MuscleMeat

dianabol EPL

qwerty85

Novice
Waardering
0
uiteindelijk mijn vriend gaat ook kuren en hij wilt als volgt doen:

totaal: 200 tabs van methandienone EPL 10mg
1e week - 2x dianabol methandienone 10mg
de rest van de weken gewoon 5x per dag
en laatste week weer 2x perdag
na laatste week kuren, een week rust
endan nakuur

is dat verstandig? dus in totaal 48 dagen aan het kuren!!

hijs 20 jaar
83kg
en 14%bf

zelfde als mij ongveer :D

zucht.. bad karma bro.... use the ****ing search button

• Topic Starter Topic Starter
ik weet het maar nergens staat deze kuur :D
erstaat wel iets met dianabol maar niet op dees volgorde :)
nou, willen mij zo vriendelijke helpen aub? ???

Je antwoord op deze vraag is makkelijk te vinden. Magoed, ben weer eens aardig :D

wk 1-6 30mg dbol ed

Geen gezeik, morgen beginnen. Advies is goed!!

liefe suat ik heb het over 50mg perdag en 4 weken lang!

Weet ik, schatje. Dat is teveel van het goede. Laat hem 30mg ed nemen voor 6wkn. Ik garandeer resultaat als ie gedisciplineerd kuurt met een degelijke voedingsschema, hard traint en goed uitrust. Geen alcohol en drugs en wanneer de gear goed gedoseerd is. Maar heb zelf over EPL alleen maar goede verhalen gehoord. Zelfs al testrapports gezien. Dus het komt goed, nemen die hap! :)

liefe suat ik heb het over 50mg perdag en 4 weken lang!

Dat had hij ook wel begrepen, maar dat is niet een juiste dosering voor een beginner en Suat probeerde je subtiel te laten weten dat 30mg/ed een betere dosering was/is!
Maar je begrijpt het niet, tevens sla je ook nog eens zo'n toon aan: 'lieve'...
Op deze manier kunnen we je niet helpen, uiteraard...

:eek!: ironmind alles goed? voel je goed?
hoezo Op deze manier kunnen we je niet helpen? dit is een forum, en de bedoeling van een forum is om elkaar te helpen en vragen en beantwoorden. heb je geen zin in discussies of forums ga op Spelle.nl - 'De leukste games online' en daar spelen :mad:

Querty85
Lid vanaf: oct 2006
Leeftijd: niet bekend waarschijnlijk uit 1985?
Stelt voor: dianabol only kuurtje, verkeerd gedoseerd en verkeerd gebruik

Ironmind
Posts 999
Lid vanaf: oct 2005
leeftijd: 25
Geeft juiste advies, heeft ervaring, is bekend op board, wilt jou ook advies geven n jij komt met je grote mond.

En nu?

:eek!: ironmind alles goed? voel je goed?
hoezo Op deze manier kunnen we je niet helpen? dit is een forum, en de bedoeling van een forum is om elkaar te helpen en vragen en beantwoorden. heb je geen zin in discussies of forums ga op Spelle.nl - 'De leukste games online' en daar spelen :mad:

Kerel, men kan best wel wat bot bij je over komen, maar jij komt hier toch voor advies?
Die krijg je en vervolgens ga je een beetje flauw doen??

Post dan gewoon niet en neem die tabs zoals jij dat wil...succes!

Wel toevallig dat er zoveel vrienden geholpen moeten worden de laatste tijd.... En néé hij is ook precies even groot/zwaar?! Wat toevallig....

Pcies, dat viel mij ook al op! scheinheilige bende hierzo. Waarom kan je maat dat dan zelf niet komen vragen, laat mij raden, zeker geen internet thuis.
Komt allemaal wel een beetje clichematig over.

50 mg dbol per dag en 4 weken lang ?
hahaha ! die z'n kop wil ik wel es zien:
:fire: + :yell: = :splat:

op en afbouwen, dianabol only, 50mg, searchfunctie:treuren:

ben al bezig met kuren en ik hoef niks te hidden :)
bij me vorige topic heb al gezegd hoe me kuur eruit ziet dus...

maar bedankt allemaal in ieder geval:eyes:

Als je alleen advies wilt wat in je straatje past ben je hier aan verkeerde adres.

Verder raad ik je aan je attitude tegenover gerespecteerde members hier bij te stellen. Op deze manier helpt nl. niemand je meer.

qwerty???waar kuur jij dan mee?? kon het zo snel niet vinden maar ben zeer benieuwd! als jullie samen op zo'n slechte dboll kuur zijn gekomen wil ik wel wete wat jij der allemaal ingooid?

maar wat suat al zei week 1t/m6 30mg per dag evt verhoge naar 40mg per dag!

word zo moe van mensen die iets vragen en het antwoord eigenlijk niet willen weten omdat ze al weten dat het niet goed is :hamer: en dan ook nog doen alsof die ander die het wel weet een Noob is

Terug
Naar boven