MuscleMeat

Derde Wereldoorlog door islam-extremisme'

hoe bedoel je "dat zegt genoeg".Wat zegt dat volgens jou?

Geef toch gewoon sipmelweg toe dat je fout zat. Dat kan gebeuren; Ik weet dat dat eer gerucht is die op heel veel anti-islamitisce sites de ronde doet. Maar nu je duidelijke argumenten hebt gezien dat dat meisje wel degelijk volwassen was, zou het moi zijn als je je ongelijk toegeeft.

Gast, die argumenten die jij geeft zijn geen bewijzen. Ik heb je ook argumenten gegeven waarom het wel waar zou zijn. Dus ik hoef helemaal geen fout aan te geven.

En ook al zou je gelijk hebben, wat nooit bewezen is, dan is het nog krom dat hij chicks doet die ruim 30 jaar jonger zijn. Mijn punt is dat die Muhammed in mijn ogen, gemeten naar huidige maatstaven, een smerige pedofiele moordenaar was. Dat is mijn punt. Dan kunnen we wel gaan lopen mierennken of hij nou chicks van 6 of 16 naaide, either way is fout.

Gast, die argumenten die jij geeft zijn geen bewijzen. Ik heb je ook argumenten gegeven waarom het wel waar zou zijn. Dus ik hoef helemaal geen fout aan te geven.

En ook al zou je gelijk hebben, wat nooit bewezen is, dan is het nog krom dat hij chicks doet die ruim 30 jaar jonger zijn. Mijn punt is dat die Muhammed in mijn ogen, gemeten naar huidige maatstaven, een smerige pedofiele moordenaar was. Dat is mijn punt. Dan kunnen we wel gaan lopen mierennken of hij nou chicks van 6 of 16 naaide, either way is fout.

je hebt helemaal geen argumenten gegeven; je hebt een oude tekst naar boven gehald die door moslims reeds 14 eeuwen wordt verworpen!

je zegt weer pedofiele moordenaar terwijl je nu weet dat aicha ouder was.
De manier waarop je je uitdrukt toont tevens aan dat je hier niet bent om eerlijk te debatteren maar om te rellen door te beledigen. Dat kan me echt niet raken hoor. Je vroeg bewijzen, je hebt ze gekregen. Ik wacht nu op je volgende belediging die getuigt van weinig opvoeding.

er zijn tevens heel wat mannen ter wereld die met jongere vrouwen slapen. Is michael douglas ook een pedofiel omdat hij met catherina zeta jones doet?

in nostradamus zijn voorspellingen staat het al dat de kerk( de westrse naties dus) tegen de islam zal strijden en wij zullen winnen tegen een prijs die TE hoog is. nou zijn voorspelling precies dat wat ze zijn maar ik persoonlijk heb der allang vrede mee dat ik echt geen natuurlijke dood zal hebben

human nature equals destruction en dat is al altijd zo geweest alleen was het vroeger alleen tegen dat wat we de baas konden

ik denk dat we niet zo pessimistisch moeten zijn.

in nostradamus zijn voorspellingen staat het al dat de kerk( de westrse naties dus) tegen de islam zal strijden en wij zullen winnen tegen een prijs die TE hoog is. nou zijn voorspelling precies dat wat ze zijn maar ik persoonlijk heb der allang vrede mee dat ik echt geen natuurlijke dood zal hebben

human nature equals destruction en dat is al altijd zo geweest alleen was het vroeger alleen tegen dat wat we de baas konden

de kwatrijnen van nostradamus zijn zo onbegrijpelijk of algemeen dat je er alles kan in lezen; wie ze nu tracht te analuyseren is beinvloedt door de huidige politieke situatie en zal er in lezen of zoeken wat hij wil.

ik zou hier wel eens de originele kwatrijnen willen zien!

ik denk dat ik het daarmee eens ben:cool:

tuurlijk ben je het daar mee eens, zou toch k*t zijn als je het er niet mee eens was, wat een leven zou je dan wel niet kunnen leiden als je absoluut geloofde niet ouder te worden dan laten we zeggen 40

ik heb wel eens wat gezien over die kwatrijnen en dat kon zo geinterpreteerd worden, nouja, het kan op verscheidenen manieren, het maakt ook niks uit

maar ik kan ook zo wel voorspellen dat het daar eens goed fout gaat lopen, het enige wat eigenlijk ins ons voordeel is zijn nou juist kernwapens, de wapens ontwikkelt als ultiem oorlogswapen; het is ook direct het ultieme oorlogsverhinderingswapen want ieder die een aanval durft uit te voeren weet direct dat ALLES is afgelopen.

anyhow, **** GODSDIENST en **** de gedachte van ONSTERFELIJKHEID kankertermen waarmee dit hele gezeik ooit begonnen is

christendom vroeger, islam nu, het is en blijft gewoon weg bagger

ja het is helaas zo dat religie (de verkeerde interpretatie ervan) vele malen reeds de inzet is geweest tot geweld. van kruistochten tot het fundamentalisme nu

• Topic Starter Topic Starter
En initiatief, ja we weten hoe het WEsten omgaat met Arabische of Islamitische landen die initiatief tonen he.
Irak was in de Jaren 80 enorm ontwikkeld en rijk. Er was de laagste graad van kindersterfte, anafalbetisme,... dus moesten ze kapot; Net hetzelfde met Libanon. het land was er eindelijk bovenop, en werd terug sterker dus moesten we ze terug klein krijgen met een oorlogje he. Iran, die nucleaire energie wil, die moeten we ook mar tegenhouden he. ...

elk arabisch of Islamitisch land die rijker of sterker wordt krijgt een bom op zijn kop van de Westerlingen. En dan vind je dat deze landen zich niet onwikkelen. Dat is de zaken dus wel een beetje omdraaien he.

Jij bent wel de meest zwart wit kijkende persoon die ik ooit heb gezien. Je gelooft toch niet echt dat het de missie van het westen is om elk islamitisch land dat welvarend wordt gelijk te bombarderen? Dat er vuile spelletjes zijn gespeeld ben ik helemaal met je eens, vooral door Amerika. Maar het getuigt van een ongelovelijk simplisme om te beweren dat alle misstanden en armoede in de moslim wereld de schuld van het westen zijn. Er zijn maar een paar moslim landen waar de laatste 50 jaar westerse bommen zijn gevallen of die op een andere manier ernstig zijn benadeeld door het westen (lees: Amerika). Toch is het grootste deel van de moslim landen arm, ook de landen waar 'we' ons nooit mee bemoeid hebben.

Ik ben de eerste om toe te geven dat het westen (vooral Amerika) in veel landen onrechtvaardig hebben gehandeld, maar om het westen dan maar gelijk van alle ellende de schuld te geven is echt belachelijk. Vergeet ook niet dat de zegeningen van de moderniteit door het westen zijn geïntroduceerd in de rest van de wereld, misschien soms op een wat agressieve manier, maar zonder het westen leefde iedereen bij wijze van spreken nog in lemen hutten.

Damn... het is hier wel erg Thinkalot vs. De Rest!!

En Thinkalot lult jullie nog uit, goed bezig jongen maar volgens mij kun jij je tijd beter besteden dan in discussie te gaan met de 'hangjongeren' van dbb.com. Ze hebben niks beters te doen dan de hele tijd Islam te bespotten en zwart te maken. Blijkbaar komen ze liefde en aandacht te kort in real life dus dan maar de stoere keyboardwarrior op het net uithangen.

En Thinkalot lult jullie nog uit, goed bezig jongen maar volgens mij kun jij je tijd beter besteden dan in discussie te gaan met de 'hangjongeren' van dbb.com. Ze hebben niks beters te doen dan de hele tijd Islam te bespotten en zwart te maken. Blijkbaar komen ze liefde en aandacht te kort in real life dus dan maar de stoere keyboardwarrior op het net uithangen.

welkom terug "E M", lang geleden:) jaartje ofzo al denk ik? waar zat je al die tijd

Het is meer het oosten vs het westen volgens mij. Thinkalot is zo'n beetje de enige die denkt dat het oosten onrecht is aangedaan door het westen.

De Islam IS gewoon bespottelijk.

welkom terug "E M", lang geleden:) jaartje ofzo al denk ik? waar zat je al die tijd

Dank je sport, ik was er de hele tijd, las best veel maar had geen zin om te reageren, niveau daalt met de dag hier. Dé opinieleider hier is een uitsmijter dus waar hebben we het over.

Beslama

Het is meer het oosten vs het westen volgens mij. Thinkalot is zo'n beetje de enige die denkt dat het oosten onrecht is aangedaan door het westen.

De Islam IS gewoon bespottelijk.

Ik denk het westen voor de meeste ellende in de wereld heeft gezorgd. Ik noem maar slavenhandel, 2 wereldoorlogen en het kolonialisme. Om maar iets op te noemen he....

En de staat Israel stichten na de WW2 was natuurlijk ook heel erg slim, natuurlijk hadden ze niet kunnen zien dat dat niet zou gaan werken en goed voor de wereld vrede zou zijn...

Mooi dat jij de Islam bespottelijk vindt, dat mag. Het is je recht. Prachtig he, een Islamietje dat zich niet stoort aan het beledigen van de Islam?

De Islam opzich is niet meer bespottelijk dan het christendom.
Het zijn de extremisten die de Islam gebruikt om mensen tegen elkaar op te zetten, wat ze lukt.

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Jij bent wel de meest zwart wit kijkende persoon die ik ooit heb gezien. Je gelooft toch niet echt dat het de missie van het westen is om elk islamitisch land dat welvarend wordt gelijk te bombarderen? Dat er vuile spelletjes zijn gespeeld ben ik helemaal met je eens, vooral door Amerika. Maar het getuigt van een ongelovelijk simplisme om te beweren dat alle misstanden en armoede in de moslim wereld de schuld van het westen zijn. Er zijn maar een paar moslim landen waar de laatste 50 jaar westerse bommen zijn gevallen of die op een andere manier ernstig zijn benadeeld door het westen (lees: Amerika). Toch is het grootste deel van de moslim landen arm, ook de landen waar 'we' ons nooit mee bemoeid hebben.

Ik ben de eerste om toe te geven dat het westen (vooral Amerika) in veel landen onrechtvaardig hebben gehandeld, maar om het westen dan maar gelijk van alle ellende de schuld te geven is echt belachelijk. Vergeet ook niet dat de zegeningen van de moderniteit door het westen zijn geïntroduceerd in de rest van de wereld, misschien soms op een wat agressieve manier, maar zonder het westen leefde iedereen bij wijze van spreken nog in lemen hutten.

ok,voor zij die graag de helft negeren van wat hun standpunt ontkracht::
ik schreef reeds:

Neen, dat zou dom zijn om zoiets te concluderen. het is een samenloop van omstandigheden. Zo complex en zo sterk bepaald door 20 eeuwen geschiedenis dat het moeilijk is een beschuldigende vinger naar slechts 1 partij te wijzen.

Ik denk wel dat een groot deel van de oplossing te vinden is in het oplossen van het Palestina conflict omdat de terroristen daar hun voedingsbodem hebben. Los dit probleem op en je haalt al 90 % wind uit de zeilen van de terroristen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk het westen voor de meeste ellende in de wereld heeft gezorgd. Ik noem maar slavenhandel, 2 wereldoorlogen en het kolonialisme. Om maar iets op te noemen he....

En de staat Israel stichten na de WW2 was natuurlijk ook heel erg slim, natuurlijk hadden ze niet kunnen zien dat dat niet zou gaan werken en goed voor de wereld vrede zou zijn...

Mooi dat jij de Islam bespottelijk vindt, dat mag. Het is je recht. Prachtig he, een Islamietje dat zich niet stoort aan het beledigen van de Islam?

Zelfs thinkalot geeft nog toe dat de Arabieren net zo erg waren met slavenhandel. ;)

Israel zorgt inderdaad voor een hoop ellende, maar weet jij de oplossing?

Ik vind persoonlijk elk geloof trouwens bespottelijk, maar als mensen het belangrijk vinden om in een sprookje te geloven mag dat van mij, zolang ze er anderen maar niet mee lastigvallen.

Terug
Naar boven