XXL Nutrition

dianabol + oestrogeen blokkend supplement en andere vraag.

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
hallo bb'ers,

ik denk dat de meeste bb'ers die aan anabolen denken, zeker een keer aan dianabol hebben gedacht, zo ook ik. nou heeft dianabol nogal veel sides, de meeste van deze sides hebben te maken met het(ik weet het niet zeker) hormoon oestrogeen(vocht, gyno).

als er naast dianabol een oestrogeenblokkend supplement(novedex XT, backdraft) word gebruikt, worden deze sides dan in toom gehouden of is dit echt allemaal bullshit.

en de normale nolvadex, die zorgt er toch voor dat het oestrogeen plat gelegd word. wil dit dan zeggen dat je na je kuur nog wat hardheid kunt winnen met nolvadex. ik meen dat vrouwen het wel gebruiken in hun wedstrijd voorbereiding.

alvast bedankt....

Ik had dboll de eerste drie weken van me kuur.
Veel last van vocht.. Vanaf week 8 nolvadex gaan gebruiken, toen ging er wel wat vocht weg, een litertje of twee.. Na de kuur is er nog wat meer vocht weg getrokken.

Hardheid winnen met nolvadex? Nolvadex tijdens de kuur beperkt dacht ik juist gains..

Maar wie weet heb ik het fout..

Hardheid winnen met nolvadex? Nolvadex tijdens de kuur beperkt dacht ik juist gains..

Maar wie weet heb ik het fout..

beperken, maar wat is beperken? De helft minder van je gains? of 2/3? of 3/4? en wat zijn gains? Vochtretentie? Vet?.. als met je met nolva ervoor kan zorgen dat je minder vocht vast houdt, hooray voor nolva dan, want die gains verlies je achteraf dan toch.. als nolva kwaliteitsmassa beperkt, dan is het een ander verhaal denk ik zo..

Terug
Naar boven