m44
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Neen,ik denk niet dat je die kan winnen omdat je teveel slachtoffers gaat krijgen bij de Westerse bevolking en die gaan niet pikken dat hun zonen massaal worden afgeslacht. En daar we in een democratie leven zullen de politici rekening houden met dat feit (kijk, er gebeurt nu net hetzelfde in amerika en irak en ze zullen zich met de staart tussen de benen terugtrekken.) Waarom denk je dat Amerika de pers aan banden wou leggen in Irak? Is gelukkig niet volledig gelukt.
Ik heb het echt over compromisloos , gewetensloos , lak aan pers en menserechten bommengooien. Zo'n land dus niet ingaan maar helemaal met de grond gelijk maken, dus niet als vietnam een paar voetbal veldjes per dag maar waterstofbom niveau. Begrijp me niet verkeerd. dit is geen wens van mij maar we zouden het KUNNEN doen.
En als het echt oorlog word maken ze geen schijn van kans. Het zou de slachting van de eeuw worden. tuurlijk vallen er bij ons ook slachtoffers maar nu vallen er slachtoffers omdat we de steden binnen trekken omdat we er zogenaamd humanitair werk doen. Tijdens een officiele oorlog gebeurd dat niet. Iraq was toch ook zo in handen van amerika. De stad vreesde men en tercht maar toen hadden ze nog iedereen wijs gemaakt dat het puur ging om Saddam. Heel Bagdad platgooien schiet dan zijn doel wat voorbij.