AndroidHealthClinic

Stelling Derde kuur! Wat is jouw mening?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
als eerste als jij beweert dat jij diegene bent op dat deze dan snap ik niet hoe jij aan 16% komt.

ten tweede neem mijn kuur als voorbeeld 1000mg test 800mg tren 50mg dianabol zyzz come at me
 
Laatst bewerkt:
Als je wilt cutten is het onzin zo hoog te gaan zitten. rond 250 test en 400 tren is meer dan zat. Daarnaast T3 erbij en je bent strandproof als je voeding goed is. Daarnaast op je 21e aan je 3e kuur beginnen is wel flink. Verder sluit ik me aan bij wovano
 
Op je 21ste is als het goed is je natuurlijke testosteron en lidibo nog sky high en ben je supergemotiveerd en energievol om elke dag te knallen in de gym zonder over middelen na te denken en kun je met voeding en hard training nog genoeg bereiken. Althans, mijn bescheiden mening.

Of je moet natuurlijk uitzonderlijke genen hebben en een pro-carrière overwegen op die leeftijd, dan is het de moeite.
 
Wel goeie fysiek tho.
 
Wat een debiel

Please zet 3+ gram en laat ons weten hoe het beviel
 
als eerste als jij beweert dat jij diegene bent op dat deze dan snap ik niet hoe jij aan 16% komt.

ten tweede neem mijn kuur als voorbeeld 1000mg test 800mg tren 50mg dianabol zyzz come at me

Of mijn 2019 festival blast is ook een mooi voorbeeld.

Week 1-16
500mg test
800mg trenE
800mg bold

Week 1-4
300mg trenA

Wou net als jouw der ff fris bij lopen afgelopen zomer en dat was me hiermee goed gelukt.
( hzo trenA ? Ye was telaat met beginnen blast en eerste festival was 2 weken later ongeplant maar wou wel met trenlook over het festival terrein heen lopen srs )
 
on-topic: wat ik van je aas gebruik tot op heden vind laat ik voor me. Maar ik zou met minder hoeveelheden verder gaan (wil je nog op een verantwoorde en gezonde wijze oud worden).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals Wovano zegt gaan orals je wellicht wat kracht of een net iets hardere shape (als kers op de taart, boven de 10% doet het geen fuck) geven. Dat is de toxiciteit niet waard aangezien het tijdelijk is. Die paar kilo aankomen kan je wel vergeten met zes procent droppen. Als je gewoon wilt cutten zou ik voor 250 test 400 mast gaan.
 
Ik zou eerst een duidelijk doel stellen. OF groeien OF vet verliezen, maar niet beiden tegelijkertijd. Vage doelen geven vage resultaten.

Wanneer je vet wil verliezen kan je wat hoxyz al zegt een beetje test en masteron gebruiken, wanneer je wil groeien kan je denk ik best je huidige kuurplan aanhouden alleen dan met wat minder mg’s van alles.
 
Gast DE REDEN dat ik deze kuur wil doen, is omdat ik deze stats keihard wilt overtreffen!

Dat kan je toch wel begrijpen? Ik ben bereid om te doen wat er voor nodig is! Fuck die natty life

Bereid om te doen wat er voor nodig is!
Man wat ben jij hardcore, zo hardcore dat je basis kennis ruk is!
Voeding? Fuck dat! Kuren pik!
 
16 weken vind ik trouwens ook al behoorlijk lang op die doseringen, ik volg Wovano hierin.
85kg op 11-12% vind ik wat realistischer als doel om over te houden , na de nakuur. (Ik reken niet tijdens de kuur)
dus +4KG en +- 4% vet eraf.
Lijkt me ook al mooi op een korte periode.
dan kom je op hetzelfde gewicht uit en niet 85kg.
of jij bedoelt 8kg spier en 4%vet eraf, dat lijkt me moeilijk binnen 16 weken.
 
Als je wilt cutten is het onzin zo hoog te gaan zitten. rond 250 test en 400 tren is meer dan zat. Daarnaast T3 erbij en je bent strandproof als je voeding goed is. Daarnaast op je 21e aan je 3e kuur beginnen is wel flink. Verder sluit ik me aan bij wovano
hij pakt bold en turinabol en jij gaat hem tren adviseren?
daarnaast begrijp ik niet waarom iedereen naar totaal aantal mgs kijkt en niet naar welke compounds, beetje vreemde vergelijking.
 
hij pakt bold en turinabol en jij gaat hem tren adviseren?
daarnaast begrijp ik niet waarom iedereen naar totaal aantal mgs kijkt en niet naar welke compounds, beetje vreemde vergelijking.
Wat heeft die vergelijking ermee te maken? Hij wilt cutten en dan adviseer ik hem wat anders en dan lijkt me dit of lage dosis test beter dan bold/bol
 
hij pakt bold en turinabol en jij gaat hem tren adviseren?
daarnaast begrijp ik niet waarom iedereen naar totaal aantal mgs kijkt en niet naar welke compounds, beetje vreemde vergelijking.
Omdat het op het einde haast geen drol uitmaakt welke aas je zet. 500mg test met 500mg bold gaat voor de meeste mensen de zelfde resultaten geven als 500mg test met 500mg tren. Ik zie hier sowieso amper mensen die echt überhaupt iets gainen op tren naast de look.

Voeding,training,rust bepalen meer de uitkomst dan welke aas je zet of hoeveel mg.
 
We zijn eruit guys!

De kuur wordt:

800mg Test E / week
60mg Tbol / dag


Mijn volgende vraag is vrij simpel, raden jullie aan om elke 4 of 5 dagen te injecteren voor stabiele test levels en bloedwaarden?
 
We zijn eruit guys!

De kuur wordt:

800mg Test E / week
60mg Tbol / dag


Mijn volgende vraag is vrij simpel, raden jullie aan om elke 4 of 5 dagen te injecteren voor stabiele test levels en bloedwaarden?
Dus 9 weken 60mg Turinabol per dag?
 
-
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Lekker vochtig worden :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven