XXL Nutrition

Stelling Derde kuur! Wat is jouw mening?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter

Bijlagen

• fysiek.PNG
    fysiek.PNG
    274,8 KB · Weergaven: 412
:roflol: ook nog een foto van iemand anders posten

Heb je nu ineens respect voor me omdat ik er beter uitzie dan jij? :)

Minder voor de hand liggende foto gebruiken :D
En Camelus zin fysiek is te bewonderen in z'n log, avatar en nog wel ander pretmateriaal op dit forum.
Als jij dit werkelijk bent hebben de meeste wel een beter beeld nu om iets mee aan te vatten.

16 weken vind ik trouwens ook al behoorlijk lang op die doseringen, ik volg Wovano hierin.
85kg op 11-12% vind ik wat realistischer als doel om over te houden , na de nakuur. (Ik reken niet tijdens de kuur)
dus +4KG en +- 4% vet eraf.
Lijkt me ook al mooi op een korte periode.

Geen orals gebruiken. Verder vind ik 1,1 gram aan injects per week best wel veel voor iemand van 81 kg. Zelf hou ik namelijk meestal ook rond de 1 gr aan als maximum, alleen weeg ik ruim over de 100 kg. Ik denk dat als je de doseringen halveert je al een heel eind komt.
Laten we zeggen 500 Test E + 400 EQ, 14 weken.

Ik heb wat research over Tbol gedaan en het trekt me wel aan om te doen. Waarom raad je het af?

Wat waren de andere 2 kuren die je gedaan hebt

Heb je nu ineens respect voor me omdat ik er beter uitzie dan jij? :)

reapect? nou ik had idd een ander beeld van je, dit is dan ook geen 16 procent.
de basis is er, maar je bent geen buffel....op dat lijfzou ik ook geen 1,5 g gebruiken..je kan nog makkelijk natty gainen en anders voldoet een halve gram ook wel.

Mooi fysiek voor een 21 jarige, denk tocb zeker dat je er een paar hun monden hebt gesnoerd hier lol. Maar is die foto van nu? Dat is zeker geen 16% maar wel wat lager.

Over de kuur ga ik gedeeltelijk met Wovano mee, meer is niet altijd beter, zeker niet met jou gewicht, bewaar die hoeveelheden voor later. Een oraal is weleenswaar belastend voor je lever maar niet dat je je veel zorgen moet gaan lopen maken. Ik zou kijkende naar jou doel zeker niet voor turinabol gaan maar voor stanozolol en geen 9 weken maar slechts 6. Boldenone vervangen voor masteron of primabolan. Na 12 weken kuren is de rek er toch zeker wel uit, last het daarbij. Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven