Fitness Seller

Review Dextrose Professional - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Snelle koolhydraten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De idealen carb loader voor na de training
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wkn
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Orang juice zeer goed te doen lekker zelfs
  • Welke dosis heb je gebruikt? 60gram tijdens de training om de spieren nog voller te krijgen door het glycogeen constant weer aan te vullen
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? 24uur levering,samples,laagste prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,90 voor 2x 1000gram
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker het werkt supper voor tijdens de training om de spieren nog voller te krijgen.

Mijn review:

Ik ben begonnen met dit supplement omdat ik tijdens de training ook wat binne wou krijgen zodoende gekozen voor dit product.Heeft prima gewerkt en zit nu standaard in mijn supp schema.

dextrose.jpg

Ik heb Dextrose met Taurine. Helpt ook tegen vermoeidheid.

Tja wat moeten we nog van dextrose zegen.. Direct opgenomen, snelle energie dus.
Ik nip tussen de sets door als ik moe begin te worden.

Ik heb Dextrose met Taurine. Helpt ook tegen vermoeidheid.

Tja wat moeten we nog van dextrose zegen.. Direct opgenomen, snelle energie dus.
Ik nip tussen de sets door als ik moe begin te worden.

Een echte vent wordt nooit moe hé? :D

Ik gooi B&F WMS & de Dextrose bij elkaar. Mix it with EAA's of PeptoPro, 10-20min later je Whey ISO en BAM! Perfect PWO shake!

Komt deze toevallig nog in een voordeelverpakking? Gebruik het product al een tijdje en vind de smaak en werking echt super. Maar een grote pot zou wel mooi zijn :)

• Topic Starter Topic Starter
Och zo duur zijn ze niet klein kaste en daar passen ze wel in.

Komt deze toevallig nog in een voordeelverpakking? Gebruik het product al een tijdje en vind de smaak en werking echt super. Maar een grote pot zou wel mooi zijn :)
We verwachten dit op dit moment nog niet, maar we hebben wel Dextrose Pure. Daarmee kun je heel voordelig en heel gemakkelijk veel aanschaffen. Goedkoper kan echt niet! :)

Ralf

Nog 1 vraagje... Hoeveel gram moet je nemen? Hoorde dat je 80gram moet nemen na de training als je 80kilo weegt?

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad dit is het makkelijkste aan te houden op gewicht

Terug
Naar boven