AndroidHealthClinic

Review Dexaprine - iForce Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Instant energie rush
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -Verbrand vet – geen spieren
    -De werking houdt de hele dag aan
    -De gehele dag 160% meer vetverbranding!
    -2 maanden voorraad
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ca 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? halve pil ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis samples en ander leuks
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.90€
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker.. Product doet gewoon wat het belooft te doen tot nu toe.

Mijn review:

Zit nog niet aan een hele pil ( wat de aangeraden dosis is ) en ik blijf gewoon de energie voelen en cardio gaat echt super goed nu.. Vetverbranding kan ik me pas over uitspreken als ik binnen 2weken vet % laat meten, zou namelijk te snel zijn nu.
Product doet gewoon wat het moet doen en dat is waar het om draait toch?
Zeker een blijvertje dit

products_dexaprine.jpg

Als ik het inneem en meteen ga trainen (s'ochtends dus) ben ik zeer misselijk tot overgeven toe! zal allemaal van persoon tot persoon afhangen denk ik ... vanaf nu toch maar pas trainen als ik het zo'n 2-3 uurtjes binnen heb :p voor de rest, top spul! heb hier ook die 'ripped' staan ... ben benieuwd wat dat gaat geven

Ik deed deze combineren 4x per week dexa, 3x per week ripped! gouden combi in mijn ogen ;)

Ben nu op dag 3.

neem een halfje 's ochtends 07:00 en een halfje om 16:00u

zweet enkel meer tijdens de training. niet door de dag heen. Merk geen echte bijwerkingen zoals hier en daar vermeld.

wat ik wel merk.... en dit gaat misschien heel raar klinken.. maar ik merk een serieuse verhoging in coïtus drive. heel raar..

Vanochtend om 07:00 een halfje genomen op een lege maag, ongeveer 25 minuten erna klapte hij in had meteen zin om te wat te gaan doen en ook al deed ik niks ik begon al lichtelijk te zweten voelde me ook een beetje vaag (deed me denken aan xtc:p).
Rond 09:00 gaan sporten (touwklimmen,basketbal) zweette me kapot en voelde me aardig misselijk gelukkig trok dit later na weg. Heb de rest van de dag er niet heel veel van gemerkt maar had wel minder honger bij de lunch..

Vanochtend om 07:00 een halfje genomen op een lege maag, ongeveer 25 minuten erna klapte hij in had meteen zin om te wat te gaan doen en ook al deed ik niks ik begon al lichtelijk te zweten voelde me ook een beetje vaag (deed me denken aan xtc:p).
Rond 09:00 gaan sporten (touwklimmen,basketbal) zweette me kapot en voelde me aardig misselijk gelukkig trok dit later na weg. Heb de rest van de dag er niet heel veel van gemerkt maar had wel minder honger bij de lunch..

Hahah tis lekker spul he :cool:

Hoi

Heb me deze middag dexaprine besteld via de bodyenfitshop
Ik train iedere dag al is het niet powertraining, is het judo of ga ik lopen. Ik woog over 3 maand 102 kg en nu 89, maar ik merk dat het afvallen niet zo vlot meer gaat, of beter zelfs, ik blijf hierop hangen. Maar ik zou graag blijven trainen tot ik droog sta en een sixpack zou hebben(jeweetwel, zomer en mooie chickies op het strand). Zou dexaprine mijn afslanken een nieuwe boost kunnen geven?

Grtzzzz

Hoi

Ik train iedere dag al is het niet powertraining, is het judo of ga ik lopen. Ik woog over 3 maand 102 kg en nu 89, maar ik merk dat het afvallen niet zo vlot meer gaat, of beter zelfs, ik blijf hierop hangen. Maar ik zou graag blijven trainen tot ik droog sta en een sixpack zou hebben(jeweetwel, zomer en mooie chickies op het strand). Zou dexaprine mijn afslanken een nieuwe boost kunnen geven?

Grtzzzz
Voeding is nog altijd het belangrijkst ;) Zonder goede voeding met dexaprine kom je niet ver..

Hoi

Grtzzzz

Voeding is nog altijd het belangrijkst ;) Zonder goede voeding met dexaprine kom je niet ver..

Precies. Dexaprine kan je prima ondersteunen bij afvallen, echter gaat het nog steeds om minder kcal binnen te krijgen dan je verbruikt. Dexa helpt me goed door verminderd hongergevoel en de energie is ook lekker, maar enkel dat slikken gaat er niet voor zorgen dat je afvalt.

Ik vraag me al een tijdje iets af:
Ik heb beide soorten Dexaprine gebruikt; de oude formule en de nieuwe. De oude formule schijnt sterker te zijn dan de nieuwe, vanwege de 1,3 DMAA. Bij de oude formule had ik echter minder last van bijwerkingen dan de nieuwe. Ik heb bij de nieuwe versie heftige bijwerkingen ervaren. Trillende handen, misselijkheid, koude rillingen, duizelig. Ik voelde me er best beroerd door, terwijl ik bij de oude formule nauwelijks last had van bijwerkingen.

Waardoor zou het verschil zo groot zijn. De 1,3 DMAA was toch juist het stofje dat de Dexaprine zo 'heftig' en goed maakte?

Na enkele dagen gebruik had het gisteren bij mij wel een andere effect. ik heb wat last van hyperventilatie gekregen. hart ging wel echt goed tekeer. in rust 90 slagen. bij de minste inspanning ging het snel naar 130. kortademig, en precies af en toe dat m'n hart een tikje over sloeg. dan natuurlijk beetje schrik krijgen, en met hyperventilatie word het dan uiteraard nog erger...

hmm. weer es iets dat ik in de kast ga laten staan. deze bijwerkingen zijn echt niets voor mij...

Heb het zelf aangeschaft na het lezen van deze topic.
Heb het aangeschaft vanwege de vetlaag op mijn buik, waardoor mijn sixpack in de hoop beter valt te zien.
Na wat verdere research naar hoe ik mijn buikspieren beter kan trainen heb ik deze opgevolgd en met hulp van dexaprine gaat dit super!
Na een weekje gebruik schiet het resultaat omhoog!
Van een beetje sixpack naar een duidelijke sixpack :D
Op deze manier verder trainen en het komt helemaal goed!
Super product.. ja en nee..
Slechte bijwerkingen gemerkt na een tijdje waaronder duizeligheid, misselijk, etc..
Mijn lichaam zou nog wel aan de rare stoffen moeten wennen, naarmate verder gebruik neemt dit ook langzamer af, gelukkig!

Conclusie. Goed product maar in het begin ff wennen en hou je aan de aanbevolen hoeveelheid inname!

Hallo,

Ik heb een vraag betreft het gebruik van Dexaprine.
Ik wil wat doen aan mijn buikvet, en begin dus nu sochtends met Wheyshake+havermout en verder pas ik mijn eten wat aan met fruit, als lunch eier/tonijnsalade of bruinbrood met kipfilet/rood vlees en savonds gewoon wat de pot schaft.
Qua sporten is het voetbalseizoen voorbij dus improviseer ik een beetje.

Maandag: 21.00-22.00 MMA
Woensdag: 30min fietsen (15 km) + buikspier / opdrukken / losse dumbbells voor biceps&triceps (savonds rond 20.00)
Vrijdag: 30min fietsen (15 km) + buikspier / opdrukken / losse dumbbells voor biceps&triceps (savonds rond 20.00)

Met deze dingen denk ik wel dat ik wat kilo's kwijt kan raken, maar nu vroeg ik me af of Dexaprine hier nog extra bij helpt? Zoals je ziet kan ik alleen savonds trainen en ik doe alles thuis op MMA na. Heb ik wanneer ik Dexaprine sochtends inneem nog steeds het effect hiervan?
Of hebben jullie nog andere tips voor me?

Gr

Hallo,

Ik heb een vraag betreft het gebruik van Dexaprine.
Ik wil wat doen aan mijn buikvet, en begin dus nu sochtends met Wheyshake+havermout en verder pas ik mijn eten wat aan met fruit, als lunch eier/tonijnsalade of bruinbrood met kipfilet/rood vlees en savonds gewoon wat de pot schaft.
Qua sporten is het voetbalseizoen voorbij dus improviseer ik een beetje.

Maandag: 21.00-22.00 MMA
Woensdag: 30min fietsen (15 km) + buikspier / opdrukken / losse dumbbells voor biceps&triceps (savonds rond 20.00)
Vrijdag: 30min fietsen (15 km) + buikspier / opdrukken / losse dumbbells voor biceps&triceps (savonds rond 20.00)

Met deze dingen denk ik wel dat ik wat kilo's kwijt kan raken, maar nu vroeg ik me af of Dexaprine hier nog extra bij helpt? Zoals je ziet kan ik alleen savonds trainen en ik doe alles thuis op MMA na. Heb ik wanneer ik Dexaprine sochtends inneem nog steeds het effect hiervan?
Of hebben jullie nog andere tips voor me?

Gr

Voedingsschema.

Bijlagen

Heftig spulletje!

Eerste dag een halve genomen. Toen voelde ik wel een prettige druk in mijn hoofd, klein soort zetje. Maar heel veel was dat niet. Leek allemaal mee te vallen. 2e dag een halve moest ik wat werkzaamheden doen. Alleen al het aandraaien van een schroefje was lastig zoveel trilden mijn handen en ik zweette me kapot! Gelukkig ging dat na 3 uur wel weg.

Vandaag eerste keer een hele genomen. In rust een hartslag van 100, terwijl die normaal rond de 60 is, en handen en vingers voelen ook wat onrustig. Ben benieuwd :D

Voor mij een must om de vet aanval aan te gaan! Onmisbaar in m'n prep voor de AC wederom.

Verbaast mij hoe Dexa zo'n sterk effect heeft weten te behouden na de DMAA eruit is gehaald.
Heb het een tijdje met OxyElite Pro gedaan, maar nu de overstap op Dexaprine is toch weer een knaller.
Lekkere consistente boost voor een paar uur. Topspul blijft het ;)

Verbaast mij hoe Dexa zo'n sterk effect heeft weten te behouden na de DMAA eruit is gehaald.
Heb het een tijdje met OxyElite Pro gedaan, maar nu de overstap op Dexaprine is toch weer een knaller.
Lekkere consistente boost voor een paar uur. Topspul blijft het ;)

Heb je dan de nieuwste formule (3e versie) of degene er tussen in (2e versie) ;)
Vond namelijk de 2e versie persoonlijk echt tegen vallen in verhouding met de allereerste met 1.3 DMAA

Heb je dan de nieuwste formule (3e versie) of degene er tussen in (2e versie) ;)
Vond namelijk de 2e versie persoonlijk echt tegen vallen in verhouding met de allereerste met 1.3 DMAA

Heb de laatste versie XR. Hij mist die 'kick' die je met de DMAA versie kreeg.
Maar qua energie en boost is deze vergelijkbaar.

Mss is het al gezegd, maar maakt het nog verschil of je 2x een halve neemt of in ene?

Had gister voordat ik ging werken een hele genomen en werd er toch wel een beetje waus van :P!

Terug
Naar boven