- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als eerste als jij beweert dat jij diegene bent op dat deze dan snap ik niet hoe jij aan 16% komt.
ten tweede neem mijn kuur als voorbeeld 1000mg test 800mg tren 50mg dianabol zyzz come at me
Gast DE REDEN dat ik deze kuur wil doen, is omdat ik deze stats keihard wilt overtreffen!
Dat kan je toch wel begrijpen? Ik ben bereid om te doen wat er voor nodig is! f**k die natty life
dan kom je op hetzelfde gewicht uit en niet 85kg.16 weken vind ik trouwens ook al behoorlijk lang op die doseringen, ik volg Wovano hierin.
85kg op 11-12% vind ik wat realistischer als doel om over te houden , na de nakuur. (Ik reken niet tijdens de kuur)
dus +4KG en +- 4% vet eraf.
Lijkt me ook al mooi op een korte periode.
hij pakt bold en turinabol en jij gaat hem tren adviseren?Als je wilt cutten is het onzin zo hoog te gaan zitten. rond 250 test en 400 tren is meer dan zat. Daarnaast T3 erbij en je bent strandproof als je voeding goed is. Daarnaast op je 21e aan je 3e kuur beginnen is wel flink. Verder sluit ik me aan bij @wovano
Wat heeft die vergelijking ermee te maken? Hij wilt cutten en dan adviseer ik hem wat anders en dan lijkt me dit of lage dosis test beter dan bold/bolhij pakt bold en turinabol en jij gaat hem tren adviseren?
daarnaast begrijp ik niet waarom iedereen naar totaal aantal mgs kijkt en niet naar welke compounds, beetje vreemde vergelijking.
Omdat het op het einde haast geen drol uitmaakt welke aas je zet. 500mg test met 500mg bold gaat voor de meeste mensen de zelfde resultaten geven als 500mg test met 500mg tren. Ik zie hier sowieso amper mensen die echt überhaupt iets gainen op tren naast de look.hij pakt bold en turinabol en jij gaat hem tren adviseren?
daarnaast begrijp ik niet waarom iedereen naar totaal aantal mgs kijkt en niet naar welke compounds, beetje vreemde vergelijking.
Dus 9 weken 60mg Turinabol per dag?We zijn eruit guys!
De kuur wordt:
800mg Test E / week
60mg Tbol / dag
Mijn volgende vraag is vrij simpel, raden jullie aan om elke 4 of 5 dagen te injecteren voor stabiele test levels en bloedwaarden?
Een low dose AI kan al een hoop van dat vocht tegengaan, niet?