XXL Nutrition

DHT-arme Kuur

MagereMelk

Cool Novice
Waardering
19
Lengte
1m76
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Beste Bodybuilders,

ondanks dat dit mijn eerst post is wil ik jullie alvast bedanken voor alles wat ik hiervoor heb mogen lezen (ik heb uren en uren al zitten lurken hiervoor).

Ik ben net begonnen met een Test E (500mg /w) + HCG + Nolvadex (week 2 nu!). Voel me goed en wil het hierbij ook even laten. Toch ben ik nieuwsgierig voor een andere kuur voor over een volgende tijd. Nu heb ik altijd een angst voor haarverlies (ondanks dat ik dat tot nu toe helemaal niet heb). Mijn haar is mij gewoon (bijna) net zoveel waard als mijn spieren.

Nu heb ik een lijstje met AAS die op mijn onderzoek afgaand redelijk veilig lijken: Deca - EQ - Tbol - Anavar (vind ik erg duur), of misschien Test-E + stack en finasteride. Zelf lijkt me Tbol + Deca wel een goede combinatie maar gaat een inject en een oral goed samen? Of zijn er dan betere winsten met Test E + Deca/EQ + Finasteride te behalen?

Begrijp me niet verkeerd: ik zit echt niet te haasten naar een nieuwe kuur, ik wil er alleen alvast zoveel mogelijk over weten! Hoop dat ik niet al te onwetend overkom en direct naar de zoek gedirigeerd wordt! Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Test E + Deca (en Dbol)?

Deca zonder test zou ik niet doen. Zit kaalheid in je familie?

• Topic Starter Topic Starter
Deca zonder test zou ik niet doen. Zit kaalheid in je familie?
Aan mijn vaders kant niet (mijn vader is bijna 70 met al zijn haar nog), mijn moeders broers wel. Heb gehoord dat moeders kant van grote invloed is. Ik ben sinds vandaag in de 3e kuur week en zelf merk ik natuurlijk nog niets. Toch ben ik van mening dat voorkomen beter is dan ongeneesbaar kaal zijn. ;)

Aan mijn vaders kant niet (mijn vader is bijna 70 met al zijn haar nog), mijn moeders broers wel. Heb gehoord dat moeders kant van grote invloed is. Ik ben sinds vandaag in de 3e kuur week en zelf merk ik natuurlijk nog niets. Toch ben ik van mening dat voorkomen beter is dan ongeneesbaar kaal zijn. ;)

doe high winny+tren gegarandeerd dat je haar verlies krijg(naja ik dan:o) had zo dikke bos:treuren:

doe high winny+tren gegarandeerd dat je haar verlies krijg(naja ik dan:o) had zo dikke bos:treuren:
Heb ook nog een zooitje winny tabs maar die durf ik niet meer aan te raken na al die horror verhalen! Denk dat ik ze maar aan mijn pitbull voer ofzo (grapje).

Denk dat haarverlies redelijk persoonsgebonden is... heb er namelijk nooit last van.

of gewoon lekker scheren en kuren wat je niet laten kan

Als het zo ver is gewoon gelijk stoppen, misschien wat finasteride voor de zekerheid thuishouden en gewoon lekker kuren met test? Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu namelijk heerlijk voel en dat nog een keer geen straf zou zijn.

Als het zo ver is gewoon gelijk stoppen, misschien wat finasteride voor de zekerheid thuishouden en gewoon lekker kuren met test? Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu namelijk heerlijk voel en dat nog een keer geen straf zou zijn.
finasteride heeft aantal maanden nodig om goed zijn werk te doen als ik het mij goed herinner , dus dat FF werkt niet

Het gebruik van fina is ook niet zonder bijwerkingen he. Je blokt het vormen van DHT uit testosteron, dus blijft er meer test over om naar oestrogeen te gaan. Vervolgens loop je de kans de je A:E ratio uit verhouding raakt en je aansluitend gyno mag verwachten... noem maar even een scenario..

Volgens mij ben ik heel lelijk als ik kaal ben. :)
Het gebruik van fina is ook niet zonder bijwerkingen he. Je blokt het vormen van DHT uit testosteron, dus blijft er meer test over om naar oestrogeen te gaan. Vervolgens loop je de kans de je A:E ratio uit verhouding raakt en je aansluitend gyno mag verwachten... noem maar even een scenario..
Zeker, maar dat kan ik met een nakuur vervolgens wel redelijk rechttrekken, terwijl permanent haarverlies onherstelbaar is.
finasteride heeft aantal maanden nodig om goed zijn werk te doen als ik het mij goed herinner , dus dat FF werkt niet
Onhandig.. Ik denk dat ik dan maar weer met een test-E+EQ + Tbol (start) en finasteride on the side ga over een half jaar, en dat ik op tijd stop mocht ik schade herkennen.

Laatst bewerkt:
Ik kan het echt niet laten, sorry man.

Je haar is net zo belangrijk voor je als je spieren? Het zit toch al in de familie dus kaal wordt je waarschijnlijk toch wel.

Je gedraagt je eigenlijk een beetje als een wijf. Waarom?
- Je haar is uber belangrijk voor je.
- Je schrapt alle DHT, waardoor je technisch gezien hormonaal gewoon een wijf bent aangezien je je mannelijke hormoon schrapt.
- Je kiest liever voor gyno/b*ch tits. Borstvorming. Ergo: wijf.

Ik kan het echt niet laten, sorry man.

Je haar is net zo belangrijk voor je als je spieren? Het zit toch al in de familie dus kaal wordt je waarschijnlijk toch wel.

Je gedraagt je eigenlijk een beetje als een wijf. Waarom?
- Je haar is uber belangrijk voor je.
- Je schrapt alle DHT, waardoor je technisch gezien hormonaal gewoon een wijf bent aangezien je je mannelijke hormoon schrapt.
- Je kiest liever voor gyno/b*ch tits. Borstvorming. Ergo: wijf.

Nou ja, niet helemaal. Ik run nu ook test E 500 zonder DHT conversieremmer. Ik heb alleen liever een wat milde kuur waarbij ik het zoveel mogelijk voorkom! Ik weet ook wel dat helemaal geen AAS het beste is voor je haar maar ik probeer er alleen een degelijke balans in te vinden!

Misschien heb je gelijk dat ik eerst eens moet kijken wat deze kuur met me doet voordat ik mij onterecht zorgen maak.

Trouwens, iedereen die dus niet met 7x zoveel DHT als een natuurlijk mens rondloopt is een wijf, oke...

Laatst bewerkt:
Goed, je weet nu dat test op 500 prima gaat, dat is al een goed begin. Deca, turinabol, boldenone, oxy (?) zijn je keuzes zo'n beetje.

Van te voren kan je het helaas niet zeggen. Er zijn mensen die bijvoorbeeld van primo haaruitval krijgen, maar niet van masteron. Of andersom. En dit zijn beide DHT afgeleide stoffen.

Goed, je weet nu dat test op 500 prima gaat, dat is al een goed begin. Deca, turinabol, boldenone, oxy (?) zijn je keuzes zo'n beetje.

Van te voren kan je het helaas niet zeggen. Er zijn mensen die bijvoorbeeld van primo haaruitval krijgen, maar niet van masteron. Of andersom. En dit zijn beide DHT afgeleide stoffen.

Dank. ;)
Overigens had mijn vader en al mijn ooms van moeders kant allemaal een dikke baard op mijn leeftijd en ik vrijwel niet, misschien ben ik niet zo gevoelig voor DHT's haaruitvalpotentie als waar ik voor vrees

Laatst bewerkt:
Dbol heb ik van vernomen dat het niet veel goeds voor je haar doet en ik dacht dat als ik finasteride bij test e pak, dat ik dan misschien beter kan inzetten op iets als tbol/deca. Denk ik hier iets fout?

Volgens mij is dbol niet slecht voor je haar hoor
Het zorgt voor een verhoging van je oestrogeen, wat juist goed is voor haarbehoud.
Arnold heeft ook nog een redelijke bos op zijn hoofd tot op dit moment
Het tekort hebben aan oestrogeen of te veel aan DHT kan met de nodige aanleg zorgen voor haarverlies.

Indien je finasteride tijdens je kuur wil gebruiken, vraag ik mij af of een kuur wel zinvol is. Dan kan je beter niet kuren. Je maakt je zorgen ivm verhoogde DHT maar toch gebruik je nu 500mg test enanthaat per week waarvan ook een deel naar DHT omgezet wordt.

Terug
Naar boven