AndroidHealthClinic

depressief

Wat een ongelovelijke oetl.l ben je. Ik ben een vriend verloren die een zware depressie had en die niet meer kon worden geholpen... Je hebt duidelijk geen idee wat dit inhoudt.

Je lichaam groeit met de juiste voeding, harde training, en veel slaap, als jij dit allemaal volgt, waarom zouden jouw armen dan kleiner worden -_-

Wat een klote topic.
Mocht je nu depressief komen omdat je p*k te klein word, dan zou ik het nog verstaan...
Mijn ex-vrouw heeft me 3 weken nadat we getrouwd waren bedrogen, zelfs toen was ik niet letterlijk depressief!

Troll alarm!!!
Wtf..Dit topic slaat nergens op???:mad:

Ik zit de laatste tijd nogal in een dipje, vandaar die opvliegers. Ik denk inderdaad dat ik gewoon te weinig eet, ik probeer rond de 3500 kcal te halen, maar die haal ik niet elke dag. Sterker nog soms sta ik op 2500 ligt aan de dag, en op die manier kan je niet fatsoenlijk bulken. Ik heb zelf een voedingsschema opgesteld al een tijdje maar ik kom meestal gewoon niet aan dat voedingsschema meestal eet ik gewoon iets minder. En als je behoefte 3000 kcal is en je komt soms een paar dagen maar aan 2500 tsja dan ben je eigenlijk aan het cutten. Dus ik ga denk ik nog is goed naar me voedingsschema kijken en deze opnieuw opstellen.

strong post content to username ratio

Wat een ongelovelijke oetl.l ben je. Ik ben een vriend verloren die een zware depressie had en die niet meer kon worden geholpen... Je hebt duidelijk geen idee wat dit inhoudt.
idd.. dr zijn veel ergere dingen dan de armpjes van OP..
Maar ik denk toch TROLL;)

• Topic Starter Topic Starter
Haters :P

Laatst stond ik in de badkamer, net nieuwe sokken aan, stap ik verdomme in een plasje water bij het tandenpoetsen! Echt, dat brengt me meteen in een depressieve neerwaartse spiraal..

eten en trainen miss ?

• Topic Starter Topic Starter
Lol net of dat wat uit gaat maken? :P en trouwens ik doe al no-fap hahaha

Terug
Naar boven