XXL Nutrition

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

ik wil ook bestellen heftige shit

Wat hij schrijft is inderdaad zeer herkenbaar.
Ik heb nu 2 keer zo'n nacht meegemaakt maar ik weet niet precies wat het triggered. Teveel energie misschien? Ik neem in ieder geval nooit meer dan 2/3 pil meer, hopelijk blijven de effecten uit.

Zal nog wel wat experimenteren en hier posten, als het vaker voorkomt gooi ik ze weg.

Probeer anders een 1/2 pil, en als dat al teveel is 1/4 zoals de topic starter. Ik weet niet waarvoor je het gebruikt, welk voeding,- en trainingsschema je doet etc. Maar voor mij is het 1x in de week voldoende om mijn cardio-dag een boost te geven. Ik heb geen zin de komende 3 weken dag in dag uit helemaal strak te staan, en mijn spiermassa naar de mallemoeren te helpen omdat je te weinig eet haha .

kan ik hiermee vet verliezennnn>>>>?

Vandaag weer zo'n nacht gehad na een week ofzo normaal te slapen. Zeker geen pretje.
Maar gelukkig denk ik nu te weten wat de oorzaak is.
Ik neem al tijden niet meer dan 2/3 pil (alleen op dagen dat ik naar de sportschool ga), en toevallig heb ik gister en eergister getraind (normaal ga ik om de dag).

Met om de dag een pil nemen heb ik geen slaap problemen ervaren, en hiermee dus wel.

En HitteGolf, 'heftige shit', nee, niet echt.
Het geeft je niet enorm veel energie of zo. Ook zou ik niemand aanraden meer te nemen voor een sterker resultaat, want zo werkt dexaprine niet. Ook met een halve pil merk je de effecten prima.

ok ik heb net 1 hele pil naar binnen gewerkt 20min geleden dus ben benieuwd

Kun je met deze pil ook gewoon je pre-workout nemen?

ja volgens mij wel trainings maatje van mij trainde er lekker op

Kan je Dexaprine vergelijken met Lipo 6X?

Kun je met deze pil ook gewoon je pre-workout nemen?

Ja, vanwege het energieke effect kan dat heel goed. Niet combineren met Pre-Workouts die ook stimulanten bevatten.:)

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 18:24 ----------

Kan je Dexaprine vergelijken met Lipo 6X?

Op zich wel. Ik denk wel dat Dexaprine per tablet echt een stuk sterker is.:) 1 tablet per dag is ook voldoende.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jongens, hoe zit het met de kracht en massatoename? Merk je daar wat van met het innemen van deze pil?

Is een fatburner die bestaande spiermassa beschermt, dus zorgt an sich niet voor toename kracht en massa.

Inderdaad het gaat om de verhoogde vetverbranding, meer energie (is ook een leuke bijkomstigheid tijdens dieet en icm sport), alsmede het beschermen van bestaande spieren. 1 tablet werkt 6-8 uur waardoor 1 tablet per dag voldoende is. Een verpakking is dan ook voldoende voor 2 maanden. Een heel mooi totaalplaatje:), dat je nu nog niet in andere fatburners terug kan vinden. Uniek en naar mijn mening en vele met mij absoluut het beste product nu!

Dexaprine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoe doe ik die pillen in 2? want wil een halve nemen maar kan ze niet breken

Maandag besteld bij B&F en gisteren in huis.

Vandaag, woensdag, begonnen met een 0.5 tablet op een nuchtere maag en moet zeggen dat ik het inderdaad wel merk. Zeker in het begin is het behoorlijk heftig spul, gevoelsmatig een rush en het gevoel dat de aderen op je hoofd beginnen te gieren.

Nu een goede 1.5 uur laten heb ik veel energie, maar ben ik (op mn werk) nog wel wat onrustig voor mn gevoel. Merk wel dat ik erg wakker ben en dat ik gevoelsmatig behoorlijk scherp ben ;).

Zal vanmiddag nog eens posten hoe het gaat en hoe de ervaring is.

Maandag besteld bij B&F en gisteren in huis.

Vandaag, woensdag, begonnen met een 0.5 tablet op een nuchtere maag en moet zeggen dat ik het inderdaad wel merk. Zeker in het begin is het behoorlijk heftig spul, gevoelsmatig een rush en het gevoel dat de aderen op je hoofd beginnen te gieren.

Nu een goede 1.5 uur laten heb ik veel energie, maar ben ik (op mn werk) nog wel wat onrustig voor mn gevoel. Merk wel dat ik erg wakker ben en dat ik gevoelsmatig behoorlijk scherp ben ;).

Zal vanmiddag nog eens posten hoe het gaat en hoe de ervaring is.

Dexaprine is een krachtig supplement.:) Het geeft je veel energie, een lekker gevoel en versnelt je vetverbranding. 1 pil werkt 8 uur lang! Wel even met een halfje beginnen inderdaad.:D

We zijn nu ruim 8 uur verder, moet zeggen dat het onrustige gevoel na 2 uurtjes toch wel weg was. Heb nog steeds goede energie en verder geen last van bijwerkingen (zweten, ademhaling, hartkloppingen of crash). Hongergevoel word inderdaad goed geremd, heb tussen de middag wel gegeten maar was gevoelsmatig niet nodig.

Morgen heb ik een trainingsdag, zal hem dan een beetje later innemen (rond 10uur) zodat ik die periode overlap en kan zien hoe zich dat verhoudt tijdens het trainen.

Ik heb dit product nu ongeveer 2 maanden gebruikt en dit zijn mijn ervaringen:

Ik begon de eerste dag met een halve pil maar ben de volgende dag gelijk op een hele overgestapt aangezien ik niks voelde.
Nu ik een tijdlang steeds 1 pil heb gebruikt merk ik dat ik een stuk sneller zweet, wanneer ik nu bijvoorbeeld een halfuurtje normaal tempo naar school fiets ben ik redelijk bezweet.
Van het veelgenoemde energie boost effect merk ik eerlijk gezegd helemaal niks, ik wordt er niet energieker van of kan meer doen tijdens de training.
Ik ben de afgelopen 3 maanden ongeveer 6 kilo afgevallen, maar of dit hierdoor komt weet ik niet, ik heb namelijk ook mijn voeding en training aardig verandert.

Om hier achter te komen ga ik nu een tijdje trainen/leven zonder dit product.

Denk dat dit per persoon ook erg verschilt.

Vanmorgen weer een halve genomen en merk binnen 30-45 minuten echt de effecten qua energie. Omdat ik vanuit mn werk ook nog ga trainen, twijfel ik nog of ik er rond 3 uur nog een halve bij zal nemen voor de boost.

Wil dan op trainingsdagen naar 1 hele en niet trainingsdagen een halve.
Neem aan dat dit wel moet kunnen toch?

Krijg er niet echt energie van.. Word alleen heel misselijk als ik m op een lege maag inneem..
Draaierig ook wel.. En remt de eetlust niet heeeel erg bij mij

Terug
Naar boven