- Waardering
- 21
soulreaver zei:Ik zeg niet dat ze goed zijn, ik zou nooit niet originele spullen gebruiken. Heb er geen ervaring mee dus kan daar geen oordeel over geven. DW zegt alleen dat ze niet origineel zijn en op de reactie van iemand dat ze maat er 8 kilo mee pakte antwoorde hij dat ze best goed kunnen zijn, maar niet origineel. Dus je weet niet wat erin zit. Misschien wel het goedkope methyl-test. Overigens voor mij af te gaan zitten zeiken, onderbouw eerst een keer wat bro. Je cortisol verhaal van clen hapert aan alle kanten en ik wacht al zeker een week tot je eindelijk met je wetenschappelijke studies aankomt. Je roept een hoop maar onderbouwt niks.
En laten we het nou vriendelijk houden, aangezien ik geen zin heb mee te gaan in de huidige agressieve opgefokte trend die hier over het board gaat.
Jongen we hebben niet allemaal even veel tijd om het net af te struinen naar info. ALs ik er de tijd voor heb doe ik dat zeker, ik ga hier geen dingen zitten vertellen die niet waar zijn. Er zit gewoon een hoop tijd in mijn werk en mijn training maar aan jouw fysiek te zien heb je minder tijd voor je training nodig dan andere.