MuscleMeat

Dianabol Stanazalol Nolvadex Belangrijke vraag!

Bezoekers in dit topic

Ik vind je bijna aandoenlijk worden, arme ziel..:o
Ben Je zen buttbuddy? ^^Wil gerust met jullie beide eens afspreken als je denkt dat ik bang van trollen heb pm me maar verder ga je naar bodypower ?
 
Ben Je zen buttbuddy? ^^Wil gerust met jullie beide eens afspreken als je denkt dat ik bang van trollen heb pm me maar verder ga je naar bodypower ?

Ohh shit, ga je ze dan klappen geven?
 
Ben Je zen buttbuddy? ^^Wil gerust met jullie beide eens afspreken als je denkt dat ik bang van trollen heb pm me maar verder ga je naar bodypower ?

Och jongen toch, je zou je berichten ooit eens moeten teruglezen als je roids uitgewerkt zijn :o
Je voldoet iig prima aan het stigma dat op gebruikers plakt...

Ohh shit, ga je ze dan klappen geven?

Shit, nu je het zegt:eek::( Denk dat ik maar niet heen ga dan..:p
 
Ohh shit, ga je ze dan klappen geven?
Ze wou knuffelen toch ?:D ---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------
Och jongen toch, je zou je berichten ooit eens moeten teruglezen als je roids uitgewerkt zijn :o Je voldoet iig prima aan het stigma dat op gebruikers plakt... Shit, nu je het zegt:eek::( Denk dat ik maar niet heen ga dan..:p
Jij bent het voorbeeld vanden keyboardwarrior ik heb geen probleem mee om het face to face te doen jullie zijn aas gebruikers beu ik dikke jaloerse powerlifters ^^

Heeft niets met aas te maken en ben rustig en vriendelijk maar vind het leuk om gevalletjes als jouw en tribal troll op te jutten
 
manmanman wie was interpunctie
 
Ik wil wel eens weten of je in het echt een grote bek durft hebben ben wel wat jaren jonger met hetzelfde gewicht en de helft van jouw vetpercentage Heeft je vriendin achter je rug geneukt met een bodybuilder ben je daarom mad? Of je bent een van de velen die bang zijn van spuitjes En lats injecteren is iets wat normaal is als je dat niet snaptmoet je hier niet posten Liever een vochtkop dan een vetkop Waarschijnlijk is je lulletje zo klein dat je bang hebt dat het krimpt Met aas Hopeloos geval jij verneukt je lichaam meer met je marginale tribals ,probeer je je vet te verbergen? ---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ---------- Test is op 1 gram en neem hcg Voor men balletjes vind je vriendin leuk schat
Hahahaha ontspang
 
via telefoon is altijd gestresster
 
offtopic: volgens mij vroeg die jongen om informatie
 
of ik in t echt ook een grote bek durf te hebben?? haha
ga maar eens traine jochie, je zet jezelf enorm voor lul, mr bench press
een duidelijk geval van to much juice
 
of ik in t echt ook een grote bek durf te hebben?? haha ga maar eens traine jochie, je zet jezelf enorm voor lul, mr bench press een duidelijk geval van to much juice
Ik ben niet degene die niet durft afspreken poes x
 
steel die jongen zn topic nou niet en ipv elkaar af te bekken kan je ook gewoon respect voor mekaar hebben als "volwassen" kerels.. stelletje pubers.
dennis je zit in de aas sectie en als je er zo zwaar tegen bent wat doe je hier dan?
 
ik train bij ksv schayk
laat ff weten als je komt, haal ik de boks zak eraf en hang ik jou met je voetjes aan de haak.
 
steel die jongen zn topic nou niet en ipv elkaar af te bekken kan je ook gewoon respect voor mekaar hebben als "volwassen" kerels.. stelletje pubers. dennis je zit in de aas sectie en als je er zo zwaar tegen bent wat doe je hier dan?
Dat is ook zo ik daarom zei ik pm me verder maar dan
Krijgen ze niet genoeg aandacht ,als je idd tegen aas bent en er niet van afweet en enkel stereo type voorbeelden gaat geven heb je hier niets te zoeken .
OT: je wil dbol only doen ? Als je het toch doet zou ik toch test e laten meelopen je kan ook gewoon anavar nemen en minder vochtig worden en toch nog wat kracht gainen
 
steel die jongen zn topic nou niet en ipv elkaar af te bekken kan je ook gewoon respect voor mekaar hebben als "volwassen" kerels.. stelletje pubers. dennis je zit in de aas sectie en als je er zo zwaar tegen bent wat doe je hier dan?

stond eerst in de powerlift sectie,vandaar mijn rectie
de aas sectie lees ik nooit.
 
ik train bij ksv schayk laat ff weten als je komt, haal ik de boks zak eraf en hang ik jou met je voetjes aan de haak.
Denk je dat ik speciaal naar jou ga komen als ik een olifant wil zien ga ik wel naar de zoo ,als je toevallig op een expo bent of evenement heb ik er zker geen probleem mee en ga nu verder in pm als je mij niet kan missen of open je eigen topic
 
Back
Naar boven