AndroidHealthClinic

derde beenpact

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
mja tuurlijk.... jammer trouwens voor je dat ik meer neg punten kan geven dan jij mij hebt gegeven dus je krijgt ze terug met een beetje extra, prutser :D

OEPS:eek: :roflol:

Ik dacht dat ik positieve gaf, ik zweer het:D Maargoed boeiend, want ik heb nu toch al terug gehad:p

Uhm je doet dit toch voor jezelf? even snel drinken voor de closingdate houd je jezelf voor de gek, en daar zijn we hier volgens mij niet voor simpele

Mensen houden zichzelf dagelijks voor de gek, dikke vrouwen die met één been op de weegschaal gaan staan om 'licht''te lijken. Als ik jou was zou ik me echt in de ochtend wegen, zo sluit je de mogelijkheid uit om ervoor nog even flink te bunkeren en zwaarder te lijken, of je moet er snachts uitgaan voor een maaltijd

03-02
benchpress
5x5x27,5

mp
5x5x22.5

Post dat schema van je eens Bert.

We zullen het zien wat het word

Jiji bent gay als je niet eens wat harder gaat werken, die trainingen van jou zijn 3 keer niks; draai eens goed volume met echte gewichten.
Als je zo graag zwaarder wilt worden, kan dat, maar in jou geval zal het enkel vet zijn.

Haha, volume sucks en is overrated. Waarom hoog volume draaien als het ook met een gayvolume kan?

Ohja btw, ik train 3x pw met split en ga alleen een extra dagje benchen en mp, 5x5. Dus hoe zou ik in hemelsnaam daar het volume van omhoog kunnen gooien?

Haha, volume sucks en is overrated. Waarom hoog volume draaien als het ook met een gayvolume kan?

Ohja btw, ik train 3x pw met split en ga alleen een extra dagje benchen en mp, 5x5. Dus hoe zou ik in hemelsnaam daar het volume van omhoog kunnen gooien?
:scratch:

Wat bedoel je man?

Topic van de Dag

Veel langer zal het niet duren voor dit gesloten word. Monster kracht kennis trouwens

5x5x22,5 Top man!

Waarom niet gedaan met 2 Dumbbells van 22,5?

Monsterreacties, we zullen zien.

Ik heb het wel een beetje gehad met de ''powerliftmanier''. Hoog volume is niet het enige wat werkt.

Monsterreacties, we zullen zien.

Ik heb het wel een beetje gehad met de ''powerliftmanier''. Hoog volume is niet het enige wat werkt.
Hoog volume is niet het enige wat werkt? Dus jij wil laag gewicht draaien om een hogere bench te krijgen? Makes perfect sense...

Ik zal het nog een keer uitleggen.

Ik begin met 5x5 op 50% van mijn 1rm.

Dan elke keer 2,5kg verhogen.

beter begin je op 100% en doe je er elke keer 2.5 bij.

bascross post je hele split schema eens ff!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven