Fitness Seller

Derde Wereldoorlog door islam-extremisme'

hallo vriendjes en vriendinnetjes, het is Bassie.... en Adriaan

die vatsige rob g moet gewoon zn b**kes houwe

ok,voor zij die graag de helft negeren van wat hun standpunt ontkracht::
ik schreef reeds:

Neen, dat zou dom zijn om zoiets te concluderen. het is een samenloop van omstandigheden. Zo complex en zo sterk bepaald door 20 eeuwen geschiedenis dat het moeilijk is een beschuldigende vinger naar slechts 1 partij te wijzen.

Ik denk wel dat een groot deel van de oplossing te vinden is in het oplossen van het Palestina conflict omdat de terroristen daar hun voedingsbodem hebben. Los dit probleem op en je haalt al 90 % wind uit de zeilen van de terroristen.

Dat denk ik ook.
Geef de Palastijnen hun land terug en het gaat een stuk beter.
Maar dan moeten ze toegeven en dat is niet stoer natuurlijk.
Israel likt de ass van Amerika,..ze krijgen de nieuwste wapens gratis en proberen ze ook graag uit.

Als Palastijn maakt het je niks meer uit als je met je rug tegen de muur staat omdat je wordt onderdrukt en je moet toekijken hoe de bommen naar beneden komen.
Daarvoor blazen ze zichzelf graag op.
En wat geeft Israel als reaktie,...
Juist hun zouden beter moeten weten.
Wij hebben Israel te veel vetroetelt na de oorlog,..en nu is het een groot verwend kind die meehelpt in de haat.

• Topic Starter Topic Starter
Dat denk ik ook.
Geef de Palastijnen hun land terug en het gaat een stuk beter.
Maar dan moeten ze toegeven en dat is niet stoer natuurlijk.
Israel likt de ass van Amerika,..ze krijgen de nieuwste wapens gratis en proberen ze ook graag uit.

Als Palastijn maakt het je niks meer uit als je met je rug tegen de muur staat omdat je wordt onderdrukt en je moet toekijken hoe de bommen naar beneden komen.
Daarvoor blazen ze zichzelf graag op.
En wat geeft Israel als reaktie,...
Juist hun zouden beter moeten weten.
Wij hebben Israel te veel vetroetelt na de oorlog,..en nu is het een groot verwend kind die meehelpt in de haat.

Het wordt inderdaad tijd dat Israel zich terugtrekt uit de bezette gebieden, schandalig hoe Amerika ze de hand boven het hoofd houdt.

Tijdens de Algemene Vergadering van de Venenigde Naties werd besloten:

The UN resolution, passed Friday by a 156 to seven majority in the 192-nation assembly, called for an end to Israel`s "assaults" against the Palestinian people and an investigation into last week`s killing of 18 civilians in the Gaza Strip in a botched artillery shelling by the Israeli military.

dat cijfer zegt genoeg he.

• Topic Starter Topic Starter

Ja, ik heb ook nooit wat anders beweerd hoor. Het enige wat ik af en toe doe is eenzijdige berichtgeving weerleggen, maar niemand heeft mij ooit horen zeggen dat Israel schone handen heeft. Het is alleen wel een verhaal met twee kanten.

Goh.

dat hij kan bepalen of er een derde wereld oorlog uit zal breken. Oorlog is van zoveel dingen afhankelijk en niet te peilen. (lees: Over Oorlog en Vrede van prof. J. Röling)
Voorkomen van oorlog is wel bekend... Waarom is het westen waar wij in leven zo lang zonder oorlog (60 jaar) onderling?
imo:

Onderwijsniveau
Economische Belangen
Wederzijdse destructie

Twee van die dingen zijn overigens echt nodig. Kies zelf maar welke.
PANIEKZAAK praktijken dit. Djezis, vet basale informatie weten ze achter te houden, maar de uiterst grote lange termijn kans op een derde wereldoorlog moet openbaar gemaakt worden... get a grip...

Een echte oorlog zou je het niet kunnen noemen. Moet je eens kijken hoe erg die moslimstrijders de pan in worden gehakt door westerse legers. Natuurlijk vallen er ook doden aan de goede kant door aanslagen etc. , maar dat is niet vreemd aangezien ze zich verschuilen/opgaan tussen onschuldigen.

die vatsige rob g moet gewoon zn b**kes houwe

klempic moet ook z'n klep maar houden.... tis niet het gare hanenhok bro.

Verdeel en heers.

Lees nu nog de post van de TS eens. Gasten, er is een persoon die denkt een derde wereld oorlog te kunnen voorspellen. DAT KAN NIEMAND. dit zijn hooguit selffullfilling prophecies. vergelijkbaar met een motorrijder die ondanks de grote afstand tussen de bomen langs de weg zichzelf met een noodvaart op juist een boom knapt, omdat dat het enige is waar ie naar kijkt...

De discussie in dit topic zou niet over moslims moeten gaan, maar over de belachelijke uitspraak van een amerikaanse generaal die z'n baan zeker wil stellen

Ik raad jullie echt het boek 'over oorlog en vrede' aan!! damn...

Een echte oorlog zou je het niet kunnen noemen. Moet je eens kijken hoe erg die moslimstrijders de pan in worden gehakt door westerse legers. Natuurlijk vallen er ook doden aan de goede kant door aanslagen etc. , maar dat is niet vreemd aangezien ze zich verschuilen/opgaan tussen onschuldigen.

Het is wael een oorlog maar niet in de klassieke zin van het woord. Die kerels passen een guerilla tactek toe, en ze zijn bereid veel van hun ""strijders" op te offeren. Tegen zo'n mensen kan je niet winnen. Kijk naar vietnam. 150000 amerikanen dood, 2 000 000 vietnamezen dood, maar ze stonden aan te dringen in rijen op tegen de yankees te vechten. Amerika is mooi mogen vluchten. Waarom? Omdat het volk thuis het niet meer kon aanzien hoe hun kinderen en vietnamese kinderen en burgers werden afgeslacht.Hitler is ook weggegaan uit bepaalde landen( waar er "maquistrijders " waren omdat hij besefte dat je daar niet tegen kan winnen.

de 'goede' kant :roflol:

haha ze krijgen israel er al niet onder ,laat staan de rest van de wereld.
ook een guerilla oorlog is te winnen als je maar bereid bent heel negatieve pers te accepteren.

Ja we weten allemaal hoe kritisch jij tegenover het westen staat. Het verbaast me dan ook niet dat je zo laconiek reageert. Wees blij dat de rollen niet omgekeerd zijn, en je als moslim kritisch tegenover de moslims zelf aan zou kijken. In deze situatie was je allang gelynched.

Verder wat m44 al zegt. Als je al grote problemen hebt om een nagenoeg omcirkeld israel inclusief inwoners uit te roeien (lees: Egypte,Syrië,Transjordanië,Libanon en Irak vs israel) ...

Laatst bewerkt:
haha ze krijgen israel er al niet onder ,laat staan de rest van de wereld.
ook een guerilla oorlog is te winnen als je maar bereid bent heel negatieve pers te accepteren.

Neen,ik denk niet dat je die kan winnen omdat je teveel slachtoffers gaat krijgen bij de Westerse bevolking en die gaan niet pikken dat hun zonen massaal worden afgeslacht. En daar we in een democratie leven zullen de politici rekening houden met dat feit (kijk, er gebeurt nu net hetzelfde in amerika en irak en ze zullen zich met de staart tussen de benen terugtrekken.) Waarom denk je dat Amerika de pers aan banden wou leggen in Irak? Is gelukkig niet volledig gelukt.

Ja we weten allemaal hoe kritisch jij tegenover het westen staat. Het verbaast me dan ook niet dat je zo laconiek reageert. Wees blij dat de rollen niet omgekeerd zijn, en je als moslim kritisch tegenover de moslims zelf aan zou kijken. In deze situatie was je allang gelynched.

Verder wat m44 al zegt. Als je al grote problemen hebt om een nagenoeg omcirkeld israel inclusief inwoners uit te roeien (lees: Egypte,Syrië,Transjordanië,Libanon en Irak vs israel) ...

Je verwart nu weer regeringen met guerilla strijders. Men krijgt de taliban er niet onder, men kreeg hezbollah er niet onder, de vietcong,... de maquisstrijders,...

Terug
Naar boven