AestheticFreak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 334
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen verstand en advies ?? wie zegt dat ik aan deze man advies geef, beetje je ooglappen afdoen kan je zien dat sommige dingen sarcasme hetenMet halotestetin en methyltrenboloni als nakuur. 100/100/50/50 en 50/50/50/50
Soms vraag ik me wel eens af wie deze voorstellen geven aan iemand die er geen ruk verstand van heeft. En deze blijkt er zelf ook helemaal niks van te snappen.
Mijn suggestie was ook duidelijk sarcasme. Maar bedoelde niet de mensjes hier, ik bedoelde diegenen die hem hebben aangeraden om diabol te nemen met windstrol als nakuurgeen verstand en advies ?? wie zegt dat ik aan deze man advies geef, beetje je ooglappen afdoen kan je zien dat sommige dingen sarcasme heten
.windstrol nakuur en nolva kickstart toch?Mijn suggestie was ook duidelijk sarcasme. Maar bedoelde niet de mensjes hier, ik bedoelde diegenen die hem hebben aangeraden om diabol te nemen met windstrol als nakuur.
zie dat soort mensen maar vaak genoeg in de sportschool, komen ze aanlopen met ja we gaan dianabol injecteren en we gaan het gebruiken in de cut lolMijn suggestie was ook duidelijk sarcasme. Maar bedoelde niet de mensjes hier, ik bedoelde diegenen die hem hebben aangeraden om diabol te nemen met windstrol als nakuur.
Dbol jecten kan gewoon hoorzie dat soort mensen maar vaak genoeg in de sportschool, komen ze aanlopen met ja we gaan dianabol injecteren en we gaan het gebruiken in de cut lol

wind en lucht trol?de 4 eletrollen: Wind trol water trol lucht trol en aarde trol
ainoh -.- valt me nu pas op... Voel me nu echt net als de TS...