen, maar er zijn aangezien mensen hier die vinden dat Jay off was, wat was er off dan?

Terug
Naar boven