XXL Nutrition

Dianabol + deca 25mg

Mieyan

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Hey iedereen,

Heb vraagje, dit is mijn eerste volwaardige kuur (buiten dianabol only)...
Nu ben ik reeds 2 weken bezig met dianabol (40mg per dag) en daarbij zou ik (op voorschrift van dokter) 5 weken deca 25mg/ml 1x per week aan toevoegen... Tesamen met nog 2 weken dianabol erbij natuurlijk.

Omdat dit op voorschrift is van dokter vroeg ik me af of 25mg deca per week eigenlijk iets zou opbrengen omdat ik hier toch al andere hoeveelheden ben tegengekomen op de site (bv 250-500 per week)

Zijn deze deca ampullen op doktersvoorschrift even zwaar of anders samengesteld of waarom zijn deze zoveel lager van dosis? Das eigenlijk zo'n beetje mijn vraag.

Alvast bedankt voor de reacties :cool:

thx all en have fun

Haha, dit doet me denken aan van die Vlaamse doktoren die je dan willen 'helpen' met kuren, en je dus deca in 'n lage dosis voorschrijven, precies genoeg om je eigen test te onderdrukken, en veelte weinig om beetje massa te kweken, zodat ze naderhand kunnen zeggen: kijk, gaat slecht he met AAS?! :o

In oktober 2010 trainde je pas een jaar. Woog je 68kg en begon je met dianabol.

Op 76kg al je 2de kuur met pas 1,5 jaar trainings ervaring Way to go :o

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk vind ik van mezelf dat na veel onderzoek en documentatie mijn trainingsschema and voeding op deze moment redelijk goed in elkaar zitten...

Ervaring van vele jaren heb ik nog niet maar denk ook niet dat 1 kuurtje op jaar dianabol + deca (al dan niet lage dosis) zoveel kwaad kan wanneer men daar verstandig mee omspringt.

Daar ging mijn vraag dus ook eigenlijk niet over. Gewoon het feit dat 25mg per week mij nogal laag leek.

Maar toch bedankt voor je reactie al hoop ik toch meer opbouwende kritiek te krijgen.

25mg deca p/week gaat je niets brengen.
Doe dan 250mg.

Maar Deca versus dianabol is veeel vocht TS!
Maargoed..

• Topic Starter Topic Starter
Blijkbaar is in belgie de hoogste dosis op doktersvoorschrift 100mg/ml en dat schrijft ie dus niet voor. (is en blijft nog altijd een dokter)

Dus ik zie wel of het iets bij brengt, voornaamste blijft toch nog steeds de voeding en training, en ben nog 2 weken bezig met dianabol ook dus.

Toch jammer van de lage dosis.

Bedankt voor de reactie

Persoonlijk vind ik van mezelf dat na veel onderzoek en documentatie mijn trainingsschema and voeding op deze moment redelijk goed in elkaar zitten...

Ervaring van vele jaren heb ik nog niet maar denk ook niet dat 1 kuurtje op jaar dianabol + deca (al dan niet lage dosis) zoveel kwaad kan wanneer men daar verstandig mee omspringt.
Daar ging mijn vraag dus ook eigenlijk niet over. Gewoon het feit dat 25mg per week mij nogal laag leek.

Maar toch bedankt voor je reactie al hoop ik toch meer opbouwende kritiek te krijgen.

Haha, die zin geeft toch al aan dat het onverstandig is om naar die producten te grijpen.

Voor de rest zijn die doseringen te laag. Gebruik beter wat creatine dan.

Beter niets gebruiken dan zulke lage doseringen te gebruiken en niets van effect van te hebben.
Zulke doseringen worden eerder bij bejaarden gebruikt die vb nog weinig kracht in de benen hebben maar die terug willen krijgen :)

Terug
Naar boven