MuscleMeat

Dianabol om terug oude niveau te halen?

Irulan

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
3
Lengte
1m69
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Mijn stats waren als volgt:

1m69 groot
78kg
12%

2 jaar naturel getraind met voedingsschema.

Lig nu een jaar stil met slechte voeding en ik ben ook zo goed als alles kwijt.
Nu wil ik terug beginnen maar ik besef als ik een maand of 3 train, ik nog lang niet aan mn oude niveau zal zitten.. Nu leek het mij een idee mss enkele maanden terug met voedingsschema te trainen en dan een dianabol kuur te doen. Ik hoef geen monstergains he, gewoon terug mn oude niveau ASAP halen is mn doel.

Geen hatecomments aub, alle tips/ideeen zijn welkom.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...en-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/
11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

Lol @ behoudbare winst.

Een only is niet echt aan te raden, maar als je toch wil of schrik hebt van jezelf te prikken, zou ik niet kiezen voor Dbol only.

Misschien een winstrol @ 50-60 of anavar @ 60-80 voor een week of 6 met pct Nolva gedurende 3 weken.

Dit is mijn visie.

Zit momenteel ook te denken aan een dbol only kuur, maar als ik test-e bijneem maakt dit dan veel goed? Of beter test e & winstrol?
Doel: massa

Mijn stats waren als volgt:

1m69 groot
78kg
12%

2 jaar naturel getraind met voedingsschema.

Lig nu een jaar stil met slechte voeding en ik ben ook zo goed als alles kwijt.
Nu wil ik terug beginnen maar ik besef als ik een maand of 3 train, ik nog lang niet aan mn oude niveau zal zitten.. Nu leek het mij een idee mss enkele maanden terug om met een goed voedingsschema te trainen en dan een dianabol kuur te doen. Ik hoef geen monstergains he, gewoon terug mn oude niveau ASAP halen is mn doel.

Geen hatecomments aub, alle tips/ideeen zijn welkom.

.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 12:21 ----------

Zit momenteel ook te denken aan een dbol only kuur, maar als ik test-e bijneem maakt dit dan veel goed? Of beter test e & winstrol?
Doel: massa

Ga daar maar eerst een paar maand mee aan de gang.

;)

Je hebt 2 jaar getraint,... de gains die je toen gehaald had was dat naturel ?

Ik denk dat je er versteld van staat hoe snel je terug bent op, of in de buurt van je oude niveau!
Ikzelf heb er 4,5 jaar uitgelegen (wél langer getraint vt voren,,... 12 jaar) en maak vooruitgang die ik niet had durven dromen toen ik weer begon.

Eerst maar weer eens even aan de gang zou ik zeggen dus!

.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 12:21 ----------

;)

Ik train al van me 17de, laatste 2 jaar serieus begonnen met op voeding te letten & op schema te trainen. Denk dat ik wel ready ben voor een deftige kuur na lang zitte denken & twijfelen.

Ik train al van me 17de, laatste 2 jaar serieus begonnen met op voeding te letten & op schema te trainen. Denk dat ik wel ready ben voor een deftige kuur na lang zitte denken & twijfelen.

Man in begon pas in mijn 30e met kuren en ik ben 3/4cm groter als jij.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt 2 jaar getraint,... de gains die je toen gehaald had was dat naturel ?

Ik denk dat je er versteld van staat hoe snel je terug bent op, of in de buurt van je oude niveau!
Ikzelf heb er 4,5 jaar uitgelegen (wél langer getraint vt voren,,... 12 jaar) en maak vooruitgang die ik niet had durven dromen toen ik weer begon.

Eerst maar weer eens even aan de gang zou ik zeggen dus!

Hey

Ik kwam van 58kg dus das een kleine 20kg op 2 jaar. Ik was natuurlijk graadmager en zat uiteindelijk op 12%

was volledig naturel. Heb enorm goeie gains gemaakt en zelfs de uitbater (wereldkampioen amateurs) zei dat het wel in mij zit..

Ik kon 10x90 bankduwen op mn top moment (andere stats wetek niemeer precies, is nu maar als voorbeeld ook). En als ik dan verlof had trainde ik niet en haalde ik de training daarop maar 8x90 meer en dat wekte gewoon zo demotiverend. Sindsdien aant afbouwen geweest met paar comebacks van een week of 2-3...

Ik ga eerst gewoon terug trainen das zeker. Maar ik dacht dat een klein onschuldig startkuurtje mss wel een wonder kon doen om (al is het maar enkele kilotjes) mij enorm vooruit kan helpen.

Dianabol geef ik als voorbeeld omdat ik daar makkelijkst aan kan komen en ik bij anderen in mn fitness deftige resultaten van zie. Geen Patsers van 90kg maar toch mooie vorm gekregen.

Thx voor de reacties alvast

Snap je heel goed hoor! ik heb ook lang met dezelfde gedachte gelopen,... aanvankelijk eerst weer lekker kunnen trainen zonder de té erge beginnersspierpijn e.d. en dan een winny only. Maar zoals t nu gaat staat de winny op de lange baan, eigenlijk gewoon helemaal niet. Mijn doel was/is 95kg op 10%,.. waar ik al dichterbij ben gekomen dan ik verwacht had.
Nogmaals gewoon lekker knallen, en ja, als de resultaten echt tegenvallen in jouw ogen dan ben ik de laatste die je iets af kan/mag raden :D

Terug
Naar boven