XXL Nutrition

Dialy Vitamins Myprotei

Bezoekers in dit topic

radou01

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2005
Berichten
376
Waardering
8
Hallo Forum leden.

Wie weet wat kwaliteit is van Vitamines van Myprotein? Normaal gesproken bestel ik altijd bij XXL maar het prijsverschil is zodanig nu met extra 40% korting.

2x180 tabletten voor €10.

Gebruik eigenlijk nooit vitamines maar ga binnen kort beginnen met de cut en wil voorkomen dat ik te kort kom.
 
Ik gebruik alles van vitamines en omega etc van myprotein, er was toen ook eens 50% korting op alle pillen/tabletten. Je moet er maar gewoon vanuit gaan dat het goed is
 
heb ze zelf ook gebruikt, prima spul. ben wel overgestapt naar alpha men van myprotein omdat deze een hogere en complexere samenstelling heeft. gewoon even inhoud vergelijken met andere varianten als je twijfelt..
 
Ik gebruik alles van vitamines en omega etc van myprotein, er was toen ook eens 50% korting op alle pillen/tabletten. Je moet er maar gewoon vanuit gaan dat het goed is

Gisteren bestelt, thx voor de reactie.
 
heb ze zelf ook gebruikt, prima spul. ben wel overgestapt naar alpha men van myprotein omdat deze een hogere en complexere samenstelling heeft. gewoon even inhoud vergelijken met andere varianten als je twijfelt..

Ik probeer altijd zoveel mogelijk uit eten te halen, dan is dialy vitamines voldoende voor nu.
 
Prima spul.
 
Back
Naar boven