MuscleMeat

depressief

Jij bent toch die gast die minimaal 2x per week een topic aanmaakt met heel basic vragen.
Ga nu maar gewoon eens 6 maanden trainen en goed eten zonder te klagen van mn armen worden kleiner, me borst groeit niet ect. en dan gaat het allemaal goed komen.

Jij bent toch die gast die minimaal 2x per week een topic aanmaakt met heel basic vragen.
Ga nu maar gewoon eens 6 maanden trainen en goed eten zonder te klagen van mn armen worden kleiner, me borst groeit niet ect. en dan gaat het allemaal goed komen.

Dat dus. En schrijf is op wat je eet op een dag, weet zeker dat je niet aan die 3600 kcal komt (en dan wel eerlijk zijn over wat je eet!). Enige manier om echt te kijken of je armen groeien is regelmatig te meten. Verder gewoon trainen, het gebeurt niet in een paar weken.

Gooi die negatieve inzet uit t raam, win je niks mee namelijk. Beter laat je wat chicks miren dit weekend met stappen, voel je je vast beter

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit de laatste tijd nogal in een dipje, vandaar die opvliegers. Ik denk inderdaad dat ik gewoon te weinig eet, ik probeer rond de 3500 kcal te halen, maar die haal ik niet elke dag. Sterker nog soms sta ik op 2500 ligt aan de dag, en op die manier kan je niet fatsoenlijk bulken. Ik heb zelf een voedingsschema opgesteld al een tijdje maar ik kom meestal gewoon niet aan dat voedingsschema meestal eet ik gewoon iets minder. En als je behoefte 3000 kcal is en je komt soms een paar dagen maar aan 2500 tsja dan ben je eigenlijk aan het cutten. Dus ik ga denk ik nog is goed naar me voedingsschema kijken en deze opnieuw opstellen.

hallo allemaal ik doe voel me erg depressief en heb de neiging om alles op te geven omdat me armen steeds kleiner lijken te worden iemand tips om hier iets tegent e kunnen doen?

Als je met alles opgeven bedoeld uit het raam springen dan zou ik meer gaan eten.

Bedoel je met opgeven dat je stopt met BB dan zou ik uit het raam springen omdat je de spot drijft met depressie :o

Haha nee alles opgeven school enzo. Maar dat komt om eerlijk te zijn omdat ik daar geen zin meer in heb haha. En inderdaad ik ga ook meer eten ;)

Haha nee alles opgeven school enzo. Maar dat komt om eerlijk te zijn omdat ik daar geen zin meer in heb haha. En inderdaad ik ga ook meer eten ;)

Ontzettend depressief staat gelijk aan serieuze zelfmoordneigingen.

En ga gewoon doortrainen, meet je armen op en hou gewoon bij of ze krimpen of niet :p

Zelf zag ik de 1e 10 kilo ook nauwelijks progressie, pas laatste paar kilo begint mijn borst mee te komen en ziet het er uit alsof ik progressie gemaakt heb..

Ja inderdaad mijn armen zijn nu rond de 38.5 cm dusja :P

Probeer doelen vast te stellen hoe je er in de toekomst graag er uit zou willen zien. Maak een goed voedingsschema en probeer keihard te trainen. Motivatie kun je uit muziek , video' etc halen. Succes!

Vreten verdomme

ULTIMATEGAINER haha

Doe niet als een p*ssy.

hallo allemaal ik doe voel me erg depressief en heb de neiging om alles op te geven omdat me armen steeds kleiner lijken te worden iemand tips om hier iets tegent e kunnen doen?

je moet hierom echt niet depressief worden.bekijk de andere positieve dingen van je.ieder heeft een minpunt.blijf goed trainen,als je van trainen houdt dan zal je niet snel gaan opgeven.neem een weekje rust en zet eens alles wat op een rijtje.je armen zullen echt wel op den duur groter worden.
misschien heb jij geen armen zoals de ander.maar wel mooie schouders.
we leven om onze doelen te behalen.sommige duren wat langer .maar het is niet dat je mag opgeven.we zijn geen lafaards?opstaan and here we go:rolleyes:

Terug
Naar boven