XXL Nutrition

dianabol in lage doseringen ??

blasmusik

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,

Heeft het zin dianabol bv. 6 weken in te nemen in lage doseringen ...dus onder de 30 mg per dag ???
Misschien hou je er dan minder vocht aan over of zijn dat fabeltjes.

Heb net 150 tabs dianabol (10 mg) binnen maar zou ze eigelijk niet gebruiken gezien de mindere goeie topics hier op dit forum.

Had beter eerst goed gelezen en ze dan gekocht.

Maar ja...ik heb ze nu ....of proberen te verkopen ????

Thanks en succes

wat is er nu weer mis met dbol ?

vocht/vet is voornamelijk een voedingskwestie.

is toch zonde man, als je je testo-spiegel onderdrukt.... doe het dan tenminste goed

zou het niet doen:

1. of je nu 10mg neemt of 50mg per dag, het onderdrukt je eigen test-aanmaak
2. minder dan 30mg zal imo niet veel opleveren
3. d-boll alleen zal zowiezo al niet veel opleveren, alleen vocht (spreek uit ervaring)
4. 30mg/ per dag = 3 tabs = 50dagen = 7 weken orals

maw: verspilling van geld en gezondheid

optie: verkopen of stacken met iets anders

bewaren voor een kickstart van een echte kuur

• Topic Starter Topic Starter
oké....weet het nu zeker.

Many thanks.......interesse in ......mag het niet vermelden.

Als eerste kuur moet 30 mg per dag gewoon voldoende zijn, als je goede dianabol hebt tenminste. Dit is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van je gewicht. Verwacht dan natuurlijk geen megagains (3-5 kg), maar mogelijk wel minder vocht.

Bij een dianabol only kuurtje de gehele dosis in de ochtend innemen, dit zou het onderdrukken van het eigen test minimaal houden omdat het goedje dan in de avond nacht alweer ``uitgewerkt`` is en dat is juist de periode dat je lichaam het meeste test aanmaakt. (gelezen op BB.com artikel van big cat)

Bij een dianabol only kuurtje de gehele dosis in de ochtend innemen, dit zou het onderdrukken van het eigen test minimaal houden omdat het goedje dan in de avond nacht alweer ``uitgewerkt`` is en dat is juist de periode dat je lichaam het meeste test aanmaakt. (gelezen op BB.com artikel van big cat)

pure theorie , je lichaam heeft toch wel iets langer nodig voor dat ie weer eigen test kan aanmaken

tony

mijn naam is tony ik heb 4 jaar in florida gewoond , wat ik hier allemaal leest is zeker bull , daarom zijn ze in de usa allemaal groter als in nederland .

tony

het is mij gelukt , allemaal op de kast.

dat hier veel bullshit gepost wordt, is wel waar. 20 % is nuttige info, 80 % is lulkoek. maar Amerikanen zijn nog dikkere lullers.

tony

ja je heb gelijk , ik ga terug te veel schrielkippen.

Terug
Naar boven