XXL Nutrition

Diabol en windstrol

Die aanval kan ik ook;$

U wot m8

Met halotestetin en methyltrenboloni als nakuur. 100/100/50/50 en 50/50/50/50

Soms vraag ik me wel eens af wie deze voorstellen geven aan iemand die er geen ruk verstand van heeft. En deze blijkt er zelf ook helemaal niks van te snappen.
geen verstand en advies ?? wie zegt dat ik aan deze man advies geef, beetje je ooglappen afdoen kan je zien dat sommige dingen sarcasme heten

geen verstand en advies ?? wie zegt dat ik aan deze man advies geef, beetje je ooglappen afdoen kan je zien dat sommige dingen sarcasme heten
Mijn suggestie was ook duidelijk sarcasme. Maar bedoelde niet de mensjes hier, ik bedoelde diegenen die hem hebben aangeraden om diabol te nemen met windstrol als nakuur:p.

Mijn suggestie was ook duidelijk sarcasme. Maar bedoelde niet de mensjes hier, ik bedoelde diegenen die hem hebben aangeraden om diabol te nemen met windstrol als nakuur:p.
zie dat soort mensen maar vaak genoeg in de sportschool, komen ze aanlopen met ja we gaan dianabol injecteren en we gaan het gebruiken in de cut lol

Vergeet na je kuur niet om goed te blijven eten, anders zijn je gains gone with the windstrol..zou zonde zijn

Ik neem altijd van die hondenkoekjes in de nakuur! Las op de verpakking dat het 40 gr eiwit is per 100 gram! ERG Goedkoop!!:D

TS ik zou er toch eens over nadenken

IMG-20160309-WA0018.jpg

Terug
Naar boven