klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok,voor zij die graag de helft negeren van wat hun standpunt ontkracht::
ik schreef reeds:
Neen, dat zou dom zijn om zoiets te concluderen. het is een samenloop van omstandigheden. Zo complex en zo sterk bepaald door 20 eeuwen geschiedenis dat het moeilijk is een beschuldigende vinger naar slechts 1 partij te wijzen.
Ik denk wel dat een groot deel van de oplossing te vinden is in het oplossen van het Palestina conflict omdat de terroristen daar hun voedingsbodem hebben. Los dit probleem op en je haalt al 90 % wind uit de zeilen van de terroristen.
Dat denk ik ook.
Geef de Palastijnen hun land terug en het gaat een stuk beter.
Maar dan moeten ze toegeven en dat is niet stoer natuurlijk.
Israel likt de ass van Amerika,..ze krijgen de nieuwste wapens gratis en proberen ze ook graag uit.
Als Palastijn maakt het je niks meer uit als je met je rug tegen de muur staat omdat je wordt onderdrukt en je moet toekijken hoe de bommen naar beneden komen.
Daarvoor blazen ze zichzelf graag op.
En wat geeft Israel als reaktie,...
Juist hun zouden beter moeten weten.
Wij hebben Israel te veel vetroetelt na de oorlog,..en nu is het een groot verwend kind die meehelpt in de haat.
Het wordt inderdaad tijd dat Israel zich terugtrekt uit de bezette gebieden, schandalig hoe Amerika ze de hand boven het hoofd houdt.
Een echte oorlog zou je het niet kunnen noemen. Moet je eens kijken hoe erg die moslimstrijders de pan in worden gehakt door westerse legers. Natuurlijk vallen er ook doden aan de goede kant door aanslagen etc. , maar dat is niet vreemd aangezien ze zich verschuilen/opgaan tussen onschuldigen.
Een echte oorlog zou je het niet kunnen noemen. Moet je eens kijken hoe erg die moslimstrijders de pan in worden gehakt door westerse legers. Natuurlijk vallen er ook doden aan de goede kant door aanslagen etc. , maar dat is niet vreemd aangezien ze zich verschuilen/opgaan tussen onschuldigen.

haha ze krijgen israel er al niet onder ,laat staan de rest van de wereld.
ook een guerilla oorlog is te winnen als je maar bereid bent heel negatieve pers te accepteren.
Ja we weten allemaal hoe kritisch jij tegenover het westen staat. Het verbaast me dan ook niet dat je zo laconiek reageert. Wees blij dat de rollen niet omgekeerd zijn, en je als moslim kritisch tegenover de moslims zelf aan zou kijken. In deze situatie was je allang gelynched.
Verder wat m44 al zegt. Als je al grote problemen hebt om een nagenoeg omcirkeld israel inclusief inwoners uit te roeien (lees: Egypte,Syrië,Transjordanië,Libanon en Irak vs israel) ...