AndroidHealthClinic

Dergelijk materiaal ?

Live for the pu

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Is dit volgens jullie een goed product ? Ik heb de laatste tijd namelijk fel last van mijn onderrug, en stoppen met traine voor een tijd zie ik niet zitten + dan is er ook de voetbal die ik dan weeral moet stilleggen, Na de wedstrijd van vndg is de pijn weer feller geworden. Dus zou nu graag een rugsteun aanschaffen voor toch door te kunnen blijven trainer.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Een riem gaat je rug niet redden als je een k*ttechniek hebt.. Zonder belt zou je rug ook geen pijn moeten doen als je alles goed doet.

• Topic Starter Topic Starter
Een riem gaat je rug niet redden als je een k*ttechniek hebt.. Zonder belt zou je rug ook geen pijn moeten doen als je alles goed doet.

Dat besef ik ook wel , maar het is een blessure als ik gewoon een halter van de grond afneem krijg ik stekende pijn in mijn rug(ook met gebogen benen natuurlijk) is dit dan ook een k*ttechniek vogels jou. Nu gwn in de stoel zitten doet zelfs pijn.
Dit heeft niets met techniek te maken eerlijk gezegd !

Oh broeder, dan niet. Het is volgens mij ook een brutale k*tbelt.. maar ik heb zelf nog nooit een belt gedragen dus dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er lichtjes ook mijn twijfels over hoewel Nike algemeen geen slechte producten maakt.
Thx voor je post kerel ;)

Een belt hoort gewoon overal even breed te zijn wil hij fatsoenlijke steun geven.. (al blijf ik erbij dat voor jou nu een belt dragen om maar door te kunnen gaan gewoon dom is).. Er zijn een paar nuttige topics in het Powerlifting hok, moet je maar even rondkijken daar.

Terug
Naar boven