MuscleMeat

dianabol EPL

50 mg dianabol per dag en 4 weken lang ?
hahaha ! die z'n kop wil ik wel es zien:
:fire: + :yell: = :splat:
idd,,, toen ik begon met dianabol slikte ik ook 50 mg per dag,,,,maar je kop klapt bijna uit elkaar vd koppijn man ,,beetje teveel van het goede.
30 mg p/d is meer dan voldoende,,,mits je natuurlijk goeie d boll heb,,anders kunje blijven slikken en trainen,,en gebeurt wer nog weinig

:eek!: ironmind alles goed? voel je goed?
hoezo Op deze manier kunnen we je niet helpen? dit is een forum, en de bedoeling van een forum is om elkaar te helpen en vragen en beantwoorden. heb je geen zin in discussies of forums ga op Spelle.nl - 'De leukste games online' en daar spelen :mad:

Ik voel me prima, bedankt! :)

Je heb helemaal gelijk, een Forum is er om elkaar te helpen en om te discuseren, en daar heb ik best wel zin in, ook met jou ;).
Alleen je begint direct helemaal verkeerd, dit is echter niet erg, je bent immers nieuw.

Maar omdat de reactie's je niet aanstaan, betreft doseringen etc, ga je zomaar het advies van ervaren mensen als Suat, in de wind slaan en wijs je hem er nog eens op, dat hij niet goed naar JOU luisterd... :rolleyes: (quote ik had het over 50mg quote)

Maar zo werkt het niet, wanneer er word vermeld; neem 30mg/ed, kun je vragen waarom, of geef je aan dat hij eerder gebruikt heeft en dat er wel iets meer in kan.. Of dat hij gruwelijk Meso is en echt wel 50mg nodig heeft..
Maar aangezien de eerder, door jouw opgenoemde stats, is het niet nodig en was het advies van Suat dus het juiste voor de persoon.

Dus een andere mening is prima! Maar wel normaal reageren en niet van 'lieve', op die manier probeer je iemand te kleineren, dat is niet nodig.
Gewoon vragen waarom wel of niet, dan is de discusie een stuk leuker! :)

Als antwoord op je vraag; Neen, geen Dbol @ 50mg/ed, neem max 40mg/ed (om de 6uur een tab) en zet er iets naast, een Test of Sust en doe dan een leuk kuurvoorstel, met daarin de weken/duur, producten en doseringen. En plaats dat voorstel nog eens, voor je vriend.
(eigenlijk zou die vriend zelf zijn eigen kuur moeten samenstellen)

Succes!

ik dacht dat ik hier laatst een aantal maar voorbij had zien komen dat een dianabol only niet echt aan te raden was?

Klopt, dat geef ik ook in het laatste stukje van mn tekst (boven jou chucky) weer, geef aan dat hij/of vriend er beter een Test of Sust naast kan zetten.

• Topic Starter Topic Starter
thnx allemaal :)

ben hier om te leren he ;)
nee ik ga wel doen zoals hier gezegd wordt thnx again!!

nee voor me vriend bedoel ik,

gewoon 1e week 2 tabs en de rest van de weken 3x per dag en weer laaste week 2 perdag en na een weekje rust nakuur. zo ;)

nee voor me vriend bedoel ik,

gewoon 1e week 2 tabs en de rest van de weken 3x per dag en weer laaste week 2 perdag en na een weekje rust nakuur. zo ;)

afbouwen hoeft niet hoor.

opbouwen eigenlijk ook niet maar is misschien wel iets beter voor je algemene gezondheid.

en geen weekje rust voordat je de nakuur begint.

Alles is gezegd , leuk hoe ie overtuigd moest worden . Gewoon even naar suat luisteren en het was even goed geweest ,maar ok veel suxes man !!

Koos kansloos

iemand heeft op mijn pro gezeten had hem aanlaten staan op 1 pc..sorry mensen

Laatst bewerkt:
Ik gebruik anabolen en ik kan niet meer nken
me pik is zo klein en me vroouwtje klaagt er dagelijks over
krijg em amper omhoog!
ben ik kansloos of niet?

pas mijn post aan. zo had "jaja" het niet bedoeld aldus zijn pm.
bij deze aangepast

Laatst bewerkt:
Svp ontopic, niet meer op Jaja reageren.

Terug
Naar boven