XXL Nutrition

derde beenpact

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
als ik wil kan ik ook wel zoveel gaan gainen,maar dan word ik gewoon vet dus dat schiet ook niet op he. dus ik snap niet dat jullie nu nog zoveel willen aankomen en daarna er weer aftrainen.

Vetter worden is sterker worden en dat is de bedoeling.

ow ok :) dus jullie zijn leete powerlifters:)

t*ring de weegschaal gaat wel rappies. Ja, het is ook vet, ja ik doe het niet op nuchtere maag, maar dat boeit me niet. Wel weeg ik telkens op het zelfde moment van de dag. Ik kijk naar de vooruitgang, en die is duidelijk zichtbaar.

Ik heb er wel vertrouwen in Bert

Ja en als je een dag meer eet? of heb je een heel strict voedingschema?

Verder zullen ze erg gemotiveerd raken van benamingen als 'clowns van het forum'' :roflol:

Mocht je het niet gaan halen op een kilootje of vier drink je dat er gewoon even bij aan water toch?

Goeie contest knapies! :thumb:

Verder zullen ze erg gemotiveerd raken van benamingen als 'clowns van het forum'' :roflol:
Haha, vind het wel een eer hoor:D

Het kan zijn dat ik een dag wat meer eet, maar dat houd je toch altijd. Verder kan ik het blijkbaar niet vaak genoeg zeggen, het gaat me om de grote lijn, niet om het exacte gewicht.
Mocht je het niet gaan halen op een kilootje of vier drink je dat er gewoon even bij aan water toch?

Goeie contest knapies! :thumb:
Uhm je doet dit toch voor jezelf? even snel drinken voor de closingdate houd je jezelf voor de gek, en daar zijn we hier volgens mij niet voor simpele:kiss:

Wij zijn nu nog de ''clowns van het forum'', maar over 8weken is iedereen bang voor ons, we zijn dan monsters:D

Ik heb zin om nu al neg karma te geven. Mag dat ook?

Succes krachtpatsers!
Met hoeveel kcal's gaat jullie voeding omhoog dan?

Ik ben hier al 2 trainingen van pk tegen gekomen en geen 1 van jou bascross. Ik hoop dat je ook gaat trainen om die 75 te halen of ga je enkel naar de 100 toe bulken ?

Ik ben hier al 2 trainingen van pk tegen gekomen en geen 1 van jou bascross. Ik hoop dat je ook gaat trainen om die 75 te halen of ga je enkel naar de 100 toe bulken ?
2? 1 toch? Maargoed, ik post geen trainingen hier. Alleen mijn bench en mp trainingen. Gewone trainingen gewoon in me andere log. Staat alweer een nieuwe in van vandaag hoor, maar daar kijkt nooit iemand:mad:

:roflol:

Chocomel is voor elite powerlifters. Ik heb dit alles van AlexT geleerd. Mad respect+++++ voor AlexT

Bascross pijpt AlexT voor karma.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven