MuscleMeat

Dianabol help a bro out...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bosnjic

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
:) Beste dudes ik heb een vraag.. Ik train nu ongeveer iets meer dan 2 jaar en ik ben naar mijn mening hard gainer.. Ik wil ongeveer 10 Kg spier massa aankomen.. Ik heb gehoord dat je van een dianabol kuur van 8 weken ongeveer 12 13 kilo aan komet en je houdt iets van 40 procen over.. Hoe zou ik beste kunnen kuuren en welke dianabol Thaise russische of naposim zou ik beste kunnen gebruiken.. Plz help a brother out..

Alvast bedankt :(

Geen goed idee, lees maar de sticky's door, deze vraag is daar al beantwoord.

bij iederreen is het weer anders de 1 komt 5 kilo spier aan aan de andere 10 kilo b.v ben er zelf wel 13 kilo van aangekomen 10 gehouden naposim vind ik ps troep paar kameraden van me hebben het gebruikt weinig resultaat beetje meer gepompt thats it was troep na mijn mening waarom is et niet goed dan admin?

Ik zou eerst je dieet aanpassen. Wat zijn je stats (lengte, leeftijd, bf%)?

Terug! een beginner die d-boll vernoemt,lees de sticky's!!

• Topic Starter Topic Starter
Stats

marcos zei:
Ik zou eerst je dieet aanpassen. Wat zijn je stats (lengte, leeftijd, bf%)?

Ik ben 21 jaar bijna 22 185 cm rond 80 kilos
Toen ik begon was ik rond 68 kilo heel mager.. Bodyvet is normaal heb gewoon blokken die kan je goed zien best droog vind ik dan..

• Topic Starter Topic Starter
biggy zei:
bij iederreen is het weer anders de 1 komt 5 kilo spier aan aan de andere 10 kilo b.v ben er zelf wel 13 kilo van aangekomen 10 gehouden naposim vind ik ps troep paar kameraden van me hebben het gebruikt weinig resultaat beetje meer gepompt thats it was troep na mijn mening waarom is et niet goed dan admin?

Ik heb die russische d-bol 300 pillen geen naposim die wordt veels te veel nagemaakt.. Welke heb jij gebruikt en hoe? Alleen d-bol of in combinatie plz laat me weten.. al hou ik 5 kilo over ben ik tevreden.. Wanna have beach body hehehe ;)

inderdaad. overduidelijk dat hij het toch wel gaat doen, ondanks dat het dikke onzin is.
bro, waarom vraag je of het goed is als je al 300pillen in huis hebt.

Als je de potjes hebt van akrikhin met 300 stuks erin zou ik ze terugbrengen naar je leverancier bro..deze zijn nl. niet origineel..

D.W.

Bro post eerst eens je voedingsschema en je trainingsschema.
Veel mensen denken al snel dat ze een hardgainer zijn, meestal doe je gewoon iets goed verkeerd en meestal zit dat in je voeding. Een goede aanpassing in je voeding kan je al een aantal extra kilo's bezorgen.
Kies niet gelijk wat de makkelijke weg lijkt door gelijk naar de a.s. te grijpen.

Jongens ik ben dit gezeik hier een beetje zat. De man heeft zijn keuze al gemaakt en jullie zijn ook ooit eens begonnen. Door te vragen leert men en niet door iemand heel de tijd af te zeiken.
Begin het echt een beetje zat te worden.."keyboard gangsters".... :yell:

D.W.

Er is een verschil tussen afzeiken en adviseren D.W.....

BBwannabee jouw enige reply in dit topic is een leuk plaatje met Who gives a ****..als jij dit adviseren noemt snap je het denk ik helemaal niet. Deze jongen komt hier voor het eerst op het board en stelt een vraag. Van sommige mensen krijgt hij advies, maar anderen lopen hem alleen maar af te zeiken. Iedereen is ooit begonnen zonder ooit maar iets van AS af te weten. Al lezende en na wat experimenteren leert men. Ik denk dat deze man niet meer terug komt op dit board, zal dat de bedoeling zijn denk je?...Hoe zou jij het gevonden hebben als mensen je af lopen te zeiken na een vraag?..

Spread the knowledge is mijn motto.

Dus laten we het gezellig houden hierzo anders kap ik ermee..

D.W.

Bosnjic zei:
Ik heb die russische d-bol 300 pillen geen naposim die wordt veels te veel nagemaakt.. Welke heb jij gebruikt en hoe? Alleen d-bol of in combinatie plz laat me weten.. al hou ik 5 kilo over ben ik tevreden.. Wanna have beach body hehehe ;)

Als je toch zeker bent dat je gaat gebruiken stel het dan nog even uit en zorg dat je genoeg kennis het voordat je begint.
Zorg zeker voor een goed voedingsschemavoor en na het kuren als je goede massa wilt opbouwen en wilt behouden.
Je kunt d-boll op vele manieren gebruiken dus moet je gewoon kijken wat jou het beste ligt.
Zo kun je een enkele dosis in de morgen nemen.
Je kunt het verspreiden over de dag dit wordt het meest gedaan. om de 4-5 uur een dosering.
Je kunt het ook alleen voor (en) na de training nemen.

dutch windmil zei:
BBwannabee jouw enige reply in dit topic is een leuk plaatje met Who gives a ****..als jij dit adviseren noemt snap je het denk ik helemaal niet. Deze jongen komt hier voor het eerst op het board en stelt een vraag. Van sommige mensen krijgt hij advies, maar anderen lopen hem alleen maar af te zeiken. Iedereen is ooit begonnen zonder ooit maar iets van AS af te weten. Al lezende en na wat experimenteren leert men. Ik denk dat deze man niet meer terug komt op dit board, zal dat de bedoeling zijn denk je?...Hoe zou jij het gevonden hebben als mensen je af lopen te zeiken na een vraag?..

D.W.

AMEN. Helemaal mee eens.

Levrone

Anders kap ik er ook mee :D

dutch windmil zei:

D.W.

Helemaal mee eens.

Bosnjic zei:
Als je 5 kilo wilt dan moet je geen massa steroide gaan nemen

Persoonlijk vind ik dat je dan beter zonder roids dat kleine doel haalt. Maar ieg dbol maakt je allesbehalve een beach boy. Je kan je lichaam tijdens een dbol kuur een beetje vergelijken met een ballon: zacht bol en niet gedefinieerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven