Wat is volgens jullie beter, een tijd lang dezelfde oefeningen voor een bepaalde groep/spier aanhouden, of altijd maar willekeurig oefeningen kiezen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3XL zei:Ik heb een rode draad, maar zie dit niet als wet eerder als richtlijn.
Ik vind dat naarmate je meer gevoorderd raakt je meer op gevoel moet gaan trainen en niet strikt via een schema (daarom zie ik ok het nut van een logboek niet in)
Echter als je al zoveel ervaring hebt als 3XL, dan hoef je de cijfertjes wellicht niet meer op te schrijven en heb je door al die ervaring op je gevoel leren vertrouwen. Ik heb de pro's ook nog niet met een notitieblokje zien lopen in hun video's.wazzup zei:Ik wel...
een logboek, of trainingsplanning moet je zien als een globale richtlijn, niet als een wetEchter als je al zoveel ervaring hebt als 3XL, dan hoef je de cijfertjes wellicht niet meer op te schrijven en heb je door al die ervaring op je gevoel leren vertrouwen. Ik heb de pro's ook nog niet met een notitieblokje zien lopen in hun video's.
Ik train nog geen jaar en vind zowel planning als logboek nog steeds nuttig (met HST MOET je ook wel trouwens). Maar misschien dat ik er over 15 jaar ook anders over denk.
wazzup zei:Ik wel...
een logboek, of trainingsplanning moet je zien als een globale richtlijn, niet als een wetEchter als je al zoveel ervaring hebt als 3XL, dan hoef je de cijfertjes wellicht niet meer op te schrijven en heb je door al die ervaring op je gevoel leren vertrouwen. Ik heb de pro's ook nog niet met een notitieblokje zien lopen in hun video's.
Ik train nog geen jaar en vind zowel planning als logboek nog steeds nuttig (met HST MOET je ook wel trouwens). Maar misschien dat ik er over 15 jaar ook anders over denk.

......door men gewicht iets te zakken en idd iets meer op gevoel te trainen ondervond ik wel dat ik een betere pump kreeg ondanks dat ik men gewicht (iets
) omlaag deed.
.sloeber zei:Ik probeer toch ook op gevoel een beetje te trainen......eerste weken strikt het "boekje" gevolgt en bleek dat ik toch men oefeningen niet zo goed uitvoerde...tja iedereen moet leren......door men gewicht iets te zakken en idd iets meer op gevoel te trainen ondervond ik wel dat ik een betere pump kreeg ondanks dat ik men gewicht (iets
) omlaag deed.
imo is gevoel trainen toch ook wel belangrijk.
a noobs opinion.
3XL zei:En als er 1 iemand als een anale persoonlijkheid bekend stond dan was dat wel Mike Mentzer (wat niets wegneemt van Mike Mentzer opzich)
VuurVlam zei: