AndroidHealthClinic

dianabol/orals verdelen of in een keer??

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
ik vroeg me af of er meningen verschillen over het nemen van dianabol of andere orals.
Ik wil binnekort bij een kuur naposim gebruiken 40mg p/dag,dat zijn dus 8 tabs.
Neem je ze voor je training?alle 8,of juist niet?is het echt zo slecht als je ze in een keer neemt?graag jullie meningen.

40mg/dag lijkt me veel, en ik zou ze sowieso verdelen, per 2 innemen

Croupier zei:
ik vroeg me af of er meningen verschillen over het nemen van dianabol of andere orals.
Neem je ze voor je training?alle 8,of juist niet?is het echt zo slecht als je ze in een keer neemt?graag jullie meningen.
Zou ze verdelen gezien de halfwaarde tijd!!

40mg is echt veel ik zou max 30mg nemen!!!

40mg is helemaal niet nodig zoals schroef zegt 30mg max

3 x 2 (30mg totaal) of 4 x 2 (40 mg totaal) is het beste om je bloedspiegel (testo-nivo) op een redelijk constant nivo te houden. DBol heeft een halfwaarde tijd van zo'n 4 tot 6 uur.
Dus na het ontbijt, lunch en avondeten 10 mg. 40 mg lijkt geen meerwaarde te hebben voor de meesten.
In1 x alles innemen zou 1 enorme piek opleveren die vervolgens elke 4 tot 6 uuur halveert, niet doen dus. 10 mg laat je testonivo al 5 x het normale nivo bereiken. Niet voor niks is DBol van de krachtigste anabole steroiden!
Voor een beginner doet 3 x 5 mg al wonderen! Wel anti-oestro gebruiken!!!

Croupier zei:

dbol halfwaardetijd 3.5-5 uur.

Best te verdelen over minimaal 3 keer/dag.

Dream warrior heeft helemaal gelijk. Je moet zeker niet aan 40mg per dag beginnen, daarmee verneuk je je lever. Het is niet altijd hoe meer hoe beter. Hou het max op 30mg per dag en hou het volgende schema aan.

1e wk 10mg per dag in de ochtend ineens innemen

2e wk 20mg per dag, in de ochtend 2 per keer en in de middag 2 per keer

3e tot en met 6e wk 30mg per dag, in 3 porties innemen ochtend/middag en avond

7e wk 20mg per dag, in 2 porties innemen ochtend en middag
8e wk 15mg per dag, in zijn geheel in de ochtend innemen.

Altijd ongeveer 4h verschil na inname houden.
Ik adviseer je ook clomid te gebruiken als nakuur voor herstel van je lichaam. en tijdens de kuur adviseer ik je ook nog mariadistel/milkthistle te gebruiken om je lever te reinigen.

Succes met je kuur

Gr Suat

• Topic Starter Topic Starter
thnx jongens,ik vond het zelf al erg veel om ineens in te nemen.
Nu weet ik dat het het beste te verdelen is.
Er waren wat bb-ers op mijn sportschool die heel stoer verelden dat ze ze allemaal ineens innamen vandaar...but thnx

Ik vind jouw advies erg achterhaald. En het klopt mijns inziens voor geen meter. Het opbouwen met een oplopend schema is echt verleden tijd en heeft geen enkele zin. Net zo min dat het afbouwen zin heeft. Waarom in gods naam afbouwen???? Je zegt de lever wordt verdoet bij 40 maar niet bij 30 mg??? Vervolgens adviseer je 8 weken oraal te gaan doen. Dat is pas slecht, je lever 8 weken op volle toeren laten draaien. 6 weken is meer dan zat.

Tijdens de kuur mariadistel/milkthistle te gebruiken vind ik ook geen goed idee. Hiermee rem je volgens mij de werking van wat je oraal inneemt. In de nakuur vindt ik het wel goed.

je voorstel tot een nakuur vind ik prima.

Mijn advies voor een beginner op DBOL: 6 weken op 20 of hoogstens 30 mg is meer dan zat maar doe wel iets tegen de oestrogen. Anders wordt je een waterballonnetje en verlies je veel gewicht in de weken na de kuur.

Suat zei:
Dream warrior heeft helemaal gelijk. Je moet zeker niet aan 40mg per dag beginnen, daarmee verneuk je je lever. Het is niet altijd hoe meer hoe beter. Hou het max op 30mg per dag en hou het volgende schema aan.

1e wk 10mg per dag in de ochtend ineens innemen

2e wk 20mg per dag, in de ochtend 2 per keer en in de middag 2 per keer

3e tot en met 6e wk 30mg per dag, in 3 porties innemen ochtend/middag en avond

7e wk 20mg per dag, in 2 porties innemen ochtend en middag
8e wk 15mg per dag, in zijn geheel in de ochtend innemen.

Altijd ongeveer 4h verschil na inname houden.
Ik adviseer je ook clomid te gebruiken als nakuur voor herstel van je lichaam. en tijdens de kuur adviseer ik je ook nog mariadistel/milkthistle te gebruiken om je lever te reinigen.

Succes met je kuur

Gr Suat

Laatst bewerkt:
Hey Elmo,

vind je dan niet dat je lichaam ff moet wennen aan het spul, en je hebt gelijk 6 weken is inderdaad wenselijk maar je kunt door tot max 8. en de reden dat ik 8 heb gezegd omdat er op- en afbouw zit in de schema, hierdoor neem je ongeveer het zelfde aantal tabs in gedurende de hele periode.
En afbouw is volgens mij wel belangrijk, anders verlies je toch je opgebouwde spiermassa weer net zo snel??

Zie www.bodypage.nl

Ik weet nog lang niet alles maar ik haal wel mn info uit betrouwbare bronnen.

Gr Suat

Hi Suat,

Het woord wennen is niet op z'n plaats en in BB termen ongewenst.
Je stelt voor de kuur begint vast welke dosis voor jou effectief is.
Dan is het zaak in de kuur zo snel mogelijk het gewenste stabiele bloedspiegelnivo te bereiken en te handhaven tot einde kuur. Het afbouwen ('taperen') is achterhaald omdat je ook met 10mg DBol je axis dus eigen testoproductie volledig stillegt. Veel belangrijker is het de dag na de laatste DBol inname onmiddelijk met de nakuur te beginnen. Het liefst met Clomid (of Nolva :) JFS) en dat een 3 tal weken volhouden. Ook je voeding moet op een goed nivo blijven.

Met all respect Bro, maar bodypage.nl is nu niet de meest
gerespecteerde site voor BB info. Het is een erg kneuterige site met een hap-snap sT die niet de mijne is. Ik zou je dan aanraden een 10-tal andere sites ernaast te nemen en standpunten te vergelijken.

Suat zei:
Hey Elmo,

vind je dan niet dat je lichaam ff moet wennen aan het spul, en je hebt gelijk 6 weken is inderdaad wenselijk maar je kunt door tot max 8. en de reden dat ik 8 heb gezegd omdat er op- en afbouw zit in de schema, hierdoor neem je ongeveer het zelfde aantal tabs in gedurende de hele periode.
En afbouw is volgens mij wel belangrijk, anders verlies je toch je opgebouwde spiermassa weer net zo snel??

Zie www.bodypage.nl

Ik weet nog lang niet alles maar ik haal wel mn info uit betrouwbare bronnen.

Gr Suat

En wat zou een goeie Clomid nakuur schema zijn van 3 weken?

Meestal volstaat een schema van week 1 tm 3 : 100 mg per dag. Het frontloaden met 300 mg op dag 1 is niet zo lekker voor je lichaam omdat Clomid enkeles sides heeft waaronder troebele zicht.
Het beste is om er ook 20 mg Nolva bij te nemen en 0.25 mg Arimidex of Femara (die tijdens een kuur ook gebruikt zouden moeten worden.

Bij iets zwaardere kuren kan dan de nakuur naar 4 weken worden gebracht.

Na echte heavy duty cycles kan een nakuur van 10 weken gewenst zijn!!! Wel met afbouw van Clomid en later oook Nolva.

mounir90 zei:
En wat zou een goeie Clomid nakuur schema zijn van 3 weken?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven